Nyaralás, utazás - a világ legcsodálatosabb helyei

Köszöntelek benneteket!

A legtöbb ember szeret utazni, világot látni. A legtöbb ember járt már különböző helyeken; Európában, vagy azon kívül.
Egy olyan fórumot szeretnék elindítani, ahol bárki elmondhatja külfölddel kapcsolatos élményeit.
Ahol megoszthatjuk egymással tapasztalatainkat, kedvenc fotóinkat; illetve ajánlhatunk egymásnak nyaraló-telelő helyet.
Bárki, aki járt külföldön, leírhatja ottani (akár pozitív, akár negatív) tapasztalatait. Rajta hát! :p

A hozzászólásokhoz szíveskedjetek képet, fotót csatolni !

Csatolás megtekintése 322373 Csatolás megtekintése 322382

Idén Leptokariában, ezen a kellemes görögországi településen nyaraltam barátnőmmel. 13 nagyszerű napot töltöttünk ott. Megcsodálhattuk a görög táj szépségeit és a görög emberek vendégszeretetét. A sok közép- és dél-európai turista hatására az ottani kereskedők gagyognak szerb, magyar, lengyel és román nyelven.
Tiszta tengervíz, élénk éjszakai élet és viszonylag alacsony árak csalogatják a turistákat Leptokariába. Látogassatok el Ti is oda!

mcsbkm

Borabora

sziasztok
bár én még nem jártam sehol külföldön (legalábbis olyan idős korom óta, hogy emlékeznék rá) de szerintem bora bora lehet a legszebb... a víz... a táj... a kis házikók... remélem egyszer lesz lehetőségem eljutni oda:)

Csatolások

• borabora.jpg
    62 KB · Olvasás: 8

melinda óvónéni

Sziasztok!

Én tavaly Olaszországban nyaraltam a kedvesemmel. Csak ajánlani tudom mindenkinek a Ligur-tenger partját, Toscanát, és a Cinque Terre-t.

Bár még soha nem jártam ott, kedvenc városom a norvégiai Bergen. Ezt a nagyjából negyed millió lakost számláló kikötővárost fjordok övezik; vannak hegyei, tengerpartja - gyönyörű környezetben egy nyugodt ritmusú csodás nagyváros. Óvárosi része a világörökség részét képezi.
Néhány fotót közlök róla, remélem, Nektek is tetszeni fog.
Én nagyon szeretnék eljutni oda egyszer.

Csatolás megtekintése 323347 Csatolás megtekintése 323350
Csatolás megtekintése 323351 Csatolás megtekintése 323352
Csatolás megtekintése 323353 Csatolás megtekintése 323354

afodorne

Állandó Tag
Egyszer bejártuk autóval fél Európát (Szlovénia - Olaszország - Franciaország és vissza). Legjobban a francia Grenoble tetszett, de minden vágyam eljutni Barcelonába és megnézni a Güell parkot.

Ha valaki járt közületek már bármelyik skandináv országban, legyen szíves leírni ottani tapasztalatait!
Tervezem, hogy jövő nyáron kimegyek egy rövid időre. Hova érdemes szerintetek?

sweethoney

Új tag
Éreklődnék hogy Torontó környékén mit érdemes megnézni szép helyek, nevezetességek,vannak e fürdők,esténként magyarok által látogatott zenés szórakozóhelyek ilyesmi.

19Barbi91

Állandó Tag
Szerintem kevés szebb hely van, mint bárhol a homokos tengerparton a tiszta víz és a gyönyörű táj látványa...de azért szívesen elmennék Egyiptomba is:D

Dolcezza

Húú hát én is imádok utazni. Elsősorban Egyiptomot szeretném megemlíteni, oda mindenkinek el kellene mennie egyszer!!Csodálatos!! Thaiföldet is beterveztem már, és Bali is a tervek között van. Voltam Vir szigeten is, szerintem szép hely. A közelben van Zadar, Nin és Zaton ezek is nagyon szép helyek! Velence....az csodálatos és természetesen Róma!! Amúgy Hannover is szép hely.

Paloma22

Állandó Tag
Nekem az álomutazás az Spanyolországot jelentené! Nagy álmom, hogy egyszer majd elutazok oda, ha lesz rá lehetőségem...

Kedves Fórumozók!

Volt-e közületek valaki valamely skandináv államban rövidebb vagy hosszabb időre?
Nagyon szeretném, ha beszámolnátok ottani élményeitekről. Elsősorban azok véleményére lennék kíváncsi, akik hosszabb időt töltöttek el valamely északi országban, vagy netán most is ott élnek.

Maanji

Kedves Fórumozók!

Kedves Jupiterr!

Én tavaly nyáron mentem párommal skandináv körútra autóval: Dánia, Svédország, Norvégia, Oslo, egészen fel a Lofoten-szigetekig, ott szálltunk meg három napra, és visszafelé hátul, Umea-nál, Stockholm, és úgy vissza. Rengeteg szép helyet láttunk, egy-két múzeumba mentünk be (tipikusan viking téma érdekelt minket), a képeket itt tudod megnézni:

Kedves Maanji!
Köszönöm a sok képet. :D
Jó lehetett Nektek, hogy ilyen szép helyeken kirándultatok.

Maanji

Kedves Jupiterr!

Még mindenképp vissza akarunk menni, mert pont a nyári napfordulókor voltunk ott, azaz láthattuk volna a nem lemenő napot, csak épp aznap borús volt az idő...
Ja, és a Prédikálószéket is meg kell nézni, mi a "maci orrában" nem jártunk elsőre.
A leginkább elképesztő az, hogy micsoda méretei vannak ezeknek az országoknak. Az ember nem is gondolná.

Anamarija

Új tag
Sziasztok!
Én Taizében voltam már négyszer. Felejthetetlen, egy életre szóló élmény volt. Több országon áthaladtunk, láttuk Münchent, Olaszországot, a francia Riviérát...
Taizé azért is fantasztikus élmény, mert az ember nagyon sok féle emberrel találkozik, nagyon tetszett a dolog nemzetközi jellege, a nációk tarkasága.
Még egyszer mindenképpen szeretnék eljutni oda.

independent

Rysy

Sziasztok!

Aki szeret a hegyekben túrázni, annak szívesen ajánlom a szlovákiai Rysy (Tengerszem-csúcs) megmászását. A szintkülönbség a Csorba tótól indulva kb. 1100 m, oda - vissza kb. 8-9 óra az út. Vannak sziklás részek, és olyan is ahol láncok segítik a mászást. Összességében viszonylag nem nagy fáradságért cserébe gyönyörű kilátásban részesülhetnek azok, akik megteszik ezt az utat. :cool: