Isten és más mesék - 2013

evapatocs

Állandó Tag
Állandó Tag
Szabad akaratot kapott az emberiség, ergó a saját sorsának a kovácsa, a fentiek egyik legfőbb törvénye, a szabad akaratba beavatkozni TILOS. biztos lehetsz benne,hogy odafent senkinek nem tetszik amiket látnak.
Nagyon kevés szabad akarattal rendelkezünk,mert gondold meg,ha igy lenne,minden kivánságunk teljesülne! De lássuk be,ez nem igy van.
Mindenkinek van saját útja,de végső soron mindenki útja oda vezet (Istenhez!) előbb,vagy utóbb!!
 
T

tuncu

Vendég
De bizony,hogy van szabad akarat! ...Abból táplálkozva írok én is most..nem azért mert kényszerít valaki! :)
De nem keverem Jézust , Istent, az energiákat, a karmát, az egoizmust, Buddhát , Zeuszt és egyéb dolgot...mindennek külön "polca" van...de látom itt-ott keveredett mint a kártyapakli..Jó lenne kiválogatni mi hova tartozik...Addig feleseleges hitről, tudásról,és tudatosságról beszélni.....
 

evapatocs

Állandó Tag
Állandó Tag
De bizony,hogy van szabad akarat! ...Abból táplálkozva írok én is most..nem azért mert kényszerít valaki! :)
Olvasd vissza,mielőtt leirsz valamit.Én nem azt irtam,hogy nincs szabad akarat,hanem,hogy nagyon kevéssel rendelkezünk.Azt,hogy irogatsz,nem annak köszönheted,esetleg azt,amit irogatsz...

De nem keverem Jézust , Istent, az energiákat, a karmát, az egoizmust, Buddhát , Zeuszt és egyéb dolgot...mindennek külön "polca" van...de látom itt-ott keveredett mint a kártyapakli..Jó lenne kiválogatni mi hova tartozik...
Akkor válogasd ki,ha neked nem tetszik...

Addig feleseleges hitről, tudásról,és tudatosságról beszélni.....
Miért is??;)
 

steve3

Állandó Tag
Állandó Tag
Nincs Isten, a szellemi emberek meg a démon lény akit ti Istennek nevezett akármi üzeneteit fogadjátok. Te is írhatsz ily mesét mint Péteré, azt azzal találkozik akit bele írsz a történetbe.... ébredj a hiába valóságodra mit pocsékolsz el.... :)
Én már ébredtem.Akkor amikor egyszerű módon teljes szívemből Isten után érdeklődtem imádságban és válaszolt! Csak a kevélységem, és komplikáltságom tartott vissza ettől a lépéstől sokáig.
-
Nem kell túlbonyolítani a személyes Isten létezésének kérdését. Értelmes ember láthatja a teremtésben levő értelemről, információs rendszerről az értelmes teremtő létezését. Energia, nem energia mi személyek vagyunk, akik magunkra reflektálunk. Így az is aki létrehozott bennünket, Ő is. Bízzál, létezik szeretetet, bármilyen hihetetlen is! :) Erről meg lehet győződni, Isten hív magához bennünket, tékozló emberiség fiakat!
 
T

tuncu

Vendég
24 lélekemelő kép az emberségről! (fotók)

Ha Isten meghallgat, úgy segít rajtad, hogy odaküld hozzád egy olyan embert, akinek még nincs kőből a szíve. Aki meghallgat, megvigasztal, meggyógyít. Aki nem abból indul ki, hogy nekem jó, mi a fenét jajgat ez? Hanem letörli a verejtéket a homlokodról. Kimondja azt az egyetlen szót, amit jól tudsz te is, de önmagadnak nem mondhatod, mert azt várod, hogy a másik mondja ki. Anélkül hatástalan. Mert csak a szeretet gyógyít.

Ez lehetne a mottója annak a képgyűjteménynek, amit az emberségről, szeretetről, összefogásról készítettem ma.

1. Kínai állat menhely egy teherautónyi kutyát vásárolt meg a biztos haláltól 8000 $ értékben, akiket már a mészárszékbe fuvaroztak. A menhely lakói lettek, ahol még van esélyük egy szép, új életre.



2. Kevin Briggs őrnagy, aki 60 percen keresztül folytatott beszélgetést Kevin Berthia-val, hogy elhitesse vele, érdemes élnie. Az alsó kép 8 évvel később készült, ahol Berthia már nős, két gyermek édesapja, és épp Briggsnek adja át egy amerikai alapítvány díját.





3. A futball sztár, aki alaposan bevásárolt a rászoruló gyerekeknek idén.



4. A hajléktalan, aki megtalálta egy nő ellopott, és szétszórt iratait, összeszedte és felhívta őket, hogy hol találják meg, majd leadta név nélkül. Hosszú keresés után megtalálták, de ő hárította a jutalom lehetőségét. Ezt a kedvességet mindenképpen szerették volna viszonozni, ezért adtak készpénzt és terjesztették a jó hírét a környéken.



5. Szívesség csomag a hajléktalanoknak.



6. A rendőr, aki az autópályán összemaszekolta a megoldást, hogy benzint töltsön egy segítségre váró ember járművébe.



7. A Wendy’s alkalmazottja – esernyője nem lévén -, kikapott egy asztali ernyőt, és kirohanva bekísérte vele az idősebb urat, aki másképp nem tudott védekezni a szakadó esőben.



8. Dan szerda és csütörtökönként a Rák Központba megy, és minden doktornak, nővérnek és páciensnek visz egy kávét saját zsebből.



9. Kanadai metró utasok, akik látva, hogy a bejárati kapu nem üzemel, azon hagyták a viteldíjat.



10. Brazília Bahia államában (Salvadorban), több mint 20 éve átolvassák a postahivatalban a Mikulásnak címzett leveleket abból a célból, hogy a nehéz sorsú gyerekeken segítsenek, akiknek nem jutna, azok is ajándékot kaphassanak.. Megvásárolják, és személyesen adják át úgy, hogy a postai dolgozók öltöznek be.



11. A guatemalai kislány szégyenlősen kedveskedik egy turistának. A kép gyönyörűen megragadja a boldogság pillanatát mindkét részről. Egy apró gesztus, csodás érzelmeket vált ki.



12. Tenganan Village, Bali (2010). Egy férfi szórakoztatja bambusz furulyájával a fogyatékos gyermeket, aki nem az ő fia, de úgy szereti, mintha a sajátja lenne. A boldogság újabb tökéletes pillanata.



13. Egy idős ember hunyt el a Shanxi Taiyuan pályaudvar várótermében, Kínában. A szerzetes, aki történetesen vonatra várt, odament, megfogta az elhunyt kezét és hozzálátott, hogy megáldja, majd “haza segítse” őt.



14. Krishnadas mindennap, órákon át áll Mumbaiban, a Juhu körúton ezt a táblát tartva a feje fölé:
“Kövesd a vallásodat, szeress mindenkit!”




15. A férfi, aki virágokat oszt a metrón, szintén szép érzéseket szeretne mások életébe csempészni.



16. A lány, aki nem ment el ez mellett az ember mellett közömbösen. Vásárolt neki ételt és gyengéden megetette.



17. Cheng Changjiang egy bátor tinédzser volt, a fotó, amit látsz, közvetlenül a halála előtt készült róla. A munkaszünetet ennél a tónál szerette volna tölteni kikapcsolódással. Ehelyett 3 fuldokló kisgyereket mentett ki a tóból, tette ezt annak ellenére, hogy nem tudott úszni. A harmadik gyereket úgy tolta fel azoknak, akik segítettek a mentésben, hogy ő maga már nem volt képes fent maradni. Alámerült, és amikor kihúzták már késő volt.





Forrás:http://illuzio.cafeblog.hu/2015/06/05/24-lelekemelo-kep-az-embersegrol-fotok/
 

Hamp

Állandó Tag
Állandó Tag
Nagyon kevés szabad akarattal rendelkezünk,mert gondold meg,ha igy lenne,minden kivánságunk teljesülne! De lássuk be,ez nem igy van.
Mindenkinek van saját útja,de végső soron mindenki útja oda vezet (Istenhez!) előbb,vagy utóbb!!
Hát osztán az én utam mikor vezet az Istenhez? Mikor mán az út végén járok meg nem is ismerek semmiféle Istent ?
 

Sakkozzunk:)

Állandó Tag
Állandó Tag
Nincs Isten, a szellemi emberek meg a démon lény akit ti Istennek nevezett akármi üzeneteit fogadjátok. Te is írhatsz ily mesét mint Péteré, azt azzal találkozik akit bele írsz a történetbe.... ébredj a hiába valóságodra mit pocsékolsz el.... :)


Ez kicsit nem egoizmus? CSAK MERT TE AZT MONTAD már nincs is :DD
 

steve3

Állandó Tag
Állandó Tag
A hitnek semmi köze a tudáshoz ! A vallásos hit butaság ! Nem egészséges gondolkodás !
Vagy inkább egy eszköz az emberi korlátoltság átlépésére. Az élő hit nem más mint érezni az igazságot.
-
"A hit az intuíció igazságérzete" (Puskin)
-
"A hit a lélek hallása" (Alexandriai Kelemen)
 

steve3

Állandó Tag
Állandó Tag
Elnézést kérek Csillagözön, ezt nem tudtam megállni... :) Most hogy a butaság szóba került..
-
" A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott. "

Hofi Géza.
 

Hamp

Állandó Tag
Állandó Tag
Vagy inkább egy eszköz az emberi korlátoltság átlépésére. Az élő hit nem más mint érezni az igazságot.
-
"A hit az intuíció igazságérzete" (Puskin)
-
"A hit a lélek hallása" (Alexandriai Kelemen)
A hit a nemlétező képzelt dolgok valóságosnak gondolása!
 

Csillagözön

Állandó Tag
Állandó Tag
Ma van száz éve a fatimai jelenéseknek.


Száz évvel ezelőtt, 1917. május 13-án egy Cova da Iria („Béke völgye”) nevű helyen, a portugáliai Fatima közelében három pásztorgyermek, a tízéves Lúcia Santos és unokatestvérei, a kilencéves Francisco és a hétéves Jacinta Marto egy asszonyt pillantottak meg, aki ragyogóbb volt, mint a nap.




Az Asszony imádságra buzdította a gyerekeket, és arra kérte őket, hogy minden hónap 13-án jöjjenek el Cova da Iriába. A gyermekek teljesítették a kérést, és június, július, szeptember és október 13-án ismét megjelent nekik a Szent Szűz. (Augusztusban 19-én történt a jelenés, mivel 13-án a gyerekeket kihallgatás miatt fogva tartották.)

A júliusi jelenés alkalmával a gyerekek látomást kaptak a pokolról. A Szűzanya ekkor kérte először, hogy ajánlják fel Oroszországot az ő Szeplőtelen Szívének. E fölajánlást XII. Piusz végezte el 1942-ben, majd VI. Pál 1964-ben megismételte.

A jelenések híre gyorsan terjedt, és az utolsó alkalommal, 1917. október 13-án mintegy 70 ezer ember volt jelen Cova da Iriában. Ekkor történt a híres „napcsoda”: a nap megnagyobbodott, forogni kezdett, majd úgy tűnt, rázuhan a földre.

„Ott álltunk, lángolva abban a fényben, ami Isten, és nem égtünk el. Milyen az Isten! Nem lehet elmondani. Igen, mi ezt soha nem tudjuk elmondani.”

(Francisco Marto)

A jelenések során a Szűzanya titkokat bízott a pásztorgyerekekre. Lúcia sokáig nem beszélt ezekről, majd az 1940-es években püspöke utasítására leírta a titkokat.

A három titok közül az első a pokol látomása és azoknak a büntetéseknek a jövendölése, melyek a világra várnak, ha nem hallgat Mária intésére; a második titok Mária Szeplőtelen Szíve tiszteletének kinyilatkoztatása, mely reménycsillag a világ békéje és a lelkek üdvössége számára. E titkokat 1942-ben hozták nyilvánosságra.

A harmadik titkot Lúcia nővér 1959-ben egy zárt borítékban eljuttatta XXIII. János pápának, aki elolvasása után úgy döntött, hogy nem tárja fel annak tartalmát. Nyilvánosságra hozataláról II. János Pál pápa határozott 2000-ben.

img.php


Részlet a titokból: „[...] láttunk egy fehérbe öltözött püspököt, akiről úgy éreztük, hogy ő a szentatya. […] ment botladozó léptekkel […], fölérve a hegy tetejére, térdre borult a nagy kereszt lábánál, és egy csoport katona lőfegyverekkel és nyíllal tüzelve rá, megölte őt.”

II. János Pál ellen 1981. május 13-án követtek el merényletet a Szent Péter téren. A fatimai jelenések első napja és a merénylet időpontja közti egybeeséssel kapcsolatban így nyilatkozott: „Nem tudom, ki adta a fegyvert a gyilkos kezébe, de azt tudom, hogy ki térítette el a golyót, egy láthatatlan kéz, egy anyai kéz irányította.”

Egy évvel a merénylet után a szentatya Fatimába zarándokolt, hogy hálát adjon a Szűzanyának. A lövedéket, mely megsebesítette, ma is a fatimai Mária-szobor koronájában őrzik.


A Szent Szűz kérésének eleget téve II. János Pál pápa 1984-ben felajánlotta Mária Szeplőtelen Szívének az emberiséget.

".....Az augusztus 13-i jelenésről a gyerekek lemaradtak, ugyanis Outrem polgári prefektusa letartóztatta és kihallgatta őket, majd megpróbálta kicsikarni belőlük a hazugságukat elismerő vallomást, de ők erre nem voltak hajlandók......"

 
Utoljára módosítva:

eroberter

Állandó Tag
Állandó Tag
A biblia folytatódik, folytassuk hát mi is, a 4. fejezettel:

Azután ismeré Ádám az ő feleségét Évát, a ki fogad vala méhében és szűli Kaint, és monda: Nyertem férfiat az Úrtól.” – vicces így ez a régies nyelvezet, főleg az elején az ismeré… Ma nem ebben az értelmében használjuk, ha megkérdezzük, hogy ismered ezt meg azt? De ez a mondat: Nyertem férfiat az Úrtól . Tehát nem Ádámtól, hanem az úrtól nyerte… Pedig Ádám volt, aki „ismeré” őt…

És ismét szűlé annak atyjafiát, Ábelt” – atyafi, szép szó. Manapság nem használatos, inkább a tesó, meg az öcskös a divatos helyette.

Na de, amit most nem értek:

És Ábel juhok pásztora lőn, Kain pedig földmívelő.” – Hogy mi is vele a gondom? Az, hogy Káin földművelő lett, az még rendben is volna, elvégre mint visszaemlékszünk, a 2. fejezetben az ember rendeltetése a föld művelése, Ádám is azt kapta átokként, hogy a földet fogja túrni, verítékes munkával keresni kenyerét, és enni a mezők füvét, meg ilyenek, tehát a fia is vitte tovább a tradíciót, amire eredetileg ki volt találva az ember. Ez így teljesen jó, és rendben is volna. A számos gondom innentől jön: Elsőként mindjárt a juhok pásztora. Ez, mint olyan, hogy kerül egyáltalán a képbe? Állattartásról uis egy huncut szó nem volt, azok húsáról, tejéről, ilyesmikről meg pláne nem. Az embert mindkét teremtéstörténet növénymag, gyümölcs, fűevőként szándékozik bemutatni, sőt az elsőben útjára indítani. Hogy és miként kerül akkor az állati hús, esetleg a tej a képbe? Na mindegy, a biblia ezzel nem cicózik, halad tovább. Szerintem a szerzők sem gondoltak bele, mikor mindezt írták. Felvésték a pergamenre, oszt’ jó’van

Haladjunk mi is tovább a második problémámra:

Lőn pedig idő multával, hogy Kain ajándékot vive az Úrnak a föld gyümölcséből” – kedves, bár fura gesztus. Az egyik teremtmény ajándékot visz a teremtőjének, annak egy másik teremtményéből… Bár ha úgy nézzük, lehet inkább a Káin dolgozott meg érte, ő művelte meg érte a földet, ő szenvedett meg vele. Hogy mi módon, milyen eszközökkel, arra nem tér ki a mű. Kár…

Lényeg a lényeg, az öcskös is látta, mit csinál a báty, szaladt ő is és vitt „ő juhainak első fajzásából és azoknak kövérségéből”.

Az áldozat lefolyásának mikéntjéről semmit nem tudhatunk meg, hanem egyből jön a következő probléma: „És tekinte az Úr Ábelre és az ő ajándékára.” – hogy mi ez a „tekintés”, nem tudunk meg semmit. Talán az, hogy azt elfogadta?

Kainra pedig és az ő ajándékára nem tekinte,” – hogy mi volt a gond, miért is nem kellett a földművelő ajándéka, amiért nyilván eléggé megdolgozott, megintcsak nagy a hallgatás, semmi magyarázat, semmi.

miért is Kain haragra gerjede és fejét lecsüggeszté.” – hát bevallom, én sem örülnék neki, várnám is, hogy mi a gond, elvégre én jöttem előbb az ajándékkal, az öcs csak utánam, ha én nem találom ezt ki, akkor lehet ő sem jön; és mégis ő jár jól, én meg hoppon maradok.


(Itt van egy hivatkozás, (Máté 23,35) hogy „az igaz Ábelnek” – amit szintén nem értek, mitől „igaz” ez az ifjonc (vagy nem ifjonc, még a koráról sem tudunk meg semmit), csak hogy ő foglalkozására nézvést juhok pásztora, Káin öccse, meg hogy juhainak első fajzásából és azoknak kövérségéből vitt áldozatot).



És monda az Úr Kainnak: Miért gerjedtél haragra? és miért csüggesztéd le fejedet?” – most tényleg nem tudja, vagy csak szívózik a hoppon hagyott földművessel?

Így folytatja: „Hiszen, ha jól cselekszel, emelt fővel járhatsz;” – ez most valami süket közhely, vagy tényleg a fickó csinált valami susmust, ami valóban indok lehet erre a bunkóságra? Semmi magyarázat, a fickó is csak hallgat. Személy szerint úgy gondolom, hogy ha vmi lett volna a háttérben, ha a földműves tényleg csinált volna vmi vicceset, akkor lelkifurdalása lenne, vagy legalábbis vmi módon képben lenne róla, miért is van ez a pofára ejtés. Nem olyan ez, mint mikor az asszonka vesz a férjének két nyakkendőt, az meg rögtön megy az egyikkel a tükör elé; mire ő durcisan: - Úgy, szóval csak az egyik tetszik…

ha pedig nem jól cselekszel, a bűn az ajtó előtt leselkedik, és reád van vágyódása; de te uralkodjál rajta.” – Most ne azt firtassuk, hogy Káin tudta vagy nem, hogy mi is az az ajtó, hanem azt, hogy: „a bűn az ajtó előtt leselkedik” – most mi is az a bűn, hogy került egyáltalán a képbe (lásd: János ev. 1,3), mi az, hogy „reád van vágyódása” – az a bizonyos „úr” miért is enged ilyen tényezőt egyáltalán létezni és „vágyódni” a teremtményére, amelynek uralkodnia kell rajta, meg gondolom, rendszeresen küzdenie ellene, visszaverni ilyen-olyan támadásait, stb., pedig az „úr” huss, eltüntethetné az egészet, volt-nincs. Szerintem ezek még talán sokkal érdekesebb dolgok, mintsem maga a történet.

És szól s beszél vala Kain Ábellel, az ő atyjafiával” – hogy miről beszéltek, milyen hangulatban, egyáltalán hogy, mint, valami? Semmi…

És lőn, mikor a mezőn valának, támada Kain Ábelre az ő atyjafiára, és megölé őt”. – hát igen, ez biz testvérgyilkosság, és nem látom semmi értelmét. Magyarázgatták, hogy irigység, féltékenyég, hogy máson vezeti le a feszt, minden, meg hogy arrafelé ugyancsak heves vérűek a népek, olcsó az emberélet. De hogy esetleg az öcskös volt szemtelen, blamálta esetleg a bátyus ajándékát, dicsekedett, hogy ő bezzeg…, azért vadult be a bratyó??? Ezt még felvetnem sem volt szabad, mikor kérdeztem, mert sokak szerint egyből a gyilkost védtem… Nem volt szabad szépen átgondolnom az ügyet, csak hogy jáháháj, Káin a testvérgyilkos! Bizony, a hit nagyon be is tud durvulni.

Na szóval, a lényeg, a bűntény megtörtént, és hogy-hogysem, az úr megint felbukkan, és mindentlátó izémizéjével kezdetben megint adja a tudatlant. Majd miután Káin kitérő választ ad, elmondja, hogy az ifjabbik vére kiabál hozzá felfelé, hogy jáj, uram, kifolytam, itt vagyok a földön, meg ilyeneket… Újfent csak az átok következik, legalábbis e földön, ahol az ostoba gyilkosság történt. Utána meg, hogy bujdosó és vándorló légy a földön amely többé nem adhatja neki az ő termő erejét (akkor hát nemcsak a tövist és a bogáncskórót, mint az ő atyjának? Az csak őrá vonatkozott?).

Akkor monda Kain az Úrnak: Nagyobb az én büntetésem, hogysem elhordozhatnám.” – én az „úr” helyében nem cicóztam volna vele, sutty, volt Káin, nincs Káin, Ábelt meg feltámasztani, és minden hiperszupercsidicsudijó lenne, megint kapnék a juhai „első fajzásából és azoknak kövérségéből”, élvezhetném az „úri” életet, és a bűnt, mint olyat, is eltüntetném a csudába, vágyódjon ott, ne az én teremtményemre.

Ímé elűzöl engem ma e földnek színéről, és a te színed elől el kell rejtőznöm; bujdosó és vándorló leszek a földön, és akkor akárki talál reám, megöl engemet” – tetszik, hogy a te színed elől el kell rejtőznöm, mert úgy tudom, az „úr” elől elrejtőzni nem lehet, mindent lát, mindenről tud. Szerintem, ezt sem gondolták át az írók. De az igazi paff most jön: „akárki talál reám, megöl engemet” – nem azért, mert ez így kissé paranoiás dolog, miért is ölné meg bárki? Annyira veszélyes népek laknak arrafelé? Ez meg annyira gyenge, hogy nem tudna védekezni, csak a tesója ellen tudott támadni? Az igazi gond, hogy ki is az az akárki? Ha igazak a teremtés könyvének eddig lefutott passzusai, akkor az emberiség összlétszáma 4 főről 3 főre csökkent, (tehát 25%-kal). Ha meg konkrétan az anyjára, vagy apjára gondolt volna, csak kimondta volna kerek perec, nem így, általánosságban.

Az „úr” pedig megnyugtatja, hogy senki nem fog rá gyilkosság céljából kezet emelni, mert az „hétszerte megbüntettetik”. Csak nem vmi lelkifurdalásszerűség a részéről? Mert bizony az én szememben az „úr” is bűnös, hisz ugyebár tudta mi jön, és főleg hogy miért, így akár meg is előzhette volna ezt az egészet. Utólag, miután mindezt felfogta, akarta a dolgokat ily módon lerendezni, a lelkiismeretét megnyugtatni?

És megbélyegzé az Úr Kaint, hogy senki meg ne ölje, a ki rátalál” – ebből pedig nekem vmiért az jön le, hogy éltek ekkortájt már elég sokan a földön, és nemcsak az a három megmaradt fő a családból, sőt nem is családtagok, ilyen-olyan rokonok, hanem idegenek, akik viszont vmiért ismerték az „úr” bélyegét, amit Káinra tett, és tudták, mit is jelent. Tehát az írók újfent csak nem gondoltak át semmit, csak írtak.

Káin pedig, az üldözött, a bujdosó, a vándorló, letelepedett Nód földjén, ahol talált is magának menyecskét, aki hajlandó volt hozzámenni egy testvérgyilkoshoz. Annyit viszont nyilván nem érdemelt meg, hogy a neve felkerüljön a biblia pergamenlapjaira, hogy az utódok megismerjék. Vagy ha az nem is őrajta múlt, kihez megy hozzá, akkor az apjáról, aki gondolom, áldását adta a frigyre, többet megtudni. És nem, nem hiszem el, hogy az az apa Ádám lett volna. Már csak azért sem, mert arról nem ír a fáma, hogy ő is arrafelé, édentől keletre tanyázott volna.

Káinnak fia született, az meg várost épített neki. Gondolom, tódultak is oda a népek, hogy nosza, a testvérgyilkos várost épít, induljunk hát, lakjunk ott mi is!

Aztán rövidebb nemzetségtábla, mely egy Lámekh nevű kétfeleséges fickóval zárul, akinek gyermekeitől aztán a mesterségeket származtatják.

Aztán, minden bővebb magyarázat nélkül Lámekh kijelenti, hogy két embert is megölt, méghozzá nem is olyan nagy vétkekért. Utána egyből jön a mondat: „Ha hétszeres a bosszú Kainért, hetvenszeres az Lámekhért.” – de hogy ki mondja??? Talán Lámekh van így elszállva magától?


A negyedik fejezet ezzel a két verssel zárul: „Ádám pedig ismét ismeré az ő feleségét, és az szűle néki fiat, és nevezé annak nevét Séthnek: mert adott úgymond, énnékem az Isten más magot Ábel helyett, kit megöle Kain.” – akárki akármit mond, nekem ebből az jön le, hogy az ő harmadik utóduk az a Séth nevű gyermek, és nem fogadom el, hogy ez a sokadik gyerek, mert a többi ment a földet benépesíteni. Nem, ez a harmadik egyértelműen, még ha nem is így mondják ki.

Séthnek is született fia, és nevezé annak nevét Énósnak. Akkor kezdték segítségül hívni az Úrnak nevét.” - Tehát akkor nem igaz, hogy az emberiség a Káin vérvonalát örökölte, vagy esetleg itt lezárul ez a családfa? És mi az úr neve, amit segítségül hívtak?

Elvégre: Ábrahámnak Izsáknak és Jákóbnak úgy jelentem meg mint mindenható Isten, de az én JEHOVA nevemen nem voltam elöttük ismeretes".
Míg másutt Él-nek nevezik, többes számban Elohim…
 

steve3

Állandó Tag
Állandó Tag
A hit a nemlétező képzelt dolgok valóságosnak gondolása!
Ez a vakhit. Vakhitet agymosás révén lehet beszerezni, vagy valamilyen más kényszer hatására.
-
De. Mit is mondott Péternek Jézus? Hogy is mondta el Péternek, hogy az ő hite nem vakhit?
-

Simon Péter pedig felelvén, monda: Te vagy a Krisztus, az élő Istennek Fia.
És felelvén Jézus, monda néki: Boldog vagy Simon, Jónának fia, >>mert nem test és vér<< jelentette ezt meg néked, hanem az én mennyei Atyám.
(Máté 16, 16-17.)
-
"nem test és vér"....azt jelenti: nem emberi gondolkodás, képzelet vagy agyszülemény a forrása Péter hitének, hanem a mennyei Atya! Vagyis nem alulról jött az információ.

Get+behind+me+Satan.jpg
 

Hamp

Állandó Tag
Állandó Tag
"Ez a vakhit. Vakhitet agymosás révén lehet beszerezni, vagy valamilyen más kényszer hatására."
Tév hit, áltudomány,butaság,hülyeség,hiszékenység,betegség,korlátolt gondolkodás,beteg agy képzelgései.
 
Oldal tetejére