Ma 2008. augusztus 20. szerda, István napja van.

Friss Hírhozzászólások

Kanada sem akar Oros...
Az USA-nak sokk millió dollárjába kerülhet...
Ötvenezerrel több ma...
smileyVastagh Pál úr egy olyan személyiség aki mi...
Olajnagyhatalom lesz...
Ez elszomorító! Menekülnénk egy jobb világba ...
Felmosatják a járdát...
Apropo szemeteles. Nemrég szünetet tartottam az ...
Felmosatják a járdát...
Nem biztos, hogy jó ötlet! Mit csinál az ember ...
Ötvenezerrel több ma...
Rendes, csendes ember a Pali, ne bántsátok. A sz...
Felmosatják a járdát...
nagyon helyes, ha csak nem kisgyerek pisil az utcn..
Felmosatják a járdát...
Szerintem jo otlet, mert sajnos nem csak a reszeg ...
Felmosatják a járdát...
Szerintem nagyon helyes hogy a disznokkal akarnak ...
Ötvenezerrel több ma...
JÓ NEKI!

Hírdetés

Fegyvertartas USA-ban PDF Nyomtatás E-mail
2008. június 27.
images5555555555555555555555555555555Az amerikai legfelsőbb bíróság történelmi döntést hozott csütörtökön a fegyvertartás kérdésében: kimondta, hogy az amerikaiaknak joguk van önvédelem és vadászat céljából fegyvert birtokolni. Az Egyesült Államok 9 tagú legfőbb bírói testülete megosztott, 5-4-es szavazati arányú döntést hozott, amelyet óriási várakozás előzött meg.

A legfelsőbb bíróság 1939 óta első ízben foglalt állást az alkotmány második kiegészítésében szereplő fegyvertartási jogról, amely az amerikai alaptörvény legvitatottabb pontjai közé tartozik.

A bíróság egy washingtoni fellebbezés kapcsán foglalkozott az üggyel: egy fővárosi állampolgár keresetében azzal érvelt, hogy saját biztonsága érdekében fegyvert akar tartani otthonában. A testület csütörtökön megállapította: alkotmányellenes a főváros 32 éve érvényben levő korlátozása a kézi lőfegyverek használatára és birtoklására vonatkozóan.

Az amerikai legfelsőbb bíróság első ízben hozott félre nem érthető állásfoglalást az alkotmány nevezetes második kiegészítésének értelmezéséről, felülbírálva a washingtoni fegyvertartási tilalmat. (A korábbi, 1939-es döntés nem adott egyértelmű választ a fegyvertartás jogára vonatkozóan.)

A fegyvertartási jogról szóló vita és állásfoglalás azzal az üggyel kezdődött, hogy egy biztonsági őr, bizonyos Dick Heller beperelte a fővárost. Úgy érvelt, megsértették a második kiegészítésben rögzített jogát, amikor a rendőrség nem adott neki fegyvertartási engedélyt, hogy önvédelmi céllal pisztolyt tárolhasson lakásában.

Az 1976 óta érvényben levő washingtoni fegyvertartási tilalmat az motiválta, hogy a sűrűn lakott, turisták által látogatott fővárosi környezetben különösen veszélyes lenne, ha a lakók töltött fegyvereket tárolhatnának otthonaikban - mondta korábban Gregory Mize volt büntetőbíró, aki közreműködött a tiltó szabályozás megalkotásában.

Az alkotmány második kiegészítésének értelmezése bírák, jogászok és jogértelmezők nemzedékeit osztotta meg az Egyesült Államokban. A rendkívül befolyásos fegyverlobbi álláspontja szerint a kiegészítés az egyén fegyvertartási jogát rögzíti, míg a másik szemlélet képviselői úgy értelmezik, hogy kollektív jogról van szó, azaz csak hivatásos fegyveres testületek tagjai tarthatnak és viselhetnek fegyvert.
Hozzászólások (29)add comment

kékasszony irta:

Habakuk próféta könyve 1. rész, 4. vers

"Azért inog a törvény, és nem érvényesül az igaz ítélet; mert gonosz hálózza be az igazat, azért származik hamis ítélet!
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +0

alberth irta:

Gondolom, a cikk Amerikáról ír, de itt kimondottan az USA-ról van szó. No, meg Alaszkáról, mert az is az USA része. Ide kell is, mert vannak támadó jegesmedvék. Aztán a Csendes Óceánon is van USA-tagállam. Ott is érvényes a törény. Remélem, nem lesz több még iskolai lövöldözés, meg ámokfutó. Sajnos az USA-ban sok az alacsony IQ-jú lakos. Így ezt a fegyvertartási törvényt nem tartom jónak. Morálisan nem nőttek még fel hozzá Abraham Lincoln gyermekei. smilies/cry.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: -3

Spanky irta:

Nagyon helyes a birosag dontese.
A fegyver tilalom csak a torveny tisztelo polgarsagnak a kezebol veszi ki a fegyvert.

Na meg "moralisagrol" ne Magyarorszagrol tessek predikalni. smilies/wink.gif
Van ott meg mit tanulni. smilies/wink.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +2

szakidani irta:

Nem véletlen, hiszen nagyon - nagy pénz van a fegyverüzletben. Csak Magyarországon nehogy behozzanak ilyen törvényt, mert azonnal kihalunk. smilies/grin.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +3

Neduddghii irta:

Spankynal van az igazsag:
A bunozo / maffiozo / devians / torvenyenkivuli elemek mindenhol megszerzik az aljas celjaikhoz nelkulozhetetlen fegyvereket.
Szakidani is igazat szol, ez egy nagy biznisz... De... Ahol illegalis, ott ez a hatalmas profit a maffiat gazdagitja es szamukra nyujt eszkozoket ahhoz, hogy a politikai hatalomba is bekerulven/nepek sorsat tegyek pokolla... Van ilyesmire nehany pelda K-Europaban is...
A fegyverek illegalizalasa CSAK a torvenytisztelo lakossag kezebol csavarja ki az onvedelem fegyveret.

Az USA es az alacsony IQ.... Es ezt pont M.o-i hatterrel, buszken...
Azok aggodnak az evi 1-2 amokfuto ill. iskolai lovoldozo eltomegesedesetol egy 250 millios orszagban, akiknek mindossze 10 millios szomszedsagaban sokkal nagyobb valoszinuseggel vernek agyon embereket kozlekedesi ugyek kapcsan vagy ahol devians kissebbsegek tartanak rettegesben egesz falvakat mert a rendorseg nem vedi meg a polgarait. Ne neho'maaaa... Logikusan, neked kene kovetelned, hogy lehessen ONVEDELMI fegyvered!!! Hova van ez a kozgondolkodas elhulyitve?!! Holnap azt fogod kovetelni, hogy tegyek kotelezove e homoszexualitast, csak zsido vallasu politikai vezetoid lehessenek es ciganyokbol verbuvaljak a rendorsegedet???!!!

Valami nem stimmelhet a vilaggal: az alacsony IQ-ju, valsaggal kuzkodo US-ba, ami elviselhetetlenul szenved az amokfutok es az iskolai lovoldozok terrorjatol, ami buta, primitiv lakossagaval meg mindig a vilag vezeto gazdasagi/politikai hatalma, millioszamra tapossak egymast a bevandorolni szandekozok tobbek kozt a "magas IQ-ju" M.o.-rol es a "gazdasagi superpower" kinabol is...

Micsoda agymosott gondolkodas...
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +1

Neduddghii irta:

Aki nem erti, mirol van szo a fenti hsz-ban, nezze meg ezt a klippet, amit a Bevandorlas Kanadaba topik 5712. hsz-bol masoltam ide.

http://tdyweb.wbteam.com/Melymagyar0622.htm

Aki meg mindig az ONVEDELMI FEGYVERKEZES legazlizalasanak ertelmetlensegerol, v. a M.o.-i ciganyokkal kapcsolatban rasszizmusrol beszel, azzal valami nincs rendben...
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: -2

tezsuzso irta:

smilies/angry.gifA mgyarországi cigányok helyzetét összehasonlitani az amerikai viszonyokkal nem
érdemes. Magyarországon a rendszerváltásig nem volt cigánykérdés, majd l989 után
a munkahelyek számának drasztikus csökkenésével, a korábban jólmüködő termelő-
szövetkezetek szétverésével, sok szerencsétlen ember került ki a munkából.Ez a
mai napig és még sokáig problémát fog jelenteni. A fasiszta jeleket mutató gárda
tovább fogja neheziteni a megoldást, amely sokkal összetettebb mint gondolnánk.
A jelenlegi kormány igyekszik mindent megtenni a romák munkába állitása érdeké-
ben, de ez csak hosszútávon járhat eredménnyel.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +1

Judith irta:

Na, már majdnem megijedtem, hogy Neduddghivel kell egyetértenem. smilies/shocked.gif De nincs vész, mert csak addig értettem egyyet vele, amig azt mondta, hogy a fegyverviselés betiltása csak a maffiának és a fegyvergyárosoknak van hasznára. Érdekes módon, pl, Svájcban, ahol kötelező minden házban fegyvert tartani, nem hallani felesleges ámok futásokról és iskolai lövöldözésekről. Miért nem? Mert mindenki fel van készitve rá, hogy egy olyan micsodát, mint egy löfegyvert hogyan is kell használni.
De hogy hogy jön ehhez a zsidóság, a cigányság meg a homoszexualitás, ez már számora nagyon magas. lehet, hogy Neduddgki, te vagy az agymosott, aki nem tud kilépni a mályvágásból, és mindenről csak az jut az eszébe? smilies/wink.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +3

alberth irta:

Az ősi Európa kulturállamait amerikai szemüvegen keresztül elemzők egy valamit nem vesznek észre. Otthon csak rózsaszín szemüvegen át bámészkodnak. Akik Budapestet Bukaresttel összetévesztik (márpedig az ilyen tudtommal tömeges jelenség), a jelen magyar problémáit felfújják, mint egy lufit. Igenis, a fegyverviselés elterjedése visszahozatja a vadnyugatot Amerikában! Sorry! smilies/cry.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: -2

Tinoru irta:

Egy nem biztos, hogy jó gyakorlatot legalizáltak...Aki nem akart fegyvert annak nem volt.Most majd vásárol az is akinek eddig nem volt. Minél több fegyver lesz az állampolgárok körében nagy valószínűséggel az erőszakos cselekmények száma is nő. Ez nem jóslat, hanem statisztikai törvényszerüség (szerintem)...
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: -1

Spanky irta:

Jo lenne egy picit odafigyelni.
A fegyver tilalom Washington DC-ben volt es nem az egesz orszagban.
Tehat nem kell felni a "vadnyugat" elterjedesevel mert ez mar nyugottan megtortenhetett volna.
Az is erdekes, hogy Washington DC ahol fegyver tilalom volt, azok az amerikai varosok koze tartozik ahol evente a legtobb fegyveres gyilkosag tortent.
smilies/wink.gif

Na es ami az "osi europai kulturallamokat" illeti;
Ezek az osi kulturallamok az elmult evszazadban milliok es milliok elpusztitasaert voltak felelosek.
Tehat ideje lenne a tukorbe nezni meg mielott masokat moralrol es kulturabol akarunk kioktatni mi kulturalt europaiak. smilies/wink.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +3

Spanky irta:

Magyarorszagon a rendszervaltas elott nem volt "ciganykerdes"???
Mar elnezest, de ez vicc???
smilies/shocked.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 27
Szavazat: +3

Judith irta:

Az Usa legtöbb államában eddig is volt fegyverviselési engedély, a különbség csak a részletekben van, mert van, ahol nyiltan lehet viselni, és van hely, ahol kabát alá kell dugni. Pár évvel ezelött tettünk egy kéthónapos körutat az Usá-ban, és anponta hallottuk amikor a rádióban hirdették hol lehet olcsón venni ilyen vagy olyan löfegyvert. Irigykedtünk is, mert itt Kanadában ez már egy letünt világ. Itt most már csak az illegálisan beszerzők lövöldöznek egymásra.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: +0

Pufi irta:

Kurva jókat röhögök itt IQ nélkül. Nyomás abba ne hagyjátok...
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: -4

lácaimihály irta:

Nem vagyok híve a fegyvertartásnak, téves önbizalmat ad egy marok/lőfegyver, és előbb-utóbb elsül.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: +2

