Nostradamus

Qeem an

Állandó Tag
Állandó Tag
Nostradamus négy soros kis versikéi,egyszerű általánosságokra utalnak.Amit rá lehet erőltetni szinte bármilyen esemény sorozatra.Szerintem a múlt történéseiből kapta hozzá az ihletet.
 

Ginger75

Állandó Tag
Állandó Tag
Kedves Boszi....remelem semmi rossz nem fog bekovetkezni:),annyira nem kell komolyan venni oket,mert akkor be is vonzod az eletedbe.
 
P

patris

Vendég
Két dolgot nem szabad elfelejteni Nostredamus zsidó volt, s jósolni a pestisjárvány után 1547-ben kezdett.. Orvosként végigdolgozta a járvány időszakát..
Vagyis jól ismerte az ószövetségi jóslatokat, és hihetetlen borzalmakat élt át...
 

Kyra_

Kitiltott (BANned)
Állandó Tag
Nostradamus jóslata a magyaroknak

Nostradamus négy soros kis versikéi,egyszerű általánosságokra utalnak.Amit rá lehet erőltetni szinte bármilyen esemény sorozatra.Szerintem a múlt történéseiből kapta hozzá az ihletet.

"Az írott szó elhal majd,
és egyre szegényebb lesz a beszéd,
a nemzetre egy talány hoz bajt,
mely elveszi az emberek eszét.
Egész nap otthonukban ülnek,
bámulnak hazug, mozgó képeket,
s mire a bálványok ledőlnek,
már alig születnek gyermekek."

(Nostradamus)

;)
 

SpiritFox

Állandó Tag
Állandó Tag
"Az írott szó elhal majd,
és egyre szegényebb lesz a beszéd,
a nemzetre egy talány hoz bajt,
mely elveszi az emberek eszét.
Egész nap otthonukban ülnek,
bámulnak hazug, mozgó képeket,
s mire a bálványok ledőlnek,
már alig születnek gyermekek."

(Nostradamus)

;)

Franciául nincs fent az interneten valahol ez az idézet? Én nem találtam sajnos. Csak úgy lenne hiteles, hiszen az internetre bárki tehet fel saját nostradamus jóslatot és neten nagyon gyorsan elterjed, ezos lapokon fórumokon főleg.
 

sindy69

Állandó Tag
Állandó Tag
Én csak azt mondom, hogy ő megjósolta a dolgokat. Igaz az emberi értelemnek kicsit magas az amit ő leír, de akinek sikerül elmélyülnie benne az megérti!
 

Kyra_

Kitiltott (BANned)
Állandó Tag
Franciául nincs fent az interneten valahol ez az idézet? Én nem találtam sajnos. Csak úgy lenne hiteles, hiszen az internetre bárki tehet fel saját nostradamus jóslatot és neten nagyon gyorsan elterjed, ezos lapokon fórumokon főleg.
Nostradamus Hungaricus - Nostradamus jóslatai Magyarországról

Avagy jevendőlések Magyarországrúl
Ídesnyelvünkre ültetve Szentmihály Szabó Pétertől


99 számozott verset tartalmazott a gyűjtemény, egy csaknem teljes centúriát. A 98-as és 99-es verssel a szöveg elég egyértelmûen céloz arra, hogy Nostradamus élete végén, öregen és betegen kapta a megrendelést egy magyar főembertôl, hogy írjon próféciákat Magyarországról. Ez a „nagyhírű és vitéz” nemzet fia háromezer ezüstöt fizetett Nostradamusnak ezért a munkáért, s a megrendelő személyében a 99. vers alapján gróf Zrínyi Miklósra ismerünk, a szigetvári hősre, aki valóban három hónappal élte túl a jóslatok szerzőjét, s 1566 szeptember 8-án halt hősi halált. Mint a vers megjósolja, a „pogány” török még valóban százhúsz évig uralja Magyarországot, és Zrínyi Miklós valóban két nép, a magyar és a horvát közös hőse.

Alacsony sorból jött ifjú legény,
kinek Isten nem sok évet enged,
de senki sem tesz túl a szellemén,
legnagyobb poéta lesz, kit Pannónia termett.
Vándorol sokat, és gyorsan él,
egész világra szól minden sora,
csontjait őrzi délen csatatér,
nyugvóhelyét nem lelik soha.

(A Nostradamus-hívők szerint Petőfi Sándorról van szó.) Forrás: MEK
és : [HIDE]http://hu.wikiquote.org/wiki/Nostradamus[/HIDE]

Itt a könyv. (Valóban jó lenne tudni, hogy Szentmihályi Szabó Péter fordítása mennyire "autentikus")
 

yeti108

Állandó Tag
Állandó Tag
De mi van azokkal a jóslatokkal, amik nem váltak be? Vagy arra azt mondjuk, hogy Alsó-Timbuktu 3. királyára gondolt, 1756-ban, be is jött, csak senki nem értesült senki róla....
 

hakniman

Állandó Tag
Állandó Tag
Van othonn Nostradamus jóslatai című könyvem sok jóslat van a mai időkre nézve is mindenkinek csak ajánlani tudom hogy szerezze be.
 

orsika3

Állandó Tag
Állandó Tag
Én a multkor egy dokomentum filmet néztm róla hátborzongató volt(jó értelembe)Remélem azért nem minden jöm be :)
 

harckocsi

Állandó Tag
Állandó Tag
Magyarország jövője

Sziasztok!

Új vagyok az oldalon, először írok, s szeretném Töletek megkérdezni, hogy mi a véleményetek az alábbi írásról, amit a neten találtam:


Az írást feltöltötte: tonti
Kiss Manyi: Történelmi fordulópont előtt
2008. Január 15. 13:34:48

"Magyarország egy olyan kalitka, amelyből egyszer még egy gyönyörű madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsőségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mert általuk nagy boldogság árad majd az emberiségre. Kevés nemzetnek van olyan nagyhatalmú őrangyala, mint a magyaroknak és bizony helyes lenne erősebben kérniük hathatós oltalmát országukra!" - Padre Pio (1887-1968)

| Küldje el ismerősének, barátjának |
| Cikk nyomtatása | Rovás |
Kedves Tonti!

Kiss Manyi vagyok Pàrizsbol. Az idöközben elhunyt Lajdi Tamas cikkei adtàk az ötletet, hogy elküdjem honlapjuknak tiz oldalas iràsomat Történelmi fordulopont elött - reménykeltés az uj esztendöre cimmel. Mintegy 25 éve gyüjtöm (természetesen passziobol) a magyarsàg jövöjére vontkozo legkülönfélébb joslatokat, amiböl itt egy csokorra valot nyujtok àt szegény elcsüggedt magyar honfitàrsaink biztatàsàra. S azért éppen most, mert 2000 Karàcsonyàn egy médium révén értesülést szerezhettem egy alapvetö fontossàgu Jézus Krisztusi közlésröl, miszerint még a harmadik vilàghàboru elött, 2008 végéig le kell bonyolitaniuk a Magyar Feltàmadàst azoknak a felsöbb rendü szellemi embereknek, akiket e célbol az Ur Magyarorszàgra küldött. A részletek a cikkben olvashatok.

üdvözlettel Kiss Manyi - Pàrizs, 2008.I.14.

***



Kiss Manyi: Történelmi fordulópont előtt


Reménykeltés az új esztendőre


'Magyarország egy olyan kalitka, amelyből egyszer még egy gyönyörű madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsőségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mert általuk nagy boldogság árad majd az emberiségre. Kevés nemzetnek van olyan nagyhatalmú őrangyala, mint a magyaroknak és bizony helyes lenne erősebben kérniük hathatós oltalmát országukra!' - Padre Pio (1887-1968)

A magyarság tökéletes tanácstalansággal, reménytelen lemondással szemléli létének látványosan gyors szétesését és az egyszerre több irányból ránk törő (orosz, kínai, nyugati, izraeli és egyéb) inváziók legkülönfélébb rombolásait, amelyek külön-külön és együttvéve népünk teljes tönkretételét okozzák egyelőre feltartóztathatatlanul, szinte nap mint nap, de mindenképpen megállás nélkül. Erre a tudatosan szervezett hazai, illetve nemzetközi rombolásra volt reakció egyebek mellett a hamar levert 2006-os és 2007-es zavargássorozat, úgyis mint a magyar öntudatra ébredés szerény kezdete. Egy természetszerűleg sántító hasonlattal élve, a mostani miniatür lázadások a XVII. század végi hegyaljai felkelés távoli megfelelői voltak, amely valahai felkelést röviddel később a Rákóczi-szabadságharc küzdelmes nyolc esztendeje követte az ismert eredménnyel: hazánk elkerülte a Habsburgok által nekünk szánt totális nemzethalált s ha kimerülten is (hiszen a XVI. század elejéhez képest eltünt népünk 75%-a), de megőrizhettük különállásunkat a számunkra ellenséges dunai birodalom kereteiben. Az események elindítója akkor a sok évszázados germán-magyar faji háború újabb fejezete volt, amely a korabeli (1686/87-es) 'rendszerváltás' leple alatt - a mai zsidó-szabadkőműves Nyugat liberális banditizmusán is messze túltéve - fosztotta ki és pusztította Magyarországot a 150 éves ördögi török tombolásoknak mintegy záróakkordjaként. Az országrontó Habsburg-szörnyeteg I. Lipót császár gyarmati terveit egy magyar származású pap, a komáromi (gróf kollegrádi) Kollonics Lipót bíboros miniszter, a bécsi udvari kamara elnöke volt hivatva ideológiai formába önteni hírhedt Einrichtungswerk című emlékiratával, benne hazánk teljes megsemmisítésének programjával (ideértve az idegenek tömeges betelepítésének tervét is). Történelmünk eme, mára már elfeledett aljas árulója, egyúttal eszetrgomi érsek s Magyarország prímása (1695-1707) - akihez képest a két későbbi patkányforradalmár, Károlyi Mihály és Kun Béla, egy-egy ájtatos ministráns gyerek volt csupán - erősítette föl a magyar ellenállást, majd provokálta ki magát a Rákóczi-szabadságharcot is. Napjainkban, amikor a pokoli vörös-török hódoltság évtizedeit a közös izraeli és euro-atlanti gyarmatosítás követi a volt Habsburg-törekvések következményeihez kísértetiesen hasonló eredménnyel, Gyurcsány Ferenc posztkommunista miniszterelnök személyében (2004-8) ismét van egy áruló hazánkfia, aki a Fakabátos és a D209-es méltó utódaként odaadó buzgalommal szervezi különböző hangzatos nevű reformprogramjaival s más árulásaival a maradék Magyarország totális szétverését és koldusbotra juttatását, hogy minél hamarabb mindent odadobhasson belőle - koncnak - idegen megbízóinak. De álljon távol tőlünk az a gondolat, hogy minden felelősséget egyetlen ember nyakába varrjunk. Három évszázaddal ezelőtt is, gyakorlatilag minden nagy magyar vagyon és a legtöbb fontos honi egyházi valamint világi tényező az ellenség oldalán maradt, s ebben éppen a magyar történelem egyik legemblématikusabb személyisége, herceg Esterházy Pál nádor, a híres hadvezér, irodalmár és zeneszerző (a Harmonia coelestis szerzője) mutatta a példát az ország nagyjainak. Ugyanekkor indult el a magyar dicsőség diadalútján egy szegény Nógrád vármegyei jobbágycsalád is, ám az első arisztokrata Széchenyi (1697-től gróf) nem csupán szemérmesen félre nézett, amikor a nemzeti becsület védelmében áldozatot kellett volna hoznia mesés vagyonából, hanem egyenesen fegyverrel a kezében harcolt éveken át Rákóczi kurucai ellen. Sajnos ma sincs ez másképp. A Berlini Fal ledőlte után a volt kommunista hóhérokból kialakított (vad)kapitalista vállalkozói réteget teljesen hidegen hagyja az egyszerű dolgozó nép sorsa – ha tőle függene, a rabszolgatartó társadalmi rendszer már rég hétköznapi valóság lenne, mintha csak egy koszos XIX. század végi néger gyarmat lennénk valahol az afrikai dzsungel kellős közepén. Ennek a pokoli magatartásformának a szerves kiégészítését alkotják maguk a hatalmat közvetlenül gyakorló politikusok. Az évek óta garázdálkodó szociál-liberális kormányzati bűnszövetkezet egy istentelen, kifejezetten magyargyűlölő, zsarnoki rendszer itt maradt - mert a nemzetközi (egész pontosan euro-atlanti) szabotálás miatt még mindig ki nem söprűzött - hiteles képviselőiből verbuválta tagjait, mint ahogyan keresztény-nemzeti műellenzéke is hamis istenhívőkből és hamis hazafiakból áll. Az ún. polgári jobboldal vezetői - napjainkban Orbán Viktor ficsúr-demokratával az élen - ugyanúgy lábbal tapossák a magyarság legelemibb érdekeit, mint akármelyik zsidó-bolsevista gengszter. Rájuk vonatkozóan a 'labanc' megjelölés finomkodó irodalmi túlzás lenne, na és persze történelmi anakronizmus, hiszen mint 'atlantisták' és 'európai elkötelezettségű demokraták' közönséges zsidóbérenc sátánfajzatok, akik szabadkőműves szektatagként Lucifer felesküdött szolgái a magyar haza legádázabb ellenségeinek táborában. Ilyetén módon a magyarvédelem teendőit egyelőre csak egy-két műkedvelő, romantikus gittegylet és pár száz mindenre elszánt bunyós vagány látja el, aki nem fél farkasszemet nézni az ÁVÓ-s terrorlegényekkel. De hát a Tokaji Ferenc vezette hegyaljai felkelők - az akkori terroristák és Árpád-sávos fasiszták - is csaknem puszta kézzel mentek neki a jól felszerelt idegen katonaságnak a XVII. század legvégén.
* * *


A fentiekben szó volt arról, hogy az eredeti és a közeljövőben kirobbanó Rákóczi-szabadságharcot egy gyarmati rabigába torkolló mérhetetlenül aljas rendszerváltás előzte meg, nevezetesen az 1686/87-es és az 1989/90-es. Magától értetődően az idők és a körülmények meglehetős különbözősége kizár minden részletes összehasonlítást, ám ha egy kicsit hosszabban vizsgálódunk, azt látjuk, hogy a három évszázadnyi különbség ellenére egy nagyon is hasonló történelmi alaphelyzettel találjuk szemben magunkat, amely mögött minkét esetben ugyanaz a hármas feldolgozatlan, mert megoldatlan nemzeti tragédia húzódik meg az ominózus rendszerváltásig, amely aztán végül is kirobbantotta a nemzeti forradalmat (1703-ban, illetve most). Azt is mondhatnánk, hogy a magyarság a XX. században - noha más körülmények közepette és máshogy - ugyanazokat a megpróbáltatásokat éli át, mint amelyeken a XVI-XVII. század folyamán átment. Érdemes egy rövid egybevetést végezni. Hármas tragédiánk első eleme - hazánk földarabolása - mindannyiunknak szemet szúr: korunkban ez Magyarország háromnegyedének megszállásával kezdődik 1918 novemberében, majd három alkalommal nemzetközi érvényű békeparancsban rögzíttetik (Trianon, 1920 – Párizs, 1947 – Rózsadombi [titkos] Paktum, 1991); Mohács után ugyanez Magyarország három részre szakadása Buda elestével (1541), ami a nagyvilág számára főleg a Drinápolyi Békében (1568) vagy inkább csak a Speyeri Egyezségben jut kifejezésre (1570), majd a Tizenöt éves háborút lezáró Zsitvatoroki Békében (1606) és végül pedig a szégyenletes Vasvári Békében (1664). Nyilvánvaló minden magyar számára, hogy a haza újraegyesítése mindkét Rákóczi-szabadságharcban az egyik döntő fontosságú szempont.

Nemzeti tragédiánk második eleme azért olyan megdöbbentő, mert eddig senki sem gondolt rá, legalábbis a magyarul már alig vagy egyáltalán nem érző értelmiségünk sorában. Ez a XX. században a maradék nemzeti Magyarország összeomlása 1944/45-ben, mintegy három évszázaddal korábban pedig az Erdélyi Fejedelemség elvérzése 1657/60-ban. Gyáva tudósaink eddig nem merték elvégezni a kettő közötti hasonlatosság elemzését. Mindegyik esetben egy világ ért véget s kezdetét vette a magyarság egy eddig még nem látott pokoljárása. Rosszabb volt ez, mint Mohács és rosszabb volt, mint Trianon. Hiába volt Horthy kormányzó óvatossága, a zsidó-magyar kiegyezésen alapuló politikája, hiába volt a szürke eminenciás Bethlen István minden tehetsége s a végén utolsó miniszterelnökünk Kállay-kettőse, nem volt kiút az ördögi csapdából: a kisantant, a fajvédő náci Németország, a demokráciának álcázott ellenséges luciferi zsidó-szabadkőműves Nyugat és a tatár-szláv ázsiaiság zsidó-bolsevista poklának halálos szorítása összeroppantott bennünket. A rettenetes magyarírtáson túl, ennek közvetlen következménye az volt, hogy árván hagyta a hódoltsági területek magyarságát, egyben évtizedekre befagyasztva minden revíziós, azaz újraegyesítési törekvést is. Külön tragédiánk, hogy a keresztény-nemzeti Csonka-Magyarország eltűnése a történelem süllyesztőjében magával rántotta ezer éves nemzeti elitünket is, azaz magát a tulajdonképpeni magyar nemzetet, amely éppen az 1930-as és 40-es évek fordulóján kezdett hozzá egy ígéretes társadalmi kibontakozás megvalósításához. A tragikus bukás egyúttal egy máig ható súlyos tudati válságot idézett elő a túlélő magyar népben, amennyiben a világháború miatt végrehajthatatlan 1940-es földosztási törvény valóra nem váltott reménységei a kisgazda érdekeltségű parasztságot idegenítette el az 'urak országá'-tól, a hungarista meggyőződésű szervezett munkásságot a zsidó tőke elmaradt államosítása ábrándította ki, a társadalom egészében pedig a galíciai hadakat illető félbemaradt Endlösung alakított ki hamis ítéletet mind a Horthy-rendszert, mind nyilas ellenzékét illetően.

Háromszáz évvel korábban a virágzó kelet-magyar állam összeomlása végzetes következmények sorozatát indította el, amelyből rögtön az első kézzelfogható folyomány a Tündérkert elsorvadása volt: közel két és fél évszázadra Erdély egy nyomorúságos, minden tekintetben elmaradott vidék lett s csak jóval a Kiegyezés után kezdett talpra állni. II. Rákóczi György szerencsétlen külpolitikája - amely kiváltotta az Erdély vesztét okozó török politikai és katonai megtorlásokat -, azáltal vált elhibázottá, hogy magyar részről minden hatalomkoncentrációs kísérletet automatikusan életveszélyesnek minősítettek hol a németek, hol a törökök, hiszen mindkét hatalom csak meggátolni akarta a magyar újraegyesítést és föltámadást. Sőt éppen a XVII. század közepén erősödött meg az az addig nyíltan ki nem mondott elképzelés, hogy voltaképpen a németeknek és a törököknek össze kellene fogniuk, hogy aztán közös erővel kiírtsák a magyarokat s fölosszák egymás között maradék országukat. Tudniilik a 'magyar-magyar csiki-csuki' - hogy így fejezzük ki magunkat - kezdett mindenkinek egy kicsit az idegeire menni: Erdély, amikor csak tehette, megtámadta a németeket, hogy fölszabadítsa, de lagalább is tehermentesítse Nyugat-Magyarországot, a királyi magyar erők pedig, amikor csak tehették, megtámadták a törököket, hogy visszafoglalják Közép- és Kelet-Magyarországot. Az összeomlással megszűnt Erdély védelmi szerepe - ekkor dőlt romba a lefontosabb magyar város, Várad is, végeredményben röviddel a fölszabadulás előtt; a túlméretezett török bosszú után Apafi Mihály és Teleki kancellár erejéből már csak az egyszerű vegetálásra futotta a németek megérkezéséig (1687). A gondos kelet-magyar (Báthory István-, Bocskai-, Bethlen- és I. Rákóczi György-) diplomácia minden gyümölcsének pusztulása egy másik katasztrófát is előidézett. Még nem halt hősi halált a Nagyságos Fejedelem nagyatyja a törökkel vívott szászfenesi csatában (1660), amikor két évvel korábban - Erdély biztos bukásának tudatában - Lippay György esztergomi prímás érsek Nagyszombatba zsinatot hívott össze, ahol nyílt hadüzenet keretében ünnepélyesen érvénytelenítette a két Bécsi Béke (1606 és 1624) valamint az 1645-ös Linzi Béke vallástürelmi paragrafusait, jogfosztottnak nyílvánítva minden magyar protestánst. Ezzel összeomlott Pázmány Péter életműve, a békés Ellenreformáció - azok után, hogy végig a XVI. században megőrizhettük hazánkban a viszonylagos felekezeti nyugalmat, hogy kimaradtunk a Harminc éves háború (1618-48) borzalmas öldökléseiből s hogy a dél-európai inkvizíciós őrjöngésnek még csak a szele sem érintett meg bennünket - és nálunk is kitört a vallásháború. De tekintve, hogy mélyen gyökerező protestantizmusunkat már nem lehetett fölszámolni, a katolikus egyház zabrálási ihletésű kardcsörtetését nemsokra rá a császáriak fajhatalmi szempontoktól vezérelt magyarellenes háborúja követte. A magyarság további rohamos pusztulását célzó német-török egyezséggel, a gyalázatos Vasvári Békével (1664) párhuzamosan zárójelbe tétetett Nyugat-Magyarországon az alkotmányos közélet, tömeges vagyonelkobzások kezdődtek s csak úgy, mellékesen, tombolt a vallásüldözés. Az ostoba egyházfejedelem, aki ezt a gyilkos folyamatot útjára indította, időközben meghasonlott önmagával s csatlakozott a Wesselényi-féle németellenes főúri szervezkedéshez. Ha öregsége nem viszi a 'jó időpontban' a sírba, ő is a vérpadon végzi, mint Zrínyi Péter (a Nagyságos Fejedelem anyai nagyatyja) és társai. Mindenesetre az ország élére egy gyarmati kormányzó került Johann Kaspar von Ampringen személyében (1673-81). A propos, von Ampringen, a könyvmolyokon kívül ki tudja ma már minálunk, hogy ki volt ez a teuton fenevad, aki - a Caraffák és más osztrák tábornokok élén - a császári szoldateszka bevetésével körülbelül olyan tömegmészárlásokba és eszeveszett országrombolásokba kezdett, mint az 1940-es évek végén s az 50-es évek elején Rosenfeld Manó (művésznevén Rákosi Mátyás) zsidó-szovjet gyarmati helytartó a maga Eisenberger Benőivel, alias Péter Gáboraival karöltve. Így érkezünk el hát a két korszak hasonló tragédiáinak utolsó közösnek nevezhető fő eleméhez, ami a XX. században az 56-os forradalom, a XVII-ikben pedig - A Szabadságért és Igazságért jelszóval indult - Thököly-szabadságharc volt (1678-85). Az egyiket a Mindszenty hercegprímás vezette magyar nemzeti ellenállás előzte meg (1945-48), a másikat meg a Wesselényi-összeesküvés (1664-70).

Ha minden áron szőrszálhasogatók akarunk lenni a történelmi párhuzamok keresésében, könnyűszerrel rábukkanhatunk a magyarság rovására megkötött Vasvári Béke korunkbeli megfelelőjére, nevezetesen az 1975-ös Európai Biztonsági és Együttműködési Értekezlet megállapodásaira, az ún. Helsinki Záróokmány maszlagjára, amely cinikus rafináltsággal, emberjogi köntösben tette a Nyugat számára is szalonképessé a közép-, kelet- és dél-kelet-európai népek orosz megszállását, illetve kizsigerelését. A feledés homályába utalva egyben a jaltai árulást s azt a többszörösen fölfedezett körülményt, hogy az angol-amerikai és francia zsidó-szabadkőműves sátánizmus ideológusai már a két világháború között eltervezték Európa felének bolsevizálását (emlékezzünk csak vissza: Churchill ideges elszólalásából a magyar diplomácia már 1941 tavaszán megtudhatta, hogy országunkra a totális szovjetizálás vár a háború után, a hadakozók akármelyik táborába is tartozzunk). A nyugati szemtelenség még odáig is elmerészkedett, hogy a nagy nyilvánosság előtt ecsetelték a Kissinger-Sonnenfeld-doktrínát, amelynek értelmében Amerikának nem szabad megsegítenie a rab nemzeteket, mert esetleges fölszabadulásuk után egészen más társadalmi viszonyokat alakítanának ki, mint az amerikai kapitalizmus. Így nézett ki tehát a XX. századi Vasvári Béke, amely – a történelem tanúsága szerint – ugyanúgy egy ideológiák fölötti, hosszútávú geopolitikai stratégiává kerekedett ki (1914-2008), mint a hallgatólagos német-török érdekegyezség (1541-1683). Aztán jött a fölszabadulás, szerényebben fogalmazva, a rendszerváltás, mely után minden csak rosszabb lett, akkor is, a XVII. század végén és ma is, a XX. század alkonyán. Akkor a Habsburgok okoztak a Buda visszavétele utáni közel két évtized alatt több kárt, mint a 150 éves török hódoltság összevéve, ma meg a kifinomult patkány-Nyugat rágja jobban szét 17-18 év alatt a magyar létet, mint a barbár orosz dúvad korábbi, csaknem 50 évnyi szürrealista garázdálkodása.
* * *


Ma tehát, amikor már szemmel láthatóan a sír szélén állunk, egy újabb Rákóczi-szabadságharc kirobbanása végzetszerű szükségszerűséggel szakad ránk a legközelebbi jövőben, s ezzel együtt Európára és az egész világra is. Ha a Jó Isten úgy gondolja Herder megállapítása nyomán (1791), miszerint 'a magyarok már eleget éltek s itt az ideje, hogy átadják országukat a germánságnak [ma a talmudi zsidó fajnak] jobban engedelmeskedő szláv népeknek', nincs miről értekeznünk. Ellenségeink megtartják koporsónk fölött az utolsó, sóvárogva várt hálaadó sátáni fekete misét és - finis Hungariae - nincs tovább, lehúzhatjuk a redőnyt. Mert már itt tartunk, csak éppen szemérmes önmegtartóztatásból még nem mondunk nemzethalált. 1945 és 56 között ugyanezen ellenségeink (ti. a nyugati kezdeményezők és az orosz végrehajtók) elpusztították az ezer éves magyar nemzeti elitet s így az azóta eltelt fél évszázadban egyszerűen meghíúsult minden faj-nemzeti regenerációs törekvésünk a több milliós magzatelhajtás, öngyilkosság, a reménytelenség okozta korai halál valamint a tömeges kivándorlások (elmenekülések, disszidálások) következtében is. Maradt az anyagilag és szellemileg teljesen lezüllesztett, vezetetlenül vergődő - tulajdonképpen már életképtelen - salak-magyar társadalom, mely 80%-ban megtagadta Istenét, hazáját és elemi emberi tartását. Ha mindennek ellenére mi mégis Magyar Feltámadásról merészelünk ábrándozni, abban reménykedve, hogy az Úr Jézus kiérdemelhetetlen irgalma megmentőt küld hozzánk a huszonnegyedik óra utolsó másodperceiben, egy nem akármilyen Rákóczi megjelenésére kell felkészülnünk. Az eredetivel vagy egy hozzá hasonlóval ugyanis a mai körülmények közt már nem sokra mennénk.

Szellemi síkon minden nemzetnek van egy angyali – vagy mondjuk úgy, félisteni – vezetője, így nekünk is. Ő jött el közénk, mint Szent László, hogy kiigazítsa Szent István elrontott életművét, ő építette újjá hazánkat a tatárjárást követően, mint IV.Béla, ő teremtett Mátyás királyként erős és virágzó államot, hogy fél évezred elmúltával is ezen eszménykép után sóvárgunk s ő, II. Rákóczi Ferenc vezette a pusztító Habsburg-sátánizmus elleni élet-halál harcunkat cum Deo pro Patria et Libertate. Ő, a Nagyságos Fejedelem, mint a legnagyobb magyar protestáns család utolsó fejedelmi tagja a legnagyobb magyar katolikus is volt egyben, származásával és életével mutatva a jó példát népünknek a felekezeti békét illetően. De ő volt Prohászka Ottokár mellett a legnagyobb magyar bölcselő is, aki minden igazságot egyes-egyedül Isten igazságából vezetett le a maga korának szellemi szintjén. Mennyei vezérünk – egy szép költői képpel élve, a kozmikus Rákóczi – mint félisten jön el közénk, olyannak mutatva magát, mint amilyenre égi pozíciója predesztinálja: egy személyben világi uralkodó és egyházfő, hadvezér és táltos varázsló (szerte a világon a jóslatok egy varázspálcás égi küldöttről beszélnek). Kezdetben a magyarság rózsalovagja 'mindössze' vezérlő kormányzó lesz s ezután kiáltják ki – V. Károly néven – királlyá. Természetesen a hosszú, fekete hajú, bajuszos fiatalember bemutatkozásakor a magyarság is meg az egész emberiség a hasát fogja majd a hahotázástól, mert ugyan ki látott már földre szállt angyalt, pláne királyi allűrökkel fellépő félistent – hiszen ilyesmi a 'zűrzavaros' görög vagy hindu mitológiában van csak, esetleg néhány 'hülye' magyar népmesében. Ám a nevetgélés nagyon hamar az emberek torkára forr, amint a megtestesült Deus ex machina átveszi a hatalmat. S ha már hatalomátvételről van szó: ez kizárólag a 'fasiszta' magyar nép antidemokratikus lázadásának vagy a disszidens 'angyali bandita' gulyás-náci államcsínyének eredménye lehet csupán, amiért is - magától értetődően - az ENSZ megbízásából a NATO-haderőknek haladéktalanul egy újabb Sivatagi Vihart kell támasztaniuk, de ezúttal az európai Mezopotámiában, azaz nálunk, a Kárpát-medencében. Azonban a nyugati vihar - minden várakozás ellenére - magát a Nyugatot söpri majd el; először a szétbombázott USÁ-t (New York eleve eltűnik, Washingtonból pedig egy középületek nélküli néger kisváros lesz), majd meg Európát Versailles-nál (Trianonnál) kezdve.

[Közbevetve jegyzem meg, hogy mint kényszerűségből már vagy tizennégy éve Nyugatra szakadt hazánklánya alkalmam nyílt találkozni és elbeszélgetni jó egy néhány látnokkal. Volt közöttük krisztusi médium, luciferi jós, Isten-hű szellemi ember és sátánimádó szabadkőműves beavatott. Valamennyien csak egyet mondtak: maguk magyarok pillanatok alatt olyan iszonyatos pánikot okoznak majd a világban, hogy milliók fognak a gatyájukba csinálni – Isten irgalmazzon az emberiségnek! – Szegény magyarok! Már az egész földkerekség ismeri jövőnket, csak éppen mi nem tudunk semmit saját sorsunkat illetően.]

* * *


A hosszú évek óta - részleteiben is - eldöntött magyar átalakulás egyes állomásai:

1. A bűnös, mert törvénytelen és velejéig rothadt Magyar Köztársaság teljes intézményi megsemmisítése, minden törvényének és rendelkezésének valamint nemzetközi kötelezettségvállalásának semmissé nyilvánításával, különös tekintettel a Maszop-Szadesz-Zsidesz ördögi trió azonnali fölszámolására. A Szent Korona tanának és a Regnum Marianum elvének abszolút elsőbbségén túlmenően az automatikus királyi restaurációt az a körülmény igazolja, hogy a kommunisták és cinkosaik hatvan év alatt hatból hatszor kerültek törvénytelenül hatalomra:
• 1945-ben 17,5%-kal, de csak így is csalással,
• 1947-ben 22,4%-kal, szintén csalással,
• 1956-ban szavazás nélkül, orosz tankokkal,
• 1994-ben, 2002-ben és 2006-ban számítógépes csalással.
Büntetésük az örök időkre szóló kiközösítés - a Kirekesztés - lehet csak.

2. Tekintve, hogy az így értelmezett Magyar nemzeti forradalom egyúttal antikolonialista felszabadító háború is a hasonló horderejű vietnámi vagy algériai háború mintájára:
• minden külföldi tartozás semmisnek tekintetik (mind a kb. 100 millárd jelenlegi - 2007 végi - US $),
• minden külföldi tulajdon (vállalati tőkebefektetés, föld stb.) és hazai zsidó-bolsevista zabrált (privatizált) vagyon, mint háborús jóvátétel, kártérítés nélkül elkoboztatik.

3. A külső magyar faj-nemzeti szűrés keretében az idegen - kínai, arab, néger, izraeli, kelet- és nyugat-európai stb. - betelepülők, közös nevükön a szaracén vendégnépek, azonnali hatállyal kiutasíttatnak az ország területéről.

4. Tekintve, hogy mindezen felszabadító intézkedések külön-külön és együttvéve casus belli a három unió - USA, SZU és EU - számára, a háború elkerülhetetlen. De ugyancsak háború szükségeltetik az elrabolt magyar vidékek visszacsatolásához valamint az újraegyesített országban - a belső magyar faj-nemzeti szűrés keretében - a volt nemzetiségi-, zsidó- és cigány lakosság távoli országokba történő áttelepítésének lebonyolításához is. A trianoni villámháborúhoz szükséges földöntúli és földönkívüli fegyverek már rendelkezésre állanak, mint ahogyan az 1848/49-es szabadságharcunk hős tábornokai is már ismét körünkben élnek s várják a Recrudescunt hadbahívó vezérlő fejedelmi parancsát. Ha semmi másból, a magyar fegyverek természetéből az egész világ megértheti, hogy részünkről nem egyszerűen nacionalista bosszúról, egy valahai megbocsáthatalan sérelem kései megtorlásáról van szó, hanem az 1914-ben az emberiségre szabadított sátáni zsidó-szabadkőműves erők isteni elrendelésű, végleges megsemmisítéséről. Mint ahogyan Trianon sem egyszerűen egy meggondolatlanul túlméretezett nagyhatalmi lépés volt, hanem a luciferi ideológia tudatosan eltervezett döntése Jézus Krisztus művének lerombolása végett, egyik kiválasztott népének földbe döngölésével. Az óra ütött: az ördögi csapásra isteni ellencsapás a válasz – az Özönvíz óta nem érte ilyen iszonyat az emberiséget. Némi ízelítő a különleges szellemi fegyverekből, amelyeket csupán néhány égi küldött kezelhet majd:
• a mindössze pár méteres körön belül ható atomütés,
• bármilyen hadianyag távolból, de mindenképpen még ellenséges területen történő fölrobbantása
• az ellenséges fegyverzetek elkobzása (például a műbolygók leszedése), illetve a saját haderő átcsoportosítása a telekinézis segítségével,
• pusztító viharok előidézése vagy épp ellenkezőleg, mindennemű légköri mozgás megállítása (ez utóbbi a gyilkos légszennyeződések fölhalmozása végett) egy adott ellenséges terület fölött,
• apokaliptikus árvizeket okozó özönvízszerű esőzések kiprovokálása,
• a hidegen égő, mágikus kék tűz kibocsájtása, mely ezerszer gyorsabban pusztít, mint a leghevesebb tűzvész,
• a flóra, azaz a természet növényi takarójának egyetlen pillanat alatti elsorvasztása (defoliáció),
• a nyugati tőzsdék, bankok és más pénzintézetek számítógépes adattárainak elektrónikus eltörlése s ily módon totális pénzügyi világcsőd előidézése,
• 'a hab a tortán': a permanens antiimperialista propaganda révén proletárforradalmak kirobbantása, a nyugati társadalmak szétzilálása, végsősoron pedig a több nemzetiségű Nagy-Britannia és Franciaország, valamint a mesterségesen összetákolt Németország és Itália földarabolása végett.
Ahogy a híres jóslat tartja, a túlélők irigylik majd a holtakat. A rombadőlt Nyugat valahol az ipari forradalom hajnalán tér magához, az oroszok pedig visszazuhannak a kőkorszaki vadak szintjére. Az emberek milliói őrjöngve tépik majd hajukat: többet kellett volna gondolkodni Trianonban!

5. A magyar Százéves háború-t lezáró III.Bécsi döntés elfogadtatja a három legyőzött unióval az újraegyesített Magyar Királyság határait, továbbá a trianoni (illetve jaltai, 56-os stb.) kártérítés egyes tételeit, nevezetesen:
• az 1.500 millárd mai (2007 végi) US $-t és a 20.000 tonna aranyat kitevő magyar nemzeti s ezen belül állami vagyonnak az átlagos kamatokkal megemelt értékét,
• az elrabolt műkincsek visszaszolgáltatását (például a teljes Thyssen-Bornemissza képtárét),
• a szittya-magyar történelem visszahelyezését az egyetemes emberi történetírásba.

6. Ami a szűkebb értelemben vett magyar viszonyokat illeti, a társadalmi rendszer nemzeti-szocialista (hungarista) forradalmát a politika, a közigazgatás és a gazdaság gyökeres átszervezése jelenti:
• Politikailag az isteni akarattal közvetlen kapcsolatban álló központi pap-királyi (mennyei jogú) hatalom kiegészül az 1296-1848 között létezett, de a mai körülmények között újra értelmezett (pártok nélküli), egy kamarás vármegyei parlamentarizmussal, amely a népi önigazgatás 1956-os, munkástanácsi rendszerére épül. A hagyományoknak megfelelően, a király - mint egy személyben állam- és kormányfő - egyúttal az országgyűlés elnöke is, s így mint a központi hatalom megtestesítője, a törvényalkotás tekintetében közvetlen kapcsolatban áll a vidéki parlamentekkel (azaz közgyűlésekkel).
• Magyarország területi fölosztása történelmi vidékeink természetes határaihoz igazodik (a vármegyerendszer megszűnik). Eszerint öt közigazgatási egységünk a Pestvidék a fővárossal, a Dunántúl (benne a Partvidékkel) – székhelye Bécs, a Felvidék – székhelye Kassa, a Tiszavidék (azaz a teljes Nagy-Alföld) – székhelye Nagyvárad valamint Erdély – székhelye Kolozsvár. Tekintve, hogy a kormányzati negyed ismét a budai Várban helyeztetik el, mint 1945 előtt, a főváros a Buda nevet veszi föl, ugyanakkor megmarad a Budapest településelnevezés is (körülbelül az 1950 előtti eredeti városhatárok között értelmezve).
• A kormányhivatalok (minisztériumok) és vezetői:
Kancellária - kancellár
Tárnokhivatal (gazdasági- és pénzügyminisztérium) - tárnokmester
Külügyi Hivatal - államtitkár
Központi Vezérkar (honvédelmi minisztérium) - a központi vezérkari főnök
Közjóléti Hivatal (szociális- és egészségügyi minisztérium) - egyházi személy
Közművelődési Hivatal (művelődési- és oktatási minisztérium) - egyházi személy
• Gazdasági téren a tőzsde nélkül megszervezett kistulajdonosi piacgazdaság fölváltja a jelenlegi multinacionális monopolkapitalizmust (ám a nemzetstratégiai szempontból fontos vállalatok elidegeníthetetlen állami tulajdonban maradnak); mindez szerves egészet alkot a kizárólagos királyi külkereskedelem intézményével valamint a kamat nélküli, egyetlen országos bankhálózatból álló közszolgálati pénzintézeti rendszerrel. Ugyanakkor megszűnik mindennemű biztosítási- és üzletszerű hírdetési tevékenység is (ezzel ér véget a mammon uralma hazánkban). A magyar királyi kincstár - mint egységes és egyetlen országos pénzintézeti hálózat - a Magyar Királyi Tárnokhivatal kebelében működik annak egyik főosztályaként, hagyományos hármas (pénzkibocsájtó, takarékbegyűjtő és hitelező) funkciójával valamint kiegészítő (adóbehajtó) hatáskörével. Adófajtáink a következők: az 5%-os ÁFA (az államnak), a 2x5%-os jövedelemadó (a vidékek illetve a községek számára), a 2,5%-os társadalombiztosítási járulék és a szintén 2,5%-os nyugdíjjárulék (az OTI-nak). Magyarország pénzneme a királyi forint, amely az egyetemes valuta-, adó-, ár- és bérreformot követően mintegy 10 €-t ér (2007 végi értéken számolva).

7. Az ország szellemi viszonyainak tágabb értelemben vett átrendezése hosszabb időt igényel, mert a magyarságnak előbb át kell esnie a nemzettudat forradalmán, ami egyfajta kollektív purgatóriumi kezelést jelent. Ehhez első lépésként visszamenőleges hatállyal (1944.XII.31-i dátummal) megszűnik a Magyar Tudományos Akadémia s helyette újra alapíttatik Széchenyi eredeti Tudós Társasága, hogy a luciferi zsidó-bolsevista, illetve zsidó-szabadkőműves ideológiai agymosás és a 150 éves finnugorista népbutítás kigyomlálásával valamint a megszállt területeken ráadásként, a magyarság által elszenvedett kisantant befolyás fölszámolásával párhuzamosan - az árjásított tömegtájékoztatási eszközök kizárólagos bevetésével - a betiltott eredeti magyar történelem taníttassék újból, megszabadítva azt egyben a hamis nyugati kereszténység sallangjaitól is. A szumír-káldeus-pártos és szittya-hun-avar-szabír(-magyar) azonosság, illetve folytonosság részleteit azonban materialista eszközök segítségével ma már lehetetlenség megnyugtató hitelességgel föltárni. A szellemi beavatások révén rendelkezésünkre áll ugyanakkor az akasa, azaz a földi történelem felsőbb, szellemi szinten rögzített hiánytalan dokumentumtárának tanulmányozása. S ez automatikusan átvezet bennünket a vallás forradalmába.

8.
Az egész emberiségre kiterjedő egyetemes krisztusi vallás mai, apokaliptikus isteni követelménye és az erre vonatkozó már megtett égi előkészületek sorozata szorosan kapcsolódik az ideiglenes, mert kétes értékű Szent István-i évezredet megelőző hiteles magyar Jézus-vallás mezopotámiai-manikeus rendszeréhez, illetve annak megújított változatához. A végeredmény egy papi kaszt nélküli közösségi vallásgyakorlat a hétköznapi életben s a szellemi beavatások sokrétűségét biztosító - pálos jellegű - szerzetesrendi hálózat az intenzív szellemi önmegvalósítás terén. (lásd még a 'The Game is over' c. írást – kuruc.info, 2007.X.10.) A szellemi változások megkezdésére már a magyarság körében várakoznak Keresztelő Szent János vezetésével Jézus Krisztus apostolai, hogy hazánkból kiindulva készítsék elő a 2010-es években esedékes egyetemes szellemi világmegújulást. Az osztrák Jakob Lorber (1800-64) által lejegyzett több ezer oldalas Biblia, a Nagy Evangélium, már vagy másfél évszázada rendelkezésünkre áll (egyébként a magyarok fordították le elsőként a maguk nyelvére az eredeti német szöveget, amelynek kiadását és terjesztését valamennyi nagy keresztény felekezet szabotál a XIX. század óta). Ezt egészíti ki mostantól fogva a különböző egyéb isteni alapdokumentumok kiadása valamint a folyamatos, egyre inkább világszintű prédikáció, hogy az emberiség kellőképpen fölkészülhessen az egyetemes isteni beavatásra, azaz a legfontosabb szellemi igazságok - karma-darma-szamszara - befogadására. Mindezzel párhuzamosan, a személyes isteni erő hatástalanítja a materialista gyógyszereket s főképpen pedig kiemeli az emberi létből a nemi vágyat (ilyetén módon a materialista gyermeknemzés kellemetlen aktus lesz). Földi szinten minálunk az égi küldött kozmikus Rákóczi, úgyis mint megvilágosodott mester irányítja a szellemi fölkészülést, kellő számú beavató- és tanító mester kiképzése révén, hogy aztán ez az új magyar szellemi osztály - amelynek semmi köze a ma még köreinkben szerencsétlenkedő, többé-kevésbé áruló keresztény papsághoz és értelmiséghez - elvégezze a rábízott civilizációs missziót. Amúgy hatásköri, vagyis egyházi feladatai a következők:
• az igehirdetés
• az alapvetően kolostori keretekben végzett szellemi önmegvalósítás irányítása, a beavatások lebonyolításával egyetemben,
• az alacsonyabb szintű - materialista - oktatás is,
• a gyógyítás és betegellátás,
• az árvagondozás és a nyugdíjasok fölkarolása,
• a tudományos kutatás kizárólagos jogon történő végzése,
• a bíráskodás (hiszen beavatottként látja a földi értelemben vett múltat, jelent és jövőt),
• igény szerint a művészi alkotás,
• a társadalmi rendszer folyamatos ellenőrzése a krisztusi háttérhatalom hatékony működtetése révén (ahhoz hasonlóan – de az ellenkező póluson -, ahogyan a zsidó-szabadkőműves összeesküvés a háttérből igazgatja a nyugati liberális látszat-demokráciát a Sátán érdekében).
Az itt megfogalmazott szellemi rendszer magasabb szinten a honfoglalás (jobban mondva a 895-ös magyar újraegyesítés) utáni évszázad magyar vallási/társadalmi viszonyainak felel meg, amely akkori viszonyokat egy újabb évezreddel korábban maga az Úr Jézus szervezte meg Dél-Mezopotámiában, a szumír-magyar Urukban még három éves nyilvános palesztinai tanító munkájának megkezdése előtt. Ezt a magyar vallást fejlesztette tovább – Pünkösd után – több apostol, majd pedig Mani, hosszú évszázadokra megteremtve ezzel a római birodalom korlátolt zsidó-keresztény vallásának gnosztikus, azaz egyetlen igaz vetélytársát. Szent István idején föl kellett adnunk felsőbb rendű értékrendünket európai beilleszkedésünk érdekében, ami által lezüllöttünk a nyugati keresztény civilizáció szintjére. Most azonban a kör bezárul, visszatér az ősi juss, ismét megélhetjük isteni kiválasztottságunkat, habár most már nem csupán a magunk, hanem a buta Nyugat, sőt az egész emberiség javára is. Ezért is kell minél hamarabb megszabadulnunk minden zsidótól és zsidó értéktől, hiszen a zsidóság a Sátán kiválasztott népe, akár csekély jelenléte is életterünkben fajunk és nemzetünk isteni küldetését hátráltatja. A reinkarnáció elméletére és a szellemi beavatások rendszerére épülő megújult magyar vallásunk a jelenlegi keresztény felekezetek összvonásával mint minden külső szervezettől (egyháztól) idegen, kizárólagos magyar keresztény nemzetállami vallás, amelynek minden magyar állampolgár kötelezően tagja.

9. Szellemi viszonyaink forradalmi változásai magától értetődő módon idézi elő az életmód forradalmát is. Ez, az isteni követelményekhez való igazodás keretében részben az ördögi tevékenységek azonnali fölszámolását, részben meg a különböző erényes, illetve szellemileg előnyös tevékenységek - azaz a keresztény erkölcsi rend és fegyelem - fokozatos bevezetését jelenti:
• a mammon uralmának fölszámolása érdekében mindennemű szerencsejáték megszüntetése.
• általában véve a pénz szerepének háttérbe szorítása: a szellemi eszközök túlsúlya miatt, az oktatásban és az egészségügyi ellátásban ez teljeskörű; a legjelentősebb termelő- és infrastrukturális beruházások varázslattal, azaz akarati teremtéssel történő megvalósítása; az egyház valamint a legjelentősebb nemzeti intézmények egészséges társadalmi szerepének biztosítása végett a feudalizmus haladó vívmányának, nevezetesen az intézményi nagybirtok visszaállítása ahhoz hasonlóan, ahogyan az 1945 előtt létezett.
• ugyancsak a fenti megfontolásból kiindulva: a kereskedelmet illetően, a termékek és szolgáltatások forgalmazása a hipermarketek, plázák és szupermarketek (nagyáruházak és áruházláncok) teljes kizárásával nyilvános kiskereskedelmi bolthálózaton keresztül bonyolódhat csak; betiltatik tehát a házaló- (ügynöki-) és a kézbesítő- (katalógusos-, Internetes- stb.) kereskedelem is; a piramisjátékon alapuló kereskedelem pedig kifejezetten csalásnak számít s mint ilyen büntettetik.
• a szexuális élet korlátozása érdekében az üzletszerű pornográfia (szexipar és -kereskedelem) fölszámolása.
• az abortusz és a homoszexualitás korlátozása.
• az ördögi zenefajták (rock, techno, rap stb.) betiltása.
• a dohánycikkek, kábítószerek előállításának és forgalmazásának, továbbá minden idegen élvezeti cikk (kávé, tea, szeszes italok) importjának megszüntetése.
• az erőszakot hirdető sajtótermékek, filmek, játékok stb. megsemmisítése.
• az ördögidéző ruha- és hajviseletek, testszőrzetek, tetoválások, jelvények megsemmisítése.
• a magánmotorozás fölszámolása.
• a nagyipari élelmiszerelőállítás fölszámolása.
• a jelenlegi médiák megszüntetése s egyetlen napilap, egyetlen hetilap, egyetlen rádióállomás és egyetlen televíziócsatorna megalapítása a civilizációs átalakítások hatékony beindítása végett.
• mindenfajta cím (nemesi előnév, tudományos fokozat stb.), kitüntetés és rangsorolás megszüntetése.
• a társadalom manipulálását célzó közvéleménykutatások megszüntetése
• attól a megfontolástól vezettetve, hogy a krisztusi értékrend alapja a kölcsönös segítség (szeretet) elve, minden természetű versenyszerű rendezvény – például sportverseny – megszüntetése.
• miután a papi átképzések miatt minden templom zárva marad egy bizonyos ideig, a rendszeres istentisztelettel egybekötött igehirdetés a médiákon keresztül történik.
• hasonlóképpen, az új tanszemélyzet kiképzéséig az iskolák zárva maradnak s egy-két tanév keretében a közoktatás is a médiákon keresztül történik.
• tekintve, hogy az elsők közt képeztetnek ki a szellemi gyógyászok, akik a betegek tíz- és százezreit tudják majd szempillanatok alatt akármilyen betegségből is kigyógyítani, a töredékére zsugorítható a jelenlegi egészségügyi ellátás (kivéve a szülészetet és a baleseti sebészetet).
• a vasárnap az egyetemes istentisztelet és a szellemi elmélyülés napja, amikor is minden más tevékenység (még a tömegközlekedés is) szünetel: nincs munka, nincs kereskedelem, nincs szórakozás.
• a társadalmi- és egyéni életnek egyaránt a szellemi értelemben vett fokozatos fölemelkedés, illetve megtisztulás a célja; ezt elősegítendő kell szorgalmazni a helyes életmód kialakítását (táplálkozás, testmozgás stb.), a rendszeres imaélet visszaállítását, az isteni értékekre épülő közművelődés megszervezését; ami a vétkesek bírósági elítélését illeti, a börtönbüntetést fölváltja a közhasznú munkaszolgálat valamint a közönséges esetekben a 10 és 40 nap között kiszabható büntető böjt.


* * *



A fentiekben fölvázolt változások villámszerű gyorsasággal zajlanak le, mihelyt égi Vezérünk a színre lép. Imádkozzunk, hogy az Úr Jézus végre-valahára elküldje őt közénk mennyei munkatársaival együtt!


Kiss Manyi,
franciaországi magyar disszidens,
2007 Karácsonyán
 
E

elke

Vendég
Nostradamus Pannoniáról
Nostradamus élete végén, öregen és betegen kapta a megrendelést egy
magyar főembertől, hogy írjon próféciákat Magyarországról. Ez a
"nagyhírű és vitéz" nemzet fia háromezer ezüstöt fizetett
Nostradamusnak ezért a munkáért, s a megrendelő személyében gróf
Zrínyi Miklósra ismerünk, a szigetvári hősre, aki valóban három
hónappal élte túl a jóslatok szerzőjét, s 1566. Szept. 8.-án halt hősi
halált.
Napjaink történései is visszaköszönnek

Az írott szó elhal majd,
és egyre szegényebb lesz a beszéd,
a nemzetre egy talány hoz bajt,
mely elveszi az emberek eszét.
Egész nap otthonukban ülnek,
bámulnak hazug, mozgó képeket,
s mire a bálványok ledőlnek,
már alig születnek gyermekek.

Ötven esztendő lejártán új világ lesz,
a magyarok végre kézbe veszik sorsuk.
Nem a pénz lesz az úr, hanem a munka,
a törvény az uzsorásokat sújtja.
Az ország még sokáig nem lesz gazdag,
de többé senki sem hal éhen,
a néppel új királyt is választanak,
s kezdődik elölről minden, mint régen.

Amit értelmes elme el sem képzel,
az megtörténik majd Hungáriában.
Senki nem boldogul erővel, sem ésszel,
csak gyilkos ármány és ravaszság van.
Dolgozni akarnál, de nincs munka,
pedig a földek parlagon hevernek,
aki eddig a munkát csak unta,
most koldusa lesz az idegeneknek.

Az erdőn túl él az ország jobbja,
de számában kisebbik része,
földjét az erősebb elrabolja,
ezeregyszázból nyolcvan évre.
Már csupán nyelvében él, de él még,
s gyarapszik, míg Erdőn innen fogynak,
az ő küzdelmük hozza el a békét
és egységét minden magyaroknak.

Csak temetni tudnak, nem ünnepelni,
erejük gyorsan elfogy, szalmaláng,
türelmesek, de kitartásuk semmi,
vezérük rosszul végzi mindahány.
Költőiket elfelejtik gyorsan,
akárcsak régi énekeiket,
magyar se marad sok a honban,
de magyarul szólnak az idegenek.

Immár vén és beteges koromban
távoli nemzetnek ködképeit láttam,
Isten a tanúm, hogy amit eddig mondtam,
megtörténik egyszer majd a valóságban.
Nagyhírű és vitéz nemzet fia kérte,
lebbentsem előtte föl a jövő fátylát, -
háromezer ezüst volt a munkám bére,
örvendenek neki koldusok és árvák.

Akinek mindezt írtam rendelésre,
három hónappal él tovább, mint magam.
Csatát veszít, de a harcnak nem lesz vége,
minden ledőlt toronynak súlya van.
A pogány még százhúsz évig itt lesz,
de egyre jobban gyengül -
személye két nemzet közt híd lesz,
s utódja nagy művet ír a küzdelemről.

Keletről primitív, barbár horda tör
Magyarországra, nem először.
A nép minden vagyonát elhordja,
a csőcselék a mélyből előtör.
Megérkeznek a haza elárulói,
sértődöttek, és idegenek
tíz évig tudják a népet zsarolni:
vörös és sárga a címerben egyek.

Lesz majd, hogy a pénz egyre kevesebbet ér,
s az emberek apraját eldobják,
és hiába lesznek a pénzek egyre szebbek,
súlyuk miatt már a koldusok sem hordják.
Értéke nem lesz semmi a munkának,
és nem lesz semmi haszna a pénznek,
uzsorások magyar földre licitálnak,
gazdagok helyett fizetnek a szegények.

Róka, s hiéna vezeti a népet,
alattuk szétesik az ország,
a róka egyedül sokat téved,
a hiéna megássa a sírját.
Végtelen a nép ostobasága,
de lassan feltámad az új erő,
nem hallgat róka hiéna szavára,
Pannónia nem lesz dögtemető.

Jön új nemzedék, mely erős lesz,
és nem szégyelli többé, hogy magyar,
a vének nemzedéke önmagán erőt vesz,
s nem csak önmagának túr és kapar.
Erkölcsében megújul majd az ország,
és végre büszke lesz minden fia,
mert ámulatba ejti egész Európát
sokszáz évnek elteltével Pannónia.
 

harckocsi

Állandó Tag
Állandó Tag
Nyirkai jóslat

Itt egy újabb érdekes jóslat, forrás szintén a net:
A NYIRKAI JÓSLAT

Nehéz idők jönnek, az már biztos!


Érdekes táltos jóslat 1948 (-1951?) -ből a magyarság, az ország

jövőjére vonatkozóan.

Jól felismerhetők az azóta megjelent vezető politikusok és tetteik sora.

Azutolsó jóslatcsoport ("Még hatvan - hetven") vonatkozhat a most következő időszakra, azaz 2008-tól - 2018-ig (esetleg 2011 - 2021-ig (?)). Döbbenetes és vérfagyasztó a jóslat az elkövetkező háborús időszakról és a lakosság felének pusztulásáról!! Mindez megtörténhet magyarországon?
Forrás: http://solyommadar.freeweb.hu/magyar/joslat.htm
De máshol is megtalálható, pl.:

http://portal.jobbik.net/index.php?q=node/3864


FIGYELEM!!
A leghitelesebb forrása a neten (is) ezen Jóslatnak a következő: www.yotengrit.com/nyirkai-joslat
A téma legnagyobb szakértője Máté Imre Úr !!
Tudomásom szerint Ő fedezte fel és rögzítette ezen jóslatokat is.
Ő az egyik legnagyobb szakértője az ősmagyar hagyományoknak.

És most a jóslat:

"A teljes Nyirkai Jóslat


A jóslat első eseménye föltehetőleg a berlini fölkelés. Ezt a jóslatot öt-hét év múltával vélte esedékesnek. Ha visszaszámolunk, 1947 vagy 1948 nyara jöhet számításba. Ekkor már bizonyos volt az is, hogy az orosz igát beláthatatlan ideig nyögni fogja a nemzet. Ezért akarták táltosaink tudni, hogy "középtávon" mi vár ránk.
A teljes Nyirkai Jóslat - Máté Imre és Sólyomfi Nagy Zoltán jóvoltából. (web)
Hét táltos találkozott a nyirkai Hany-ban. Két asszonyember, meg öt férfiember. Jó ha ennyien vannak a "Nagy híváshoz". Mert nagy szellemet szándékoztak idézni, a nemzetre zúdult bajhalmaz miatt. Tudni akarták, meddig tart ez a nyomorúság, meg miképpen alakul a jövendő. "Nagy hívás" akkor köll, ha az Ég nem nyilatkozik magától.A táltos asszonyok egyike "utaztatható" volt. Fölmentek tehát a Rókadombra, az elhagyott csordakúthoz, az égés szélére. Áldoztak vízzel UKKÓ-nak, tűzzel GÖNÜZ Istenapánknak.
A "látó-halló" táltos asszony nekivetkőzött. A többiek bedörzsölték maszlagbimbóval, hogy ne ostromolják a szúnyogok. Mert nyár volt és alkonyodott. Nyakába kék ékkövet akasztottak.
Az áldozó tűz parazsára zöld borókagallyakat raktak. A táltos asszony füstöt lélegzett, a többiek meg rejtőztetőt dunnyogtak. Dobolni, furuglázni nem mertek, a határőrség miatt.A táltos asszony révületbe esvén átadta fejében lakó szelleme helyét az idézett szellemnek, hogy az az ő nyelvével szólhasson. Lapkumánja táltos szellemét idézték, mert az idevalósi volt, a mi fajtánk. A táltos asszony először fölszökött, de a többiek körbe vették őt, nehogy baj érje. Először csak hebegett, aztán szóval szólta a régi nagy táltos üzenetét:
Még öt-hét!
A medvebocsot lépre csalják
és elverik rajta a port.
Még nyolc-kilenc!
A Duna két partján
vérben úszik a hulló lomb,
és ösvények tapostatnak
a hanyatló nap palástján.Nevet kiáltanak.
A nevén szólított Öreg tétovázik,
de vállalja sorsát.
Ifjak ragadnak fegyvert,
nők és férfiak egyaránt.
Közel a győzelem.Ekkor megelevenednek az árnyékok.
Az igazi harcosnak kedvét szegik.
Az ügyet Nyugattól-keletig elárulják.
Szerencsés, ki időben kereket oldhat.
Nagy az érvágás.A Négy Folyó Városának Igaz emberét
kiejtik az ablakon.
A győzők eltanácsolják a kopasz zsarnokot,
És a Vasmacskák Városának fattyát
teszik meg helytartónak.
Ő megöleti a Tétovázó Öreget.
Az ifjúságon bosszút áll.Sokáig uralkodik és megrontja a nemzetet.
Jutalmazzák az elvtelenséget,
mindent pénzben mérnek.
A lakás, a ház csak lakhely, nem otthon.
A gyerek nyűg.
Még húsz-huszonegy!
A kétfarkú oroszlán elbődül,
de ugrani nem mer.
A mieink is átkelnek a Dunán, ősi földre.
A víg mosoly torz vigyorra változik.
Itthon a földművest már megtörték.Még nevén a föld,
de cseléd sajátjában.
Lazul a lánc, rozsdásodik a bilincs.
Még negyven és néhány!
A Nagykövet cselt vet, összeesküvést sző.
Korábbi ellenfelek összefognak.
Rést vágnak a kerítésen.
Meglazítják a medvebocs láncát,
a kétfarkú oroszlán ketrecének rácsát is.
Nem hálásak.
A vörös tüzet okádó sárkány ebbe belebetegszik.
Harsona jelzi a szabadság kezdetét.A szürke marhát napos legelőre engedik.
A csorda megszédül a szabadságtól.
A barmok egymást öklelik.
A nép elkergeti a kapuk nyitogatóit.A jóindulatú beteg kerül élre.
Mások intézkednek.
A földművestől elveszik örökét,
és dobra verik.
A senkiháziak vérszemet kapnak.
Bitangok tékozolják a fényt.Gyülekeznek a dögmadarak.
A Nagy tengert átröpüli
a Napból szálló, galambnak álcázott karvaly.
Megérkezik a Kánya is - osztozkodni.
Megint terelgetik a népet.
Hiteket erőltetnek.
Szaporodnak a pénzért fönnhangon imádkozók.
BOLDOGASSZONYUNK-at elfelejtik,
buta lúddá tekerítik.
Jaj pedig, ha Istenünk Asszony-fele
elfordul tőlünk, vagy mink őtőle!A Régi Nagy Csata Városában
EZEK papjai dűlőre jutnak,
és új lovat nyargalnak.
Összeesküsznek Isten Képmása ellen
a Könyörtelenség Hatalmasaival.A galambnak álcázott karvaly és a kánya,
Égigérő fára segítik a Kiskanászt.
Szívében király, álmaiban császár.
Szépen szól, rondán cselekszik.
Zsákja feneketlen.
Letaszítják - újra mászik!A döglött sárkány kutyái új gazdát találnak!
Még ötvenöt-hatvan!
A íjfeszítő sarja lukas hajóra száll.
Az ő ingével-gatyájával tömik a rést.
Messze jutottak a parttól,
már nem tud kiszállni.A döglött sárkány kutyáit
a Koronázatlan Cár veszi pórázra.
A Szűkszavú Tárnokmestert tuszkolják élre.
Saját táborából ütnek pártot ellene,
mert a Koronázatlan Cár úgy akarja.
Paprikajancsiból csinál vezért.A nemzet tűri - nem látja meg rajta
a rángató madzagokat.
A csellel hatalomra segített Paprikajancsi
pofátlanul önkényeskedik, buzerálja a népet.
Nyegle és buta.
A Kiskanász malmára hajtja a vizet.
Jobb ellenfél nincs. A nép tűri őket.Nemes lovag-ősök fehér liliomán
tipródik a nemzet.
A csősz tolvaj, a bakter rabló, a bíró cinkos.
A különb nem viszi sokra, mert irigylik.
Ki-ki rántja lefelé a másikat - az országot együtt.
Lenézett népek mögött kullog a magyar!
A nemzet talpa alatt röpülő szőnyeggé válik a föld!

Még hatvan-hetven! (Napjaink, 2008 - 2018 vagy 2011 - 2021 ? )
A rátarti úr napszámért kunyerál.
Már mindent elkótyavetyéltek.Csak alantas szolgálatok maradnak,
égbekiáltó árulások.
Lesznek, kik alattomos ellenséggel
fújnak egy követ.
Bevezetik a hét tevét,
hogy az innen köpködhessen lángot -
a bikát nyergelő asszonyra.
Ebből belviszály is támad, meg külső viszály is.
A Kost Áldozó
két fia tovább marakodik.
A tevék magyar hajcsárai
Manó bőrét húzzák Krisztus képére,
hogy megtévesszék a népet,
és aranyra válthassák a félhold csillogását.
Ők a Kost Áldozó, tevét nyergelő
fiát segítik,
más magyarok meg a másikat.
Kettészakad a nemzet,
lángra lobban az Ország.
A lángot vér oltja. Magyar magyart gyilkol,
de a bika hátáról is ide lőnek
a hét teve miatt.
A nép fele elpusztul. A szomszédok megmozdulnak,
de ugrásra kész a zenélő sivatagok tigrise is
.
A megszeppent maradék
UKKÓ-t híjja, a BOLDOGASSZONY-t.
A haragosok megbocsátanak egymásnak,
az irigy örül más szerencséjének,
a rátarti nem rázza a rongyot,
a közönyös siet segíteni.Ekkor a Magyarok Istene őrül állítja
a zenélő sivatagok tigrisét,
és böcsületes alkuval
visszakerül, ami visszajár.
Új kor veszi kezdetét, minden égtáj felé,
YOTENGRIT, az Ős Tengerek Istene nevében. A Jószomszédság Törvénye győzedelmeskedik.

A táltosok közös gondolattal kérdezték: "Így van ez megírva - nem lehetne-e másképp?"
A Szellem erre azt felelte: "Minden jövendölés okumálás, a múltat meg jelent összekötő vonás folytatásán, a jövő felé. Megírva semmi nincsen, mert minden megváltoztatható - ha nem fordultok el Istenetektől és megszívlelitek az ősök intelmeit."A táltosok megköszönték Lapkumánja táltos szellemének a jövendölést meg útbaigazítást. Ő távozott, a táltos asszony szelleme pedig visszatért testébe. Inni kért. Sokat ivott, és mély álomba merült azon nyomban. A többiek betakarták és strázsáltak hajnal hasadtáig. Akkor lemosták róla a maszlagot.A férfi táltosok térdet, fejet hajtottak előtte, asszony táltos-társa pedig fejére tette kezét és rámondta az igaz nő-barátok áldását: "BOLDOGASSZONY oltalmazzon fehérben, zöldben, feketében!" Ezek után ki-ki haza mené és tette a dolgát.Hol és mikor történt ez? A hely leírása pontos. A Rókadombon, a Hanságban tényleg volt egy ó-kút. Tégláit a szocializmus éveiben elhordták és beomlott. Az "égés" említése arra enged következtetni, hogy 1946 után zajlott ez az esemény. Akkor égett ki a Rókadomb mögött a tőzegréteg. "


http://www.asztralutazas.hu/index.php/magyar/Yotengrit-avagy-a-nyirkai-joslat.html
 

Zontal

Kitiltott (BANned)
Nostradamus részletesen leírta a mostani és az elöző Magyar miniszterelnököket, de többet nem ír. Vajon mi az oka, egy új világrend, ahol nincsen miniszterelnök? Lehet!

3. vers – ANTAL JÓZSEF
A Történész csak három évre
lehetett országa doktora,
idegen hadak elmennek végre,
s majdnem megtörténik a csoda.
Nyugat kapuja félig nyitva áll,
de gyűlölik sokan a beteg férfit,
kit népéhez bilincsel lassú halál,
s késő, mire szerepét megértik.
A kapu a temetés után bezárul,
beszélni fognak róla, nagy királyról.

1. vers - HORN GYULA
Fején vaskorona,
mely a vállát nyomja,
egyszer elárult már,
egyszer visszavonta.
Pannonföldre lépett
Keletről az ördög,
s a nép megválasztja,
kit nemrég megdöntött.

24. vers - GYURCSÁN FERENC
Sanyarú fiskális, szamárfülekkel,
kétszer akarja Pannónia vesztét,
másodszor székéből önként felkel,
s vigyorog azokon, kik vesztét keresték.
Gyűlölt adószedő, pokolra szállván
díszhelyre invitálja a Sátán.

39. vers - BAJNAI GORDON
Fiatal arc, hamar lesz első ember,
de az elnyomó rend bevégzi őalatta.
Hazugságból nem jön létre rendszer:
valaki lehetett volna, s nem jött el a napja.
Okos fiú, gondol a jövőre,
pénzzel foglalkozik, nem politikával,
Bőre alatt is pénz van, és vastag a bőre,
de nem jut magasra árulása által.

20. vers - ORBÁN VIKTOR
Nevezik őt mint magyarok elejét,
éljenzik is, de gyorsan belefagy a szó,
titok felhőzi homlokát, s nevét,
a nép választja, és mégsem a nép.
Bölcs ítélkezésre személye való,
a pennát tartja jobban a jogarnál,
nem mindig szól a Mérleg nyelvén,
s ha ajkáról a mosoly kihalt már,
társai feledik, jó sorsa betelvén.
 

Zontal

Kitiltott (BANned)
Kimaradt

51. vers - MEDGYESSY PÉTER
A hazaáruló nagykövet lett
a pribék főkancellár.
A honatyák még mekegnek,
a nép béget, a nyírás mehet már.
Ez az egész nép szégyene,
sírnak, kik rosszul szavaztak,
Mária szíve is vérzene,
ha országát akarta szabadnak.
 
Oldal tetejére