REIKI - viták nélkül

furrier75

Kitiltott (BANned)
Egy kicsit visszaolvastam:D
Talán el kellene kezdeni máshonnan szerezni a tudást.
A tudás forrása Önmagamból fakad, mások számomra csak irányt mutathatnak.;)

Azt az állapotot amikor is már nem az érzelmeid uralják és nagymértékben irányítják is a gondolataidat el kell érned. Ez egy folyamat. Az élet folyamán kezdessz lecsendesedni, rájössz a "háttérben működő mechanizmusok" lényegére és a gondolataiddal fogod irányítani az érzelmeidet.

Ez még a Megnyilvánulatlannak sem ment.
Bár azt tanítják a Teremtő Ige által lett teremtve a Világ,
de valójában a megnyilvánulás vágya volt az ami a Teremtő Igét létrehozta.
 

furrier75

Kitiltott (BANned)
De a megvilágosodás mit is jelent?
...... A Szamádhi-ról csak annyit, hogy Osho csak egy élménynek tartja...

A megvilágosodás az, amikor a Szellem Fénye által megvilágítva, meglátod/felismered a dolgok valódi természetét.
Osho-ról csak annyit, hogy a szamádhiban lévők, csak egy élménynek tartják...:D ;)
 
A

altungar

Vendég
A megvilágosodás az, amikor a Szellem Fénye által megvilágítva, meglátod/felismered a dolgok valódi természetét.

Nos igen. Ezzel egyetértek. A kérdésem, csak az, hogy a szellem fénye által... mit is rejt magában. Hogyan nyílvánulhat meg? Hányféle képpen? Megjelenik valaki és azt mondja... helló te most nem halucinálsz (élmény) hanem én vagyok a szellem és most megmutatom milyen a világ. Vagy van más formája is? Mondjuk mint a Gondolkodás által elért felismerés (A Gondolkodásról majd később nem kapcsolom az elméhez)

Osho-ról csak annyit, hogy a szamádhiban lévők, csak egy élménynek tartják...:D ;)

Ez Jó volt. Csak a probléma az. hogy aki a Szamádhiban él az fizikai szinten KÓMA. Aki a szamhádiból visszatér (mély) annak még beszélni is újra kell tanulnia (így hallottam) Mi értelme is van elhagyni a testet visszamenni a forráshoz, hogy újra visszatérve megpróbálják elmondani amit képtelenek elmondani. Talán reményt ad a keresőknek? Egyfajta bizonyságot. A Bizonyság úgy is Önmagad tapasztalatából fakad.
 

furrier75

Kitiltott (BANned)
Ez Jó volt. Csak a probléma az. hogy aki a Szamádhiban él az fizikai szinten KÓMA. Aki a szamhádiból visszatér (mély) annak még beszélni is újra kell tanulnia (így hallottam) Mi értelme is van elhagyni a testet visszamenni a forráshoz, hogy újra visszatérve megpróbálják elmondani amit képtelenek elmondani. Talán reményt ad a keresőknek? Egyfajta bizonyságot. A Bizonyság úgy is Önmagad tapasztalatából fakad.

A szamádhi a jelen-lét állapota, a jelen-ben lét állapota.
Voltál-e már úgy, hogy valami széptől (szép az, ami érdek-nélkül tetszik)
meg sem tudtál szólalni, sőt még a lélek-zeted is el állt tőle?
Na és, közben kómában voltál?:confused:
"Látni. A dolog magától értelmeződik"
Az életünk egy nagy paradoxon.
Folyamatosan a múltunkat bámulva rohanunk a jövőnk felé,
és közben nem éljük át a jelen-lét állapotát, pedig csak az valóságos, csak az létezik.
A többi májá, ami annyit jelent: nem-az.
 
A

altungar

Vendég
A szamádhi a jelen-lét állapota, a jelen-ben lét állapota.
Voltál-e már úgy, hogy valami széptől (szép az, ami érdek-nélkül tetszik)
meg sem tudtál szólalni, sőt még a lélek-zeted is el állt tőle?
Na és, közben kómában voltál?:confused:
"Látni. A dolog magától értelmeződik"
Az életünk egy nagy paradoxon.
Folyamatosan a múltunkat bámulva rohanunk a jövőnk felé,
és közben nem éljük át a jelen-lét állapotát, pedig csak az valóságos, csak az létezik.
A többi májá, ami annyit jelent: nem-az.

Nos én azt az állapotot inkább "szatori"-nak nevezném.
Örülök, hogy ezt a linket megoszthatom veled (semmi közöm hozzá :p de most minek ide oda ollózgatni.) hosszú a szöveg ezért, hogy tudd mire gondoltzam..."A zenben a tevékenység teljes súlya a szatorira esik. A szatori a felébredés. Nem megvilágosodás, inkább megvillanás. Egyetlen pillanat elég. "http://www.artpool.hu/Hamvas/Extazis07.html

A szamádhiról egy jó kis összefoglalás pedig itt. Nekem inyenc falat volt.
http://www.srichinmoy.org/magyar/spiritualitas/koncentracio_meditacio_kontemplacio/szamadhi.

Szatori-m volt már de nem olyan gyakran. Csak kétszer az életben. Semmi képzelődés, semmi spirituális élményszrű, csak mintha megállt volna az idő egy pillanatra...a tökéletesség érzete.
 
A

altungar

Vendég
Egy kicsit visszaolvastam:D


Ez még a Megnyilvánulatlannak sem ment.
Bár azt tanítják a Teremtő Ige által lett teremtve a Világ,
de valójában a megnyilvánulás vágya volt az ami a Teremtő Igét létrehozta.

Nos ezt köszönöm mégegyszer, eszembe juttatta a következőket.

A Védák tanítása szerint a vágytestek működése négy elemi vágyat hoz létre. Az első az Artha. A szó szanszkritul az anyagi kényelem vagy gazdagság iránti vágyat jelenti. Elemi vágy, ezért arra ösztönzi az emberi lényeket, hogy fizikai-anyagi testben szülessenek újjá, és annak megfelelően cselekedjenek. Mivel gazdasági szükségszerűség, hogy az állandó munka keserveitől való megszabaduláshoz elegen¬dő gazdagságot halmozzunk fel, ennek a vágynak a kielégítése a folyamatos spirituális növekedés és fejlődés előfeltétele.


A második vágy a Káma. A gyönyört és a gyönyör utáni vágyakozást jelenti. A négy elemi vágy egyike, amely arra ösztönzi az emberi lényeket, hogy fizikai testben szülessenek újjá, és annak megfelelően cselekedjenek. A vágyat a Bhagavadgítá az élet középpontjába állítja, és az életerővel teszi egyenlővé. Valóban, a Védák sosem állította, hogy a gyönyör a spiritualitás ellentéte lenne, és mint ilyet, el kellene fojtani, vagy le kellene nézni. A Védák tanítása szerint az átmannak két formája van. Az egyik a tudatosság, amely minden létezőt magában foglal - ezért semmit nem akar, semmire nincs szüksége. Ez a paramátman. Az átmanból keletkezik az egyéni lélek is, a dzsívamátman. A létezés legmélyéről a dzsívamátman irányítja az egyén vágyait és törekvéseit. Ő a Dharma, a szív legmélyebb vágyának forrása

A harmadik vágy, amely arra ösztökéli az emberi lényeket, hogy fizikai-anyagi testben szülessenek újjá, és annak megfelelően cselekedjenek, a Dharma. A Dharma jelentése: az, ami összetart, és megakadályozza, hogy a földi kapcsolatokat szétzilálja a káosz. Az emberek közösségében a Dharma tartja össze a társadalmi rendet.
A dharmának két területe van: a megosztott Dharma közös az egész emberiség számára, az egyéni Dharma viszont mindenki számára más és más. Megosztott Dharma az igazságosság és a spirituális kötelesség. Ebben az összefüggésben az igazságosság a helyes cselekvés megfelelője. Helyes cselekvésnek azokat a tetteket nevezzük, melyek elősegítik a prána áramlását, s a magas- és a mélytudatból, valamint működésükből és formáikból fakadnak. Az egyéni dharma a helyes cselekvés sajátos módja; az egyént visszavezeti az Énnel való egységhez.


A Móksa a negyedik olyan vágy, amely arra ösztönzi az embert, hogy fizikai-anyagi testben szülessen újjá, és annak megfelelően cselekedjen. A Móksa transzcendenciát, vagyis szellemi szabadságot jelent, továbbá megszabadulást a karmikus kötődéstől. A négy vágy legerősebbike. Az advaita védanta (az önmegvalósítás magányos útja) azt tanítja, hogy a közvetlen élményből származó dzsnyánával (megismeréssel) lehet elérni a móksát, és legyőzni a tudatlanságot.
Ramana Maharsi, a nagy huszadik századi mester állítása szerint a tudatlanság nem más, mint ragaszkodás az „én" elvéhez. A dzsainizmus ezúttal is sokkal részletesebben beszél erről. Úgy tartja, hogy a móksa az egyedüllét és/vagy a nemragaszkodás legmagasabb állapota. A móksában az ember megszabadul a jelenségek külső világának minden kötődésétől. A saivizmus (vagy sívaizmus) a kegyelemhez, a jóga a nirvikalpa szamádhihoz, a páratlan elkülönültség és nyugalom állapotához hasonlítja.


Hát nem nagyszerű a bennünk rejlő VÁGY mely az Isteni VÁGYAKOZÁSBÓL fakad.
 

flamenco

Új tag
Miért is tennénk ilyet?!:confused:

Hát, mert például a Vírtuson is az tetszett meg hogy végrevalahára megválogathattam mely szerzők véleménye érdekel.

Ahol ezt tehetem spórolok időt. Sakkor nem olvas az ember zöldségeket. Kihagyhatja a MINDENHEZNAGYONÉRTŐ-MINDENHEZHOZZÁSZÓLÓ-MINDENTALEGJOBBANTUDÓ Fórumfüggők beírásait. Ők csak azzal vannak foglalatoskodva maguk fényezzék:(

Mikor pár napja egyszer nem jelentkeztem be rögtön más Fórumot láttam :(

Ha az ember fejlődni akar, hasznosnak találtathatik, hogy a témához valóban értők útmutatásait olvashassa - nem ez lenne a lényeg? Szakmám szoftverfejlesztés és vessenek rám követ, vannak szakmai fórumok ahova beírom a cégnél lévő néha elakasztó problémát és kapom szakértőktől a helyes s jó választ - néhányra meg én is tudok reagálni segíteni tapasztalataimmal.

Napi 10-12 órát is dolgozom hetente 6 nap nem mindegy hozzáértők válaszát olvasom-e vagy sem.

A nem technikai fórumokról szinte mindenhonnan elüldözik a valóban hozzáértőket.

Hát csak ezért.
 

furrier75

Kitiltott (BANned)
Nos én azt az állapotot inkább "szatori"-nak nevezném.
Örülök, hogy ezt a linket megoszthatom veled (semmi közöm hozzá :p de most minek ide oda ollózgatni.) hosszú a szöveg ezért, hogy tudd mire gondoltzam..."A zenben a tevékenység teljes súlya a szatorira esik. A szatori a felébredés. Nem megvilágosodás, inkább megvillanás. Egyetlen pillanat elég. "http://www.artpool.hu/Hamvas/Extazis07.html

A szamádhiról egy jó kis összefoglalás pedig itt. Nekem inyenc falat volt.
http://www.srichinmoy.org/magyar/spiritualitas/koncentracio_meditacio_kontemplacio/szamadhi.

Szatori-m volt már de nem olyan gyakran. Csak kétszer az életben. Semmi képzelődés, semmi spirituális élményszrű, csak mintha megállt volna az idő egy pillanatra...a tökéletesség érzete.

Hogy mi a szatori, azt hiszem egy zen mester kompetensebb lenne Hamvasnál.
Srí Chinmoy már inkább tekinthető kompetensnek a szamádhi leírásában.
Egyébként a két szó, nem egy kultúrkörből származik, és nagy valószínűséggel ugyanazt fejezik ki.
 

furrier75

Kitiltott (BANned)
A zen

"A zen szó jelentése: „elmélyülés”. Szanszkritul dhyana, kínaiul chan. A szigorú hinajána buddhizmusból született meg a mahájána, és a területi adottságoktól függően különböző szempontok szerint fejlődött tovább. Ezen irányzatok egyike volt az indiai dhyana, amely Kínában chanként, Japánban pedig zenként vált ismertté. A buddhizmus többi irányzatával szemben a zen a megvilágosodás megtapasztalásának (szatori) elsődlegességét, valamint a rituális és vallási gyakorlatok, továbbá a hitelmélet tartalmával való foglalkozás (jiriki) haszontalanságát hangsúlyozza.
A legfontosabb technikák, amelyeket a zen fejlesztett ki, a soto-zenben a zazen, a rinzai-zenben pedig a koan. Az e technikákkal való foglalkozásnak ingerelnie, ösztönöznie és zavarnia kell a gyakorlót, míg el nem ér egy olyan pontot, ahol véghezvisz egy nem intellektuális ugrást az ürességbe (ku), ezáltal megtapasztalja minden létezés valóságát és egységét (szatori). A jiriki valamennyi útjához hasonlóan a zen gyakorlásában is a technika (waza), az energia (ki) és a szellem (shin) fejlesztéséről van szó, hogy az ember átlépje a transzcendenstől elválasztó határvonalat.
Történelmileg négy pontba lehet összefoglalni a zen jellegzetességeit: 1. egy különleges átörökítés az ortodox tanokon kívül; 2. a szent iratoktól való függetlenség; 3. a dolgok lényegére történő közvetlen rámutatás; 4. saját lényeglátás.
A zen tanítás tartósan rányomta bélyegét az egész ázsiai szellemi és kulturális életre, a Bushido egyik alappillére lett. A zen központi gondolata a szellem (mushin) fejlesztése, amely az elmélyülés (meditáció, koan és transzcendentális filozófia) különböző gyakorlatai révén lehetővé teszi a megvilágosodást (szatori). Ez egyáltalán nem idegen a többi buddhista jiriki úttól (tendai és shingon). Azonban ami a zent mégis megkülönbözteti tőlük, hogy sem Buddha szent iratairól, sem semmiféle mágikus gyakorlatokról nem elmélkedik, hogy nem reménykedik egy istenség (tariki) kegyelmében sem, és nem próbálja meg elnyerni kegyét, hogy nem fordul egyetlen istenséghez sem, sőt egyet sem ismer el, hanem megszabadul valamennyi vallási és rituális kelléktől és kizárólag a meditációban elérhető saját megvilágosodásra összpontosít. A zen távol áll valamennyi iskolai tantól, nem is ismer el semmiféle kanonizált írást. Lényeges eleme a közvetlen személyes szellemi továbbadás (ishin denshin – szívtől szívnek), különösképpen a tanító és tanítvány között (a zen dharma továbbadása)."
 
A

altungar

Vendég
Hogy mi a szatori, azt hiszem egy zen mester kompetensebb lenne Hamvasnál.
Srí Chinmoy már inkább tekinthető kompetensnek a szamádhi leírásában.
Egyébként a két szó, nem egy kultúrkörből származik, és nagy valószínűséggel ugyanazt fejezik ki.

Egyet kell értenem vele, köszi.
 
A

altungar

Vendég
El lehet e veszíteni?

El lehet veszíteni a Reiki energiát?
Nekem úgy tanították, hogy akit egyszer behangoltak annak azt elvenni nem lehet. Azt is tanultam, hogy a Reiki szimbólumokkal nem lehet visszaélni.
 

giyandeva

Állandó Tag
Állandó Tag
Hááát. Ha valaki nem gyakorol/kezel, akkor egészen biztos, hogy jelentősen gyengül a reiki a kezeiben és nem lesz képes a gyógyításra.

Szimbólumokkal visszaélés. Sokan rakják fel a googlra, meg jelenik meg könyvekben. Ez annyiban visszaélés, hogy nem tisztelik ezeket a szent szimbólumokat.
A jó hír viszont az, hogy az esetek 99,999% -ban nem is az eredeti szimbólumokat osztják meg, szóval az eredeti szimbólumok mégiscsak titokban maradnak.

Ráadásul beavatás nélkül semmit sem érnek a szimbólumokkal. És noha találkozni többféle netes portálon a beavatások szertartását leírva, az sem úgy van.

Szerencsére a reiki tradicionálisan csak mester-tanítvány kapcsolatban sajátítható el hatékonyan. Aki tehát kóklerkedésre adja a fejét vagy kóklertól tanul, maximum csak a külsőségekben képes leutánozni a reiki gyakorlatát. Kidobott pénz és idő.

A reiki módszerével való visszaélés sokszor provokáció, de az igazság az, hogy csak a tradíció képes hosszútávon megőrizni és továbbadni a módszert.

Porosz Tibor ezt írja a Reiki Tradíciója c. írásában:
"A tapasztalatok azt mutatják, hogy a történelem viharain át mindig csak a tradíció volt képes fenntartani a spirituális utat, az utat a Teljességhez. A tradíció szerepe nem más, mint
lámpásként őrizni a lángot és a másik lámpásnak azt átadni. Azt azonban tudnia kell a lámpásnak, van e a másikban elegendő kanóc vagy olaj, mert ha nincsen, akkor a láng
átadásának folytonossága megszakad. Ugyanez történne, amennyiben a lángot egy fadarabnak, vagy esetleg egy gyufaszálnak adnánk át, amely talán először látványosan
fellángol, de azután hamar ellobban. A tradíciónak az is a szerepe, hogy megtalálja azt a lámpást, amely továbbviszi a lángot, a fényt."



El lehet veszíteni a Reiki energiát?
Nekem úgy tanították, hogy akit egyszer behangoltak annak azt elvenni nem lehet. Azt is tanultam, hogy a Reiki szimbólumokkal nem lehet visszaélni.
 
A

altungar

Vendég
Hááát. Ha valaki nem gyakorol/kezel, akkor egészen biztos, hogy jelentősen gyengül a reiki a kezeiben és nem lesz képes a gyógyításra.

Szimbólumokkal visszaélés. Sokan rakják fel a googlra, meg jelenik meg könyvekben. Ez annyiban visszaélés, hogy nem tisztelik ezeket a szent szimbólumokat.
A jó hír viszont az, hogy az esetek 99,999% -ban nem is az eredeti szimbólumokat osztják meg, szóval az eredeti szimbólumok mégiscsak titokban maradnak.

Ráadásul beavatás nélkül semmit sem érnek a szimbólumokkal. És noha találkozni többféle netes portálon a beavatások szertartását leírva, az sem úgy van.

Szerencsére a reiki tradicionálisan csak mester-tanítvány kapcsolatban sajátítható el hatékonyan. Aki tehát kóklerkedésre adja a fejét vagy kóklertól tanul, maximum csak a külsőségekben képes leutánozni a reiki gyakorlatát. Kidobott pénz és idő.

A reiki módszerével való visszaélés sokszor provokáció, de az igazság az, hogy csak a tradíció képes hosszútávon megőrizni és továbbadni a módszert.

Porosz Tibor ezt írja a Reiki Tradíciója c. írásában:
"A tapasztalatok azt mutatják, hogy a történelem viharain át mindig csak a tradíció volt képes fenntartani a spirituális utat, az utat a Teljességhez. A tradíció szerepe nem más, mint
lámpásként őrizni a lángot és a másik lámpásnak azt átadni. Azt azonban tudnia kell a lámpásnak, van e a másikban elegendő kanóc vagy olaj, mert ha nincsen, akkor a láng
átadásának folytonossága megszakad. Ugyanez történne, amennyiben a lángot egy fadarabnak, vagy esetleg egy gyufaszálnak adnánk át, amely talán először látványosan
fellángol, de azután hamar ellobban. A tradíciónak az is a szerepe, hogy megtalálja azt a lámpást, amely továbbviszi a lángot, a fényt."

Azt furcsállom, hogy bizonyos emberkék, főleg egy bizonyos igaz út mívelői minden alkalmat megragadnak, hogy szinte minden témát ugyan oda forgassanak vissza.
Mint most te is kedves „giyandeva” A tőlem beidézett dolog egy aprócskaság és már megint ugyan oda Lyukadtál ki. A tradíciónál.
Tiszteletben tartom a tradíciókat, hisz azok hagyományok melyeket valakik ránk hagytak. Általában olyan emberek mint , (Buddha, Jézus, esetleg Osho stbx100) akik a maguk idejében éppen, hogy "forradalminak" talán New Age-nak nevezhető tanakat hívtak életre s mily érdekes, hogy az AKKORI Tradicionalisták őket is Kóklernek, istenkáromlónak nevezték megölték és üldözték stb...

Beszéljünk már valami másról... arról ami ténylegesen Reikis...

Apropó szimbólumok, a fél világ azt suttogja (csak itt MO-n nem) hogy a Reikiben eredetileg nem is voltak szimbólumok. Csak Usui mester látva tanítványai koncentrációs és hitbeli nehézségeit vezette be a szimbólumokat mintegy "mankót" amibe lehet kapaszkodni. Nos azóta jó ideje benn vannak a Morfogenetikusba az tény...

Takata is elismerte, hogy nem a szimbólum helyessége hanem a vezérelt "szándék" számít, tehát egy szimbólum mindíg helyes ha a szándék az.
Apropó: Usui eredeti kézírásos dai ko myo-ja azt el lehet fogadni mint eredetit ???
 

FLAMINGO

Ne kérj hozzáférést! Ha jár, a rendszer ADJA.
Fórumvezető
Kormányos
Azt furcsállom, hogy bizonyos emberkék, főleg egy bizonyos igaz út mívelői minden alkalmat megragadnak, hogy szinte minden témát ugyan oda forgassanak vissza.
Mint most te is kedves „giyandeva” A tőlem beidézett dolog egy aprócskaság és már megint ugyan oda Lyukadtál ki. A tradíciónál.
Tiszteletben tartom a tradíciókat, hisz azok hagyományok melyeket valakik ránk hagytak. Általában olyan emberek mint , (Buddha, Jézus, esetleg Osho stbx100) akik a maguk idejében éppen, hogy "forradalminak" talán New Age-nak nevezhető tanakat hívtak életre s mily érdekes, hogy az AKKORI Tradicionalisták őket is Kóklernek, istenkáromlónak nevezték megölték és üldözték stb...

Beszéljünk már valami másról... arról ami ténylegesen Reikis...

Apropó szimbólumok, a fél világ azt suttogja (csak itt MO-n nem) hogy a Reikiben eredetileg nem is voltak szimbólumok. Csak Usui mester látva tanítványai koncentrációs és hitbeli nehézségeit vezette be a szimbólumokat mintegy "mankót" amibe lehet kapaszkodni. Nos azóta jó ideje benn vannak a Morfogenetikusba az tény...

Takata is elismerte, hogy nem a szimbólum helyessége hanem a vezérelt "szándék" számít, tehát egy szimbólum mindíg helyes ha a szándék az.
Apropó: Usui eredeti kézírásos dai ko myo-ja azt el lehet fogadni mint eredetit ???
Apró adalék:
Van, hogy a táv-küldésnél a szimbólumokat időszűke vagy még inkább lustaság:rolleyes: miatt vizualizálom, vagy ha meg is rajzolom torz - mármint az eredeti (bocs - a "megtanult" szimbólumokhoz képest).
Mégis, a visszajelzések alapján működik.
Persze lehet, hogy, ha precízebb lennék jobban működne...
De így is hat:cool:
 
A

altungar

Vendég
Apró adalék:
Van, hogy a táv-küldésnél a szimbólumokat időszűke vagy még inkább lustaság:rolleyes: miatt vizualizálom, vagy ha meg is rajzolom torz - mármint az eredeti (bocs - a "megtanult" szimbólumokhoz képest).
Mégis, a visszajelzések alapján működik.
Persze lehet, hogy, ha precízebb lennék jobban működne...
De így is hat:cool:

Persze, hogy működik, hisz "bekapcsoltad" a hatásfok az ami talán a lustaságtól függhetne DE azt is egyénre válogatja, sőt nincs két egyforma kezelés sem ugyanannál a személynél sem....

persz ez csak teória egy elméleti gyógyítgatótóool (tőlem):p
 

nveroni

Új tag
Szia! Erre nem tudok válaszolni, viszont szeretnék kérdezni. Igaz az, hogy a reikivel lehet ártani is?
köszönöm a válaszod, vagy bármi másét
nveroni
 

Medim

Állandó Tag
Állandó Tag
Szia! Erre nem tudok válaszolni, viszont szeretnék kérdezni. Igaz az, hogy a reikivel lehet ártani is?
köszönöm a válaszod, vagy bármi másét
nveroni

Nézőpont kérdése ;)

A cigányasszony is azt mondta,
"márpedig az átok hat, - ha megérdemlik"

A Reiki elvileg "minden síkon hat".
Reiki kezeléssel beindulhatnak olyan lelki folyamatok is, amikkel a kezelt személy nagyon nehéz időszakot élhet meg. Mire gondolok? Például arra, hogy az eddigi "szönyeg alá söpört", azaz megoldatlan dolgait újra megkapja.
(Ez egyébként logikus is, ha azt vesszük, hogy a betegségeinket valójában ezek okozzák.)
Vagyis a nézőpont itt jön szóba.
Valójában mi az ártás?

Amúgy én biztos vagyok abban, hogy mindenki rendelkezik a megfelelő védelemmel ezért semmi nem történhet velünk, (sem rossz, de jó sem)
ami nem a javunkat szolgálná, még akkor sem, ha ebben pont a Reiki is szerepel.
 
Oldal tetejére