Neduddghii irta:

Hogy sokan miert kardoskodnak a vedelmi (es vadasz) fegyverek legalizalasa ellen ma M.o-on, es miert hivom en ezt agymosottsagnak, meg kulon Judithnak magyarazvan, hogy jonnek a kepbe a zsidok es ciganyok:

Legalis fegyverviseles az US-ban mar a M.o-i kommunizmus idejen is volt es a nepnek meg kellett magyarazni, nalunk miert nincs. (A valos ok asszem vilagos -- meddig lehetett volna/lehetne a diktatura hatalmon, ha mindenkinek lehetne fegyvere... Hogy ideat miert nem felnek ettol?...)
Szoval a fegyvertartas/az onvedelemhez valo jog nem egy elemi demokratikus szabadsagjog, hanem stupiditas, a buta, eretlen nep kezebe veszelyes jatekokat adni...
Ezt sujkoltak/sujkoljak mar majd 60 eve... Mint a hsz-okbol kiderul nem eppen sikerek nelkul.
A lenini, degeneralt ertelmezes szerint a "szabadsag" az a jog, hogy a nep azt valaszthatja, ami JO NEKI...
Mivel a "nep" az eretlen, balga, azt se tudja, mi a jo neki, a tudatos "elcsapat" es annak ideologiailag ihletett vezetoi majd megmondjak...Meg is mondtak, mondjak ma is: a fegyver "teves onbizalmat ad", "vadnyugatot csinal", "megnoveli az eroszakos cselekmenyek szamat", stb.
Jozan esszel annyi lathato be, hogy a fegyvertartas veszelyes lehetne a diktatorikus, nem a valasztok erdekeit kepviselo, sajat zsebre dolgozo hatalmi koroknek. Olyan rendszerekben, ahol a kisebbseg URALKODIK a tobbseg felett, az uralkodo kisebbsegnek elemi erdeke, hogy az elnyomott, kizsakmanyolt tobbseg kezeben ne lehessen fegyver.
A jozan esszel gondolkodo tobbsegnek elemi erdeke, hogy megszabaduljon a nyakaba telepedett, a veret szivo, sajnos mara mar a letet fenyegeto kisebbsegtol.
Azok a tobbsegbol, akik nem KOVETELIK a demokratikus jogok, koztuk a szabad fegyverviseles joganak helyreallitasat, nem kepesek sajat erdekuk felismeresere, aldozatai a majd' 60 eve tarto agymosasnak.

Ugyanazok nem ismerik fel, hogy gazdasagi-politikai-kozeleti-media eletukben aranytalanul nagy az olyan zsido vezetok/szereplok szama, akik nem az o tobbsegi magyar nemzeti erdekeiket kepviselik, hanem a global (szinten tobbsegeben zsido) nagytoke segitsegevel az orszag eladositasaban, a nemzeti vagyon elherdalasaban/atjatszasaban erdekeltek, ily modon a tobbseg karan es vere szivasaval megalapozva/gyarapitva/rendszer es kormanyvaltasokon atmentve sajat vagyonukat-hatalmukat.
(Mielott a korus fasisztazasba fog, leszogeznem, hogy NEM A ZSIDOK, "an bloch" vannak ezekkel a disznosagokkal vadolva, hanem az a kis letszamu hatalmi reteg ("megelhetesi zsidok"), akik kezeben zsidosaguk csak eszkoz, es a zsido vallas csak egy kapora jovo ideologia ahhoz, hogy aljas celjaikat elerjek. Semmi bajom az ilyesmiket nem elkoveto zsidokkal...)
Tehat az a tobbsegi, aki a fegyvertartas ellen agital a diktatorikus jellegu hatalmak uralkodasa alatt, nem ismeri fel sajat erdekeit, bedol az evtizedes hulyitesnek -- agymosott.
Hasonlo agymosasi problemakra utalna egy olyan koveteles, ami a politikai-gazdasagi kulcspoziciok kizarolag zsidokkal (ertsd "megelhetesi zsido") valo betolteseert szallna sikra, vagy a ciganysagot fegyverezne fel es bizna ra a rendfenntartast ill. a polgarok szolgalatat es vedelmet...


