Ma 2008. augusztus 20. szerda, István napja van.

Friss Hírhozzászólások

Kanada sem akar Oros...
Az USA-nak sokk millió dollárjába kerülhet...
Ötvenezerrel több ma...
smileyVastagh Pál úr egy olyan személyiség aki mi...
Olajnagyhatalom lesz...
Ez elszomorító! Menekülnénk egy jobb világba ...
Felmosatják a járdát...
Apropo szemeteles. Nemrég szünetet tartottam az ...
Felmosatják a járdát...
Nem biztos, hogy jó ötlet! Mit csinál az ember ...
Ötvenezerrel több ma...
Rendes, csendes ember a Pali, ne bántsátok. A sz...
Felmosatják a járdát...
nagyon helyes, ha csak nem kisgyerek pisil az utcn..
Felmosatják a járdát...
Szerintem jo otlet, mert sajnos nem csak a reszeg ...
Felmosatják a járdát...
Szerintem nagyon helyes hogy a disznokkal akarnak ...
Ötvenezerrel több ma...
JÓ NEKI!

Hírdetés

Egy űrhajós szerint volt kapcsolatfelvétel földönkívüliekkel PDF Nyomtatás E-mail
2008. július 25.

preview-1620117495555555555555555555555Állítólag vagy hatvan éve titkolják a kormányok a kapcsolatfelvételt a földönkívüliekkel. Ha ezt megint egy összeesküvés elméletekbe bonyolódó flúgos mondaná, senkit sem érdekelne. De Edgar Mitchell állítja, aki az Apollo 14 űrhajósa volt. A NASA cáfol.

Az Apollo 14 holdra szálló moduljának pilótája a hatodik ember volt, aki megvetette a lábát a Holdon. Alan Shepard parancsnokkal együtt 1971-ben szállt le égi kísérőnkre és mindmáig ő tartja a leghosszabb Hold séta rekordját 9 óra 17 perccel.

A 77 éves Dr Mitchell a Kerrang! rádiónak adott nyilatkozatában most azt állította, hosszú NASA karrierje alatt katonai és kormányzati vezetőktől tudomására jutott, hogy a földönkívüliek többször is meglátogatták a Földet, ám ezt a hatóságok mindig eltitkolták. 

Az asztronauta szerint az űrhivatal emberei, akik találkoztak az idegenekkel, úgy írták le őket, mint "kicsi embereket, akik nekünk furcsának tűnnek".

Azt is állította, hogy Roswellben valóban egy idegen űrhajó zuhant le 1947-ben, az amerikai hatóságok pedig idegen technológiához jutottak. Azt is mondta, hogy a földönkívűliek technológiája annyival fejlettebb, hogy "már sehol sem lennénk, ha ellenségesek lennének". Szerinte Roswell után is folytatódtak a látogatások.

Nick Margerrison rádiós műsorvezető először azt hitte, az űrhajós tréfál, de - mint mondja - rá kellett döbbennie, hogy Mitchell komolyan beszél.

 

A NASA azonnal közleményt bocsátott ki, amelyben cáfolta az asztronauta állításait. Az amerikai űrhivatal szóvivője szerint a "NASA nem követ UFO-kat, és nem vesz részt földönkívüliek létének eltitkolásában, sem a Földön, sem bárhol a világegyetemben".

aqui.la
 

Hozzászólások (28)add comment

angyalkm irta:

smilies/grin.gif smilies/shocked.gifÉrdekes cikk, most van födönkivüli vagy nincs? Már olyan sokat beszéltek róla! Jó lenne egyszer találkozni velük!
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 25
Szavazat: +1

susanah irta:

Nagyon szeretnem ha igaz lenne,hogy vegre igazolast talalna az a nezet,{amit en magam is vallok }hogy igenis nagyon kicsi az eseje annak ,hogy a sok millio, milliard {es kitudja meg mennyi }
bolygo kozul csak egyetlen egy bolygon alakult ki az elet.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 26
Szavazat: +7

firtosi irta:

Osztom susanah véleményét......de tovább folytatom a hasonló gondolatokat.Mit és miket öriz pl.a Vatikán,amit sem a beépülö izraeli és amerikai titkosszolgálat nem tudott felfedni.Mit titkolnak az emberiség elöl ???????? Miért annyi titokzatosság ??
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 27
Szavazat: +2

Hakima irta:

