Társasjátékok II

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

Treponema

Állandó Tag
Állandó Tag
Bár már beírtam itt egyszer ezt a kérést, most megismételném, hátha tud segíteni valaki. A régi fórumba mnelli feltette a Chocolate Fix (Csokibonbon) nevű Thinkfun játékot. Sajnos hiányosan: a 18megoldás - 19feladat, 19m-20f, 20m-21f és a 21m-22f oldalpárok hiányoznak. Priviben megkértem, hogy tegye fel ezeket is, ha lesz ideje, de sajnos július óta még nem válaszolt. Ha esetleg megvannak ezek a hiányzó oldalak valakinek, kérem, legyen kedves megosztani velünk. Nagyon köszönöm! kiss
 

vendeghaj

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!
Én csak a nemzetközi dáma és az eredeti kínai dámajátékot szeretném nyomtatható formában kérni. Ha nem nagy kérés, szeretném hozzá a játékszabályokat is mellékelni.
Ne vegyétek figyelembe kérlek, hogy nem töltöttem fel még semmit sem, de nem tudom hogyan kell.
Előre is köszi annak aki segít nekem ebben!
 

Syncmaster

Állandó Tag
Állandó Tag
Kedves Fórumozók!

Keresem az Élet játéka ('90-es évekbeli), KrisKros és eredeti magyar nyelvű Scrabble társasjátékok játékszabályait. Kérem, hogy ha valaki tudna segítsen.

Köszönettel: S
 

duplaeva

Állandó Tag
Állandó Tag
Kedves Fórumozók!

Keresem az Élet játéka ('90-es évekbeli), KrisKros és eredeti magyar nyelvű Scrabble társasjátékok játékszabályait. Kérem, hogy ha valaki tudna segítsen.

Köszönettel: S

Szia Syncmaster!

Az élet játéka 1998-as kiadás játékszabálya, erre gondoltál? Köszönet az eredeti feltöltőnek!

Üdv

Duplaeva
 

i.sziki

Állandó Tag
Állandó Tag
Van egy új Bogyó és Babóca társasjáték: Szülinapi meglepetés címmel. Ha valakinek megvan, légyszi tegye fel!!! ;):D
Köszönöm
 

Syncmaster

Állandó Tag
Állandó Tag
Élet játéka

Köszönöm az Élet játéka szabálykönyvét.

Itt vannak a pénzjegyek, kártyák, életzsetonok. Tudom, hogy korábban már feltöltötték, de én is beszkeneltem újra.
 

Csatolások

  • Társasjáték 001.jpg
    Társasjáték 001.jpg
    1 MB · Olvasás: 326
  • Társasjáték 004.jpg
    Társasjáték 004.jpg
    144.9 KB · Olvasás: 291
  • Társasjáték 005.jpg
    Társasjáték 005.jpg
    150 KB · Olvasás: 287
  • Társasjáték 006.jpg
    Társasjáték 006.jpg
    150.4 KB · Olvasás: 319

niksi20

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!

Nagyon sok jó játékot találtam itt nálatok. Az osztályomban megvan a Who it is? - Ki vagyok én? társasjáték, de hiányzik belőle egy csomó kártya. Így sajnos használhatatlan! Szeretném pótolni a hiányzó kártyákat! Ha valakinek megvan a társas és bescannelné nekem a kártyákat, akkor nagyon hálás lennék!
Előre is köszönöm bárkinek a segítségét!
 

dormond

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok,

keresném a djeco Bla Bla játékát: kártyákat, játékleírást!
Ha vki találkozott vele, kérem ossza meg a linket!
Nagyon köszönöm!
 

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Nincs meg véletlenül valakinek a Selecta Grimaffen társas?
Ha valaki már játszott a Rumini társassal, megírná a tapasztalatait? Elég borsos az ára, kíváncsi vagyok, megéri-e. Köszönöm!
 

jukati

Állandó Tag
Állandó Tag
Djeco:
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]Bla-bla-bla [/FONT][/FONT][FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT]- 3 asszociációs kártyajáték egy játékban! [FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]DJ08462[/FONT][/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT][FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT]Ajánlott életkor: 7-99
Játékosok száma: 3-5… sok fő
A doboz tartalma: 240 kártya, egy dobókocka
A játék célja: a legtöbb kártyát megszerezni
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]A játék előkészülete:
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT]a játék kezdetekor döntsük el, hogy időre játszunk (a meghatározott idő
leteltével az a játékos nyer, akinél a legtöbb kártya van), vagy pontokat gyűjtünk (ilyenkor közösen
állapodjunk meg abban a pontszámban, mely a győzelemhez szükséges)
Mindenki kap 5 kártyalapot. A többit lefordítva az asztal közepére helyezzük. Ez lesz az ún. központi
pakli.
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]Játékszabályok:
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT]a legidősebb játékos kezd, ennek a körnek ő lesz a bírája. Dob a dobókockával. A
dobókocka rajza fogja eldönteni, hogy a többi játékosnak az alábbi 3 játék közül melyiket kell
játszaniuk:
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]Kártya-asszociáció
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT](dobókocka tyúk-tojást mutat): a játékkör bírája az asztal közepén álló pakliból
felfordít egy kártyát. A többi játékosnak logikai kapcsolatot kell találnia a felfordított kártyalap és egy, a
saját kezében tartott kártyalap között. (Pl: ha a játékkör bírája a tehenes kártyát fordítja fel, akkor a
játékosok asszociálhatnak a tejre – a tehén adja, egy kacsára – mint másik tanyasi állatra, vagy
egyszerűen egy vidéki tájképre.) Mindenkinek ki kell választania egy lapot a kezében tartottak közül,
és óramutató járásával megegyezően maga elé kell tenni – és MEGMAGYARÁZNI, hogy milyen
összefüggés áll fenn a játékvezető által húzott és a játékos által a saját lapjai közül kiválasztott között.
Természetesen nem mindig könnyű a kézben tartott lapok közül megtalálni a megfelelő asszociációt!
A játékvezető – tetszése szerint – kiválasztja, hogy melyik játékostársának a legszellemesebb,
legtalálóbb az asszociációja. A győztest a játékvezető úgy díjazza, hogy neki adja azt a kártyát,
melyhez az asszociációkat kellett társítani – így ez már egy megnyert pontot jelent.
A nyert kártyákat mindenki külön pakliba gyűjti!
Ezután minden játékos a már használt lapját a központi pakli aljára rakja, és a tetejéről húz egy
újabbat. Így megint 5 lap lesz mindenkinél.
Új kör kezdődik, a következő játékos dob a dobókockával, és ő lesz a játékkör bírája.
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]Történetszövés
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT](a dobókocka egy könyvet ábrázol): A játékvezető felfordítja a legfelső kártyát. Aztán
a játékosok a kézben tartott lapjaik közül kiválasztanak kettőt; a felfordított (összesen három) lapok
alapján kell értelmes történetet alkotni.
Pl: a kihúzott kártya: kacsa
A játékos választása: gyümölcstálat és rágózó lányt ábrázoló kártya
A játékos által alkotott történet: egy gyümölcsízű rágóból fújtam buborékot, és amikor kipukkant a
„rágólufi”, háp-háp hangot adott ki.
Ily módon mindenki elmondja a saját történetét. A játékkör bírája dönt, kié volt a legszellemesebb
történet. A győztes újból megkapja a játékkör bírájától az általa felfordított kártyát (a példánk alapján a
kacsa-kártyát). A megnyert kártya újból plusz pontot ér a kört nyerő játékosnak. (A történetalkotás
nehezebb, ha a játékvezető által húzott kártyát utolsónak kell beilleszteni a kitalált történetbe!)
A történetalkotás után minden játékos a központi pakli aljára csúsztatja mind az 5 kártyáját, és a pakli
tetejéről 5 újabbat húz.
Aztán a következő játékos dob a dobókockával és ő lesz a következő játékkör bírája.
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]Ki vagyok én?
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT](a dobókocka egy mosolygó arcot ábrázol): Minden játékosnak a kezében lévő kártyák
közül választania kell egyet, mely szerinte leginkább kifejezi az ő személyiségét, leginkább jellemző
rá. A kiválasztott kártyákat lefordítva minden játékos az asztal közepére teszi és összekeverik azokat.
(A kör játékvezetője nem tehet kártyát!) A játékvezető felfordítja a kártyákat és megpróbálja annak a
játékosnak visszaadni, akitől a kártya származik – természetesen a játékvezetőnek INDOKOLNIA kell,
hogy a visszaadott kártya alapján miért épp az adott játékosra gondolt! A játékvezető annyi kártyát
(pontot) nyer, ahány játékos esetében pontosan kitalálta, kitől származott a kártya.
Azokat a kártyákat, amelyeket a játékvezető nem talált el, a központi pakli aljára kell csúsztatni, és
azok a játékosok, akik nem 5 kártyával rendelkeznek, kiegészítik a kézben lévő kártyáik számát 5-re.
Aztán egy következő játékos kerül sorra: dob a dobókockával.
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold]Ki nyer?
[/FONT]
[/FONT]
[FONT=Arial,Bold][FONT=Arial,Bold][/FONT][/FONT]Aki a legtöbb kártyát nyerte! Jó játékot! www.okosjatek.hu
 

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Grimaffen

Időközben megtaláltam a Grimaffent.
"A játékosok célja az, hogy az állatok hangjait és mozdulatait a helyes sorrendben megjegyezzék, és visszaadják. Miután dobtunk a színes kockával, a 30 játékelem közül kiválasztjuk a soron következőt, az eddigi sorba illeszkedő állatot. Ekkor a játékos eljátsza az állatot.
Játékosok száma: 2-6 gyermek részére"
30 kártya van hozzá, és egy színes dobókocka (lila, zöld, narancs, kék, sárga + banán). A boltban kapható standard színes kocka is jó, a piros oldala töltheti be a banán funkcióját. Magyar szabályt is találtam.
 

Csatolások

  • grimaffen_szabaly.pdf
    231.2 KB · Olvasás: 341
  • grimaffen.pdf
    792.5 KB · Olvasás: 398

edinav

Állandó Tag
Állandó Tag
Bár már beírtam itt egyszer ezt a kérést, most megismételném, hátha tud segíteni valaki. A régi fórumba mnelli feltette a Chocolate Fix (Csokibonbon) nevű Thinkfun játékot. Sajnos hiányosan: a 18megoldás - 19feladat, 19m-20f, 20m-21f és a 21m-22f oldalpárok hiányoznak. Priviben megkértem, hogy tegye fel ezeket is, ha lesz ideje, de sajnos július óta még nem válaszolt. Ha esetleg megvannak ezek a hiányzó oldalak valakinek, kérem, legyen kedves megosztani velünk. Nagyon köszönöm! kiss

Szia!
Remélem így jó lesz és ezt kerested:
001.jpg 002.jpg 004.jpg 005.jpg
 

Francis30

Állandó Tag
Állandó Tag
Sziasztok!

Figyelem győriek Győr környékiek Társasjáték Klub alakult Győrben. Aki szeretne egy jót játszani szeretettel várjuk. Részleteket priviben.
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére