pótlás-Lotti Karotti
Gne2 kérésére(én hamarabb elmentettem, mint ahogy törlődött). Köszönet az előző feltöltőnek!
Csatolás megtekintése 786313
LOTTI KAROTTI JÁTÉKSZABÁLY
Előkészületek:
- tegyük a játéktáblát az asztal közepére
- minden játékos kap 4 ugyanolyan színű nyuszi figurát. Ha csak ketten vagy hárman játszuk, tegyük vissza a maradék figurákat a dobozba.
- keverjük meg a kártyákat és tegyük egy kupacba, lefelé fordítva a domb mellé
- a legfiatalabb játékos kedz!
Ezután az óramutató járásával megegyező irányban folyik tovább a játék.
A játék kezdete:
Húzzuk fel a legfelső kártyát a lerakott kupac tetejéről. Ezután lépjünk előre az egyik nyuszi figurával a húzott kártyának megfelelően.
Ha valamelyik előttünk lévő mezőn ellenfél nyuszi van, akkor azt a mezőt a lépésnél nem kell számolni, tehát átugorhatujuk.
Ha a lépésnél lyuk van előttünk, akkor azt bele kell számolni a lépésbe, de csak akkor esünk bele, ha a nyuszi pont annyit lép, hogy éppen a lyukon áll meg.
Figyeljünk, hogy melyik nyuszival lépünk előre, hiszen némelyik mező biztonságos, némelyik azonban hirtelen kinyílik és a nyuszi rögtön beleesik a lyukba. Tehát mindig körlültekintően lépjünk. Ha valamelyik játékosnak már mind a négy nyuszija lyukba esett, akkor az a játékos kiesik a játékból.
Ha valaki "répa kártyát" húz, meg kell forgatnia a játéktábla közepén lévő nagy répát, ameddig kattanó hangot nem hall. Ekkor néhány játékmező hirtelen eltűnhet a nyuszik