 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: -2

Judith irta:

Na, most Kösztler úr forogna a sirjában. Miután olyan szépen elmesélte, hogy az Europai zsidók nagy többsége Askenázi) a Kazárokból került ki, akik valamikor a ezreben vették fől a zsidó vallást.(13. törzs.) Neduddgki, olyan unalmas vagy ezzel a sok zsidózással. Csak figyelem eltéritő a lényegről. Nem értem, ezt a témát mindig olyankor rángatják elő, amikor éppen "egyebet kell mondani" valamiért.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: -1

Neduddghii irta:

Bocs, de mar megint el kell kanyarodjak az eredeti fegyverugyrol, de muszaly kifejteni, hogy nem ertek egyet azzal, hogy a "megelhetesi zsidok" disznosagainak kipellengerezese csak erteleres a lenyegrol.
Ennek a hatalmi szervezodesnek a tetteit, orszagrombolo etikatlan tevekenyseget a tisztesseges zsido korok is elitelik.

Ha judithnak unalmas is ez, sokak szamara nem nyilvanvalo, hogy a "megelhetesi zsidok" milyen szerepet jatszottak a tobb evtizedes diktaturanak a magyarok nyakaba akasztasa (kezdve kun alias kohn belan, samuely tiboron, folytatva rakosi matyas alias roth manoval es haverjaival, de rengeteg mai nevet is hozza lehetne tenni..) es fenntartasa, az orszag eredendo eladositasa teren.

Az sem nyilvanvalo mindenkinek, hogy a "gengsztervaltas" ota magukat liberalisnak (neo-liberalisnak) alcazo "megelhetesi zsidok"-nak milyen kulcsszerepe volt es van az adossag olyan meretuve duzzasztasaban, hogy ma M.o. totalisan a 7-8, (foleg zsido) hitelezo/kotvenytulajdonos "zsebeben" van, fontosabb gazdasagi-politikai dontes az o beleegyezesuk nelkul nem lehet meghozni, az tortenik itt, amit ok akarnak.
A magyar lakossag tobbsegi nemzeti erdekeivel a kutya se torodik -- simon perez meg buszken nyilatkozhat, hogy megszereztek M.o.-ot...

Ezeket nem lehet elegszer elmondani, kulonben a megvezetett, a media altal agymosott, becsapott nep (nem te judith -- te szerintem tudod, mirol van szo) magatol setal a vagohidra es sokadszor is bedol a neolib maffia hazudozasainak, amikrol pl. a leleplezett "oszodi beszed" reszletesen beszamol...

(Igerem, tobbet nem lopom a terjedelmet a nem ehhez a temahoz tartozo fejtegetesekkel...)
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: -1

Pufi irta:

Ugyanazok nem ismerik fel, hogy gazdasagi-politikai-kozeleti-media eletukben aranytalanul nagy az olyan zsido vezetok/szereplok szama, akik nem az o tobbsegi magyar nemzeti erdekeiket kepviselik, hanem a global (szinten tobbsegeben zsido) nagytoke segitsegevel az orszag eladositasaban, a nemzeti vagyon elherdalasaban/atjatszasaban erdekeltek, ily modon a tobbseg karan es vere szivasaval megalapozva/gyarapitva/rendszer es kormanyvaltasokon atmentve sajat vagyonukat-hatalmukat.


S mond Te idióta ilyenkor nem szégyenled magad? Soha nem hittem, hogy a Landeszmannak igaza volt, de ha ilyeneket olvasok még hajlok arra. Döbbenetes! Erre kell Nektek a szólásszabadság? Erre, hogy előkészitsetek egy újabb holokausztot? 1920- a numeros clausus ugyan ez volt. A Zsidók a számarányuk szerint vehetnek részt a közéletben. A zsidók csak statisztikai alapon kerülhetnek az egyetemekre, pedig üresen kongtak az egyetemek mert a paraszt nem tanittata a fiát, amelós iparost faragott belőle, de a kis zsidó tudta, hogy neki nyomni kell a varrógépet - ott még megtürték - ahhoz, hogy a gyereke tanulhasson.
S micsoda értékeket adott a magyarságnak a világnak a magyar zsidóság! S akkor itt van egy újfasiszta elvtárs, aki ma ,,megélhetési zsidókról,, beszél. Azt még nem számoltad ki, hogy számarányukhoz képest hány zsidó van a börtönökben a fajtisztákkal szemben? Az még nem jutott eszedbe, hogy vannak okos, inteligens emberek is és vannak szar emberek is buták és gazemberek, de ez nem fajtafüggő, hogy hozzád méltóan fogalmazzak.
Szomorú dolog ez uraim. A magyarság hihetetlen torzókat képes előállitani. Antihumánus torzókat, akik a ,,megélhetési zsidók,, likvidálásában látják hazánk jövőjét. Istenem köszönöm, hogy itt élek!
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 28
Szavazat: -2

Melitta irta:

Neduddghii
Eltevesztetted a weboldalt mert itt nem zsidozunk, ha nehezedre esik ezt tudomasul venni, orommel elkoszonunk toled.

Az eredeti cikkhez altalaban csak is azok hasznaljak buncselekmenyekre a fegyvereiket akik legalis engedellyel nem rendelkeznek.Sem sorozat gyilkosok sem az alvilag nem keri az engedelyt fegyverviselesre, nagyreszuk meg se kapna.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 29
Szavazat: +0

szakidani irta:

Ha jól hallottam nem régen (2-3 hete) Torontóban is egy fazon lelőtt két fiatalt, mert nem tetszett neki a pofájuk. Vagy ki tudja miért?.? Tehát hülyék és visszaélők mindenhol vannak!
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 29
Szavazat: +3

Gyongyi54 irta:

A rasszizmus nem magyar talalmany es az egesz magyarsagot a Neduddhii beirasai alapjan
megitelni szinten az lenne. Ezek a nezetek elitelendok a vilag barmelyik pontjan es nem allnak meg a hataroknal. A szolasszabadsagnak semmi koze ehhez, mert a szolasszabadsag nem vonatkozik semmi olyan velemeny nyilvanitasra ami ellenkezik az alapveto emberi jogokkal.
Neduddki keveri itt a szart mint altalaban, az hogy merrol-merre az szinte lenyegtelen ha onnan nezzunk hogy “mit” kever.


 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 29
Szavazat: +0

alberth irta:

Térjünk vissza az eredeti témához! A fegyvertartás engedélyezését még meg is érteném, ha nem lenne Amerikában állam, rendőrség, hadsereg, bíróságok, ügyészségek. Ezáltal az állam hivatott garantálni az adófizető polgárok biztonságát, nem pedig a fegyvertartási engedélyek. Így van ez a fejlett Európa országaiban is és a világ számos fejlett közigazgatási redszerében.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 29
Szavazat: -1

Judith irta:

Pl. Svájcban is? mert ott kötelezve vannak az állampolgárok, hogy legyen fegyverük. Ennek ellenére még nem halottam arról, hogy nagy méretü visszaélések lennének ott emiatt.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 29
Szavazat: +1

toro10 irta:

Nem szeretem a fegyvereket.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 29
Szavazat: +0

alberth irta:

Én sokféle fegyver használatára ki lettem képezve, sportlövő is voltam egykor. Azonban a hideg ráz a fegyverektől manapság. Még a fakardot sem szeretem. Inkább a virágokat... smilies/wink.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -június 30
Szavazat: -2

Edusmalus irta:

Ahány ország, annyi kultúra. Amerikában hagyománya van a fegyvertartásnak, gondolom erősebbnek érzik magukat ettől. Vagy férfiasabbnak. De szerintem nem kellene ebben őket követni. A sok béna még magát lőné le.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 23
Szavazat: +0

Spanky irta:

Amerikában hagyománya van a fegyvertartásnak, gondolom erősebbnek érzik magukat ettől. Vagy férfiasabbnak


Semmi koze a "ferfiasaghoz".
A fegyvertartasi jog, alkotmanyi torveny az Egyesult Allamokban.

 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 23
Szavazat: +0

borik_gabi irta:

tetszik a dolog
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 29
Szavazat: +0

Szólj hozzá Te is!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Nincs még fiókod? Regisztrálj most.

busy
 
< Előző   Következő >
Létrehozva 0.59791 másodperc alatt