Ha ezek kiderülnének,hogy igazak akkor a sok hitre épülö lélek és pénz mittenne..Valószinü vallásháboru lenne..Akkor a föld elnéptelenedne kissé...
Hakima
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 27
Szavazat: -2

dylac irta:

Szerintem se egyedül vagyunk és nagyon bölcs dolog, hogy nem keresik a kapcsolatot velünk, mert akkor elkerülhetetlenül hozzájutna az emberiség egy sokkal fejlettebb technologiához, ami akár az emberiség végét is jelenthetné, mert vagyunk mi annyira ügyesek, hogy legyen az bármi, először fegyvert csinálnánk belőle.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 27
Szavazat: +4

Cellator irta:

Azért is titokzatoskodnak, mert lehet, h ezzel akarnak minket megóvni. Ki tudja milyen hatással lenne ez a tömegekre, és egyáltalán, lehet, h az az eltitkolt dolog jobb is, h nem kerül a köztudatba pl h csak klónok vagyunk, vagy h van élet a halál után. (gondoljatok bele, h mi lenne az utcákon, ha rájönének, h nem csak egy életünk van). Másfelől amíg az ember ezzel van elfoglalva, nem veszi észre, h mi is zajlik igazából a színfalak mögött. Egyébként biztos, h nem csak mi vagyunk az egyetlen értelmes (civilizált) éeltforma a világegyetemben. smilies/grin.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 27
Szavazat: +2

zsazsa70 irta:

Tegyük fel,hogy vannak.Miért ne lehetne.Kialakulhatott más bolygón ugyanugy a törzsfejlödés már elöbb is mint a földön.Ha az is ugy volt.(Erik von Däniken filmei elgondolkoztatóak)De miért csak az USA-át látogatják?Annak az UFO-nak is pont ott kellet lezuhannia?Miért? Mehetnének máshova is?A föld elég nagy ahhoz,hogy ne mindig a Nasa orra elött röpködjenek.Ha ez Oroszországban történik(arra mindenki aztmondaná olyan nincs)Amerikában ez természetes.Ugyan már.Láttam azt a bizonyos filmet ahol azt az állitolagos földönkívülit boncolják.Miért annyira rossz a felvétel?Amikor rázoomol semmit nem lehet felismerni.Ez véletlen?47-ben már volt szines film is a második világháboruról vannak jó minöségü szines felvételek.Nem volt pénze a NASA-nak jobb technikára?Nem valószínü.
A felvétel rossz minösége nem véletlen.

"A 77 éves Dr Mitchell a Kerrang! rádiónak adott nyilatkozatában most azt állította, hosszú NASA karrierje alatt katonai és kormányzati vezetőktől tudomására jutott, hogy a földönkívüliek többször is meglátogatták a Földet, ám ezt a hatóságok mindig eltitkolták."

Tehát Kerrang nem látott semmit.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 27
Szavazat: +0

Godfather irta:

Itt valaki hazudik. smilies/smiley.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 27
Szavazat: +1

Edusmalus irta:

Én speciel még azt sem tudtam eldönteni, hogy szeretném-e ha lennének földönkívüliek.
Ha lennének, hogyan viszonyúlnának hozzánk? Szeretnének bennünket, vagy megennének reggelire. Ez a nagy kérdés.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 28
Szavazat: +0

gymimama irta:

Ez igen érdekes, de elsősorban rendkivüli dolog lenne, ha valóban eljöttek ide
a Földünkre idegen civilizációtól.Viszont egyáltalán nem kizárt. Szerintem ha
ez valóban kitudódna, elképzelhető, hogy nagyon sokezer ember pánikba esne, hiszen
egyértelmü, hogy védtelenek vagyunk és bármikor azt tehetnek velünk, amit akarnak!
De semmiképpen nem a rossz oldalát szeretném forszirozni. Viszont nagyon érdekes a
vallás kialakulása Földünk különböző részein, amit sokat a földönkivüliek látoga-
tásával magyaráznak. Egy tudományos lapban azt olvastam, hogy most a XX.században
Ausztrália őserdejében találtak a kutatók - ez egy expedició volt - egy teljesen
a külvilágtól elzárt törzset. A kutatók repülőgéppel érkeztek és amikor vége lett a
kutatásnak, igérték, hogy visszatérnek. Ez valóban meg is történt 2 év mulva és
a tudosok legnagyobb meglepetésére az egyik kiemelkedő dombra egy fából összeállitott
eléggé kezdetleges ugyanolyan formáju repülőgépet próbáltak megépiteni. A vezetőjük
állitása szerint, minden este várták, hogy az égből ujra eljöjjenek hozzájuk és
imádkoztak értük, mintha valami csoda történt volna az életükben. Ugye ez milyen
egyszerü és ugyanakkor elgondolkodtató! Talán mégis itt voltak?
egyszerünek hangzik?
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 28
Szavazat: +0

alberth irta:

Egy UFO-konferencián ennyi hír belépőnek is kevés. smilies/sad.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 28
Szavazat: +0

Ernoe irta:

gymimama irta
elképzelhető, hogy nagyon sokezer ember pánikba esne, hiszen
egyértelmü, hogy védtelenek vagyunk és bármikor azt tehetnek velünk, amit akarnak!

Nem hiszem, hogy a pánik sokáig tartana.
Elöször is mi hazai pályán játszunk mig a jövevények évek, evtizedek vagy évszázadokon keresztül uton voltak.
Az egész Föld a számukra egy nagyobb veszélyt jelent mint a csészealj a Föld részére. Márcsak a méretek miatt is.

Sokkal valoszinübbnek tartom, hogy az adofizetök tiltakoznának a földönkivüli lényeknek a felvétele ellen. "Tul sok a külföldi!" tiltakoznának.
Ezenkivül nincs is érvényes utlevellük, vizumuk vagy leszállási engedélyük ami az alkotmány értelmében büntetendö cselekmény.
Meglehet, hogy már a levegöben lelönénk öket mert araboknak tartanánk öket.

De melyik ország fogadná be öket? Magyarország tutti, hogy nem.
Olvasom, hogy Györi politikusok még a cigányokat is Afrikába akarják deportálni.
Na és a szexualitásukat is tisztázni kéne elöször. Nehogy homokosok jöjjenek ide.
A nemiszervet meg szépen eldugni a ruha alá!

Ha pedig titokba jönnének.
Hát kérdem én, ki tudja megmondani, hogy hogyan fog a Jozsef reagálni ha Maria immár másodszor kerül álldott állapotba egy földönkivülitöl?

 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 29
Szavazat: +0

borik_gabi irta:

tetszik a dolog
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 29
Szavazat: +0

tezsuzso irta:

A téma érdekes és izgalmas kérdéseket vetett fel. Amiről még senki nem beszélt,a
világ teremtésének meséjét miként változtatná meg, ha aszéles nyilvánosság elött
bemutatásra kerülne, a földönkivüliek létezése, és a velük való kapcsolatfelvétel.
A teremtés elmélete megbukna, igy is sokan kétkednek a "mesében", akkor pedig bi-
zonyosságot szerezhetnének.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 30
Szavazat: +0

varga18 irta:

ez nagyon hülyeség
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 30
Szavazat: +0

gymimama irta:

Gondoltam, hogy különböző vélemények lesznek a témával kapcsolatban. A magam részé-
ről mindenképpen hiszek abban, hogy léteznek más bolygókon is intelligens életek.
Számunkra egyelőre nincs meg a megfelelő technikai felszereltség, hogy
mi juttassunk el emberrel a fedélzeten egy expediciót. A mai tudásunk szerint
több emberöltő lenne amig odaérnek egy adott bolygóra, de vissza már kihez
jönnének. Földi időszámitás szerint akár 200 év is eltelne!
Ha lehetőségem adódik, elolvasok a témával kapcsolatban szakirodalmakat, sőt,
nemcsak a Nat.Geo-n, hanem több idegennyelvü adón is lehet ilyen müsorokat látni.
Nagyon sok embert érdekel ez a téma. Nemcsak a közembereket, hanem hirneves
tudosokat is, akik minden tudásukat ennek az ügynek az érdekében kamatoztatják.Olyan
barlangrajzokat találtak a Föld különböző helyein, ahol egyértelmü hogy
szkafanderes figurákat rajzoltak. Ez az "egyértelmp" bizonyos tudósok, kutatók
szerint az. Még a piramisok megépitése is csak teórián alapul, egyáltalán nem
biztos, hogy az adott korban élő emberek olyan fantasztikus technikai tudással
rendelkeztek, hogy ezeket a különleges piramisokat megépitették. Az ókori tör-
ténelem szerint amikor Salamon király Sába királynőjét meglátogatta, " fényes égi sze
kéren" ment hozzá! Vajon ennek mi lehet az értelme. Talán repülőgépen...?
Érdekesség még, hogy a Földünket körülhatároló tengerek mélyéről sem tudunk igazán
semmit, vagy csak nagyon keveset. Egy-két évvel ezelőtt egy tudósnak sikerült
lejutnia a Mariana-árok mélyére egy különleges szerkezettel, de csak 4-5 percig
tartózkodhatott a mélységben a tenger rendkivüli nagy nyomása miatt. Ő volt az
egyetlen ember, aki ide lejutott és azóta sem próbálta meg senki. Itt is biztosan
rendkivüli dolgokat lehetne felfedezni!
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -július 31
Szavazat: +0

tibi43 irta:

Az úgynevezett "fejlett világban" az emberek jelentős része hisz a földönkívüliekben.Nem tartom valószínűnek, hogy a tények nyilvánosságra hozása katasztrófához vezetne.Egy "elmaradt" pl. afrikai törzs pedig nem igazán foglalkozna vele. Ebben a kérdésben történt egy hatalmas előrelépés, csk valamiért szinte mindenki elfelejtette! Bill Clinton a választási körútján megígérte választóinak, hogy ha megválasztják, felfedi a titkot. Ígéretének részben eleget is tett: Mint az USA elnöke kijelentette, hogy UFO kérdésben nem hozták nyilvánosságra a teljes igazságot. Ennyi!!! Ez szerintem az utóbbi száz év egyiklegfontosabb híre, de a világ médiái ügyesen eldugták a többi jelentéktelen tudósítás közé. Ködösítés? most is: a NASA azonnal cáfol. Nem zörög a haraszt.....
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 03
Szavazat: +0

gymimama irta:

tibi43 irta: nemcsak Clinton idejében, de már Nixon is igéretet arra, hogy nagyobb
nyilvánosságot ad az UFO témával kapcsolatban, sejtetni engedte, hogy van mit
elmondani. Ugyanakkor kijelentette, hogy tovább kivánják az UFO programot bőviteni,
és a világür kutatásokra is igen sok pénzt fognak áldozni. Ez részben meg is
történt, de a Clinton és a jelenlegi kormány sokkal többet tett az előrelépés ér-
dekében, hiszen már hol járunk? A Marson. Az emberiség többsége valóban szeretné,
ha megtörténne egy "harmadik" tipusu találkozás, hiszen sokan abban biznak, hogy
a jóval fejlettebb intelligencia megjelenése a Földünkön, talán egyben az életünk
jobbátételéről szólna, segitenének nekünk. Lenne mit. Az energia készleteink
már valóban kimerülőben vannak és ha nem tudunk elvárható időn belül valamit
kitalálni, katasztrófa következik az emberiség számára. Ezt nem könnyü leirni,
de ha tudósaink, kutatóink nem tudnak egy életképes megoldást találni, valóban
bizonytalan lesz az életünk. Reméljük ezt sem gyermekeink, sem unokáink nem
fogják megtapasztalni és hamarosan meglesz a megfelelő megoldás. Ezért elképzel-
hető, hogy az eddigieknél is többet áldoznak az ürprogramokra, kimondva, vagy
kimondatlanul, mégis az a cél, hogy találjunk minél-előbb egy másik intelligenciát,
vagy bolygót, hogy biztosithassuk az emberiség jövőjét.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 04
Szavazat: +0

Ernoe irta:

Kedves gymimama

Nem akarom cáfolni, hogy vannak földönkivüli inteligens lények akik repülni tudnak teascsészén, vagy szönyegen,
csak arra szeretném felhivni a figyelmet, hogy a hidegháboru idején anyira fegyverkeztek a nagyhatalmak,
anyira takargatták a repülötechnikai fejlesztéseket, hogy még attol sem riadtak vissza, hogy tudatosan téves informátiokat szortak volna szét a világba.

Ez nem az én fantaszmagoriám. Amiota a CIA meg KGB feloldott egy csomo titoktartás alatt állo dokumentumot azota köztudott dolog.

Az uj repülök gyakran lezuhantak, a rakátákbol talán ha 7-böl egy feltudott emelkedni, elkerülhetettlen volt, hogy szemtanuk legyenek.
Ezért tudatossan un. UFO maniat gerjesztettek az emberek figyelmének elterelésére.

Hangsulyozom én nem tartozom az összeesküvésekben hivök közé.

Aki meg az energiaproblémák megoldását a földönkivüliektöl várja az rossz lora tesz.

Még a hinduizmus is több megoldást kinál az energiaproblémainkra mint ez a reménykedés a bennünket megmentö földönkivüliekben. smilies/wink.gif
(A hinduk lemondással sporolnak)

 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 05
Szavazat: +0

gymimama irta:

Kedves Ernoe! Van igazság a téves információkkal kapcsolatban és az is már
dokumentált dolog, hogy a II.világháboruban olyan ugynevezett "repülőcsészealj"
formáju szerkezetet épitettek és kipróbáltak, ami müködött. Ugyanakkor a
világ különböző területein, különböző embercsoportok elmondásai alapján,
- akik egyébként soha nem találkoztak és beszéltek
egymással - mind ugyanazt az információt mondták el arról, amit a saját
szemükkel láttak, tapasztaltak. Véleményem szerint nem lehet minden szem-
tanura azt mondani, hogy nagy a képzelőereje. Ezek között az emberek között
katonaviselt, tudományos munkatársak és szavahihető polgárok vannak. Például most került nyilvánosságra az a
szörnyü állatcsonkitással kapcsolatos dokumentáció, amire csak megpróbálnak a
tudósok, orvoscsoportok választ kapni. Sebészi pontossággal szarvasmarhák
bizonyos testrészeit egyik éjszakáról másnap reggelre kivágják - ismeretlen
elkövetők - és nem egy állatról, hanem több állatról van szó. Olyan precizi-
tással csinálják ezt a sebészeti resectiot, hogy ezt a legmodernebb mütőkben sem lehetne ilyen gyorsan ennyi idő alatt elvégezni. Ezeknél az állattetemeknél
bizonyos kémiai elváltozásokat is tapasztaltak, pl. ezeket az állatokat nem
pusztitják el a különböző dögevők.Ezeket a tényeket is sokáig nem hozták nyil-
vánosságra, de az elmult években már egyre többször foglalkoznak a megértésével,
egyelőre sikertelenül. De itt is felmerült hivatalosan az idegen lények
beavatkozása. Lehet, hogy mégis van valami.
Az energia megoldását valóban nem kizárólag egy földönkivüli civilizációtól
lehet elvárni, de mint egy lehetőség, - ha valóban léteznek - ez is egy alterna-
tiva lehet. smilies/wink.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 05
Szavazat: +0

Ernoe irta:

Kedves gymimama

A szarvasmarhákrol még nem hallottam de itt nállunk volt egy perverz alak aki hosszu idön keresztül lovakat csonkitott.

Aztán ott vannak a gabonaföldeken a körök....

Nekem az ilyesmi nagyon spektakulär. Idejönnének "értelmes" lények többmillio kilométerröl és akkor részeges parasztokat meg egyedüallo hölgyeket ilyesztgetnek a bokorbol.

Hátt ezt otthon is megtehették volna. smilies/grin.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 05
Szavazat: +0

gymimama irta:

Szép jó estét kedves Ernoe! A gabonakörök is igen érdekes téma, mert l980. táján
az angliai Wiltshire és Hampshire megyék buzamezőin tüntek fel először. Ezek az egy-
szerü ábrák általában szabályos kör alakzatban, az óramutató járásával megegyező
irányban elfektetett gabonaszálakból álltak. A növényi szár nem törött el, csak
közvetlenül a talaj fölött derékszögben meghajlott. A rejtélyes rajzolatok körül
semmiféle nyomot nem találtak a farmerek és keletkezésükre vonatkozólag sem tudtak
választ adni. Annyit mondtak, hogy tegnap este még semmi sem volt ott.
Attól kezdve minden évben nyáron, az aratások előtt felbukkantak a különböző körök.
Egyre bonyolultabb ábrák jelentek meg. Kettős gyürük, nyilegyenes vonalak /pl.
a Nasca fennsikon, de ez egy másik történet /háromszögek, téglalapok, sőt, olyan
mértani ábrákból álló formációk is, melyeket együttesen piktogramoknak nevezhetünk.
l990-ben már világszerte több ezer ilyen figurát lehetett felfedezni, teljesen
változatos helyeken, jégmezőkön, őserdők mélyén, stb.. Ezek a körök minden esetben
éjszaka keletkeztek, létrejöttükhöz kb.5-l0 másodperc szükséges és gyakran
hangeffektusok és fényjelek kisérik, az ábrákon belül sok esetben megnövekedett
háttérsugárzást és gyakran elektromos zavarokat lehet felfedezni. Magyarázatként
többfélét is mondanak, forgószeleket, plazmaörvényeket, stb. l99l-ben két angol
gazdálkodó azt állitotta, hogy ők ketten készitették ezeket a köröket. Természetesen
lehetőséget kaptak, hogy elkészitsék, de a többször megismételt nyilvános bemutatók
ellenére egyetlenegy alkalommal sem sikerült tökéletes gabonakört létrehozniok,
nem is beszélve a komplex ábrákról, amit a fentiekben leirtam. Itt is felmerült
a földönkivüliek közremüködése is. Több rajzolat láttán valóban valamilyen
intelligenciát kell feltételezni az alkotók részéről. Voltak kutatók, akik vállalták
az éjszakai őrzést hosszu időn keresztül, hogy meggyőződjenek ennek a dolognak a
realitásáról és a szüz buzamezők mellett éjszakázva tüzgömböket és furcsa fényje-
lenségeket láttak az égbolton, hajnalban pedig meglepve fedezték fel az uj kört
a hátuk mögött. Végülis mind alátámasztani látszik az az elmélet, miszerint idegenek
hozzák létre az ábrákat. Elképzelhető, hogy ezek a bonyolult komplex ábrák,
melyeket én magam is láttam a Nation.Geo-. filmjein, egyfajta üzenetet hordoznak
magukban, csak mi még nem tudjuk megfejteni a tartalmát. Hát ennyit a gabona-
körökről. smilies/wink.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 06
Szavazat: +0

romesz irta:

http://www.alienseekernews.com...ircles.jpg
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 09
Szavazat: +0

gymimama irta:

gratulálok a gyüjteményhez!!! Nekem nem sikerült ilyet beszereznem.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 12
Szavazat: +0

Kismargit irta:

Ajánlom figyelmetekbe a Tassili-hegység szkafanderes sisakos istenrajzait, a hopi indiánok "katchia" sziklarajzát, vagy az Ausztrált őslakosok Vandina istennőt ábrázoló rajzát.
Danniken szerint "Illés szekere" is idegen űrhajó volt.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 14
Szavazat: +0

romesz irta:

Danniken szerint "Illés szekere" is idegen űrhajó volt.


Szerintem Daniken egy hulye volt es pusztan arra torekedett hogy minnel tobb penzt tudjon csinalni. Semmi bizonyitekot nem mutatott be. Mindig csak azt ismetelgette hogy lehetseges hogy idegenek jartak a foldon?

 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 14
Szavazat: +0

bivalyka irta:

Szerintem értelmes élet után kutattak, de azt nem találtak. smilies/cheesy.gif
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 14
Szavazat: +0

gymimama irta:

Erich von Daniken szerintem egy nagyon intelligens ember, aki jelenleg is
sokat dolgozik és rengeteg időt, pénzt, fáradságot nem kimélve kutatja nemcsak
a földönkivüliek létezését,vagy nem létezését, hanem összességében az emberiség
multját. Azokat a csodálatos - még mindig megfejthetetlen - épitmények, rajzok,
melyek ránk maradtak, ezeket próbálja a jelenkor emberének felfedni. Idősikokat
köt össze, a multba viszi az olvasót, de mindenkor a jelen valóságból indul ki és
jövőképe is ujabb felfedezésre biztat. Olyan rejtélyekre hivja fel a figyelmet,
amelyek még megoldásra várnak. Például az Atlantisz-története, a Nasca fennsikon
rajzolt egyenes vonalak, ábrák, stb. Szerinte a multunkban kell keresni a jövőnket
is. Ezzel teljesen egyetértek, még nagyon sok rejtély vár felfedezésre.
 
Jelentem
Nem értek egyet
Egyetértek
2008 -augusztus 18
Szavazat: +0

Szólj hozzá Te is!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Nincs még fiókod? Regisztrálj most.

busy
 
< Előző   Következő >
Létrehozva 0.67064 másodperc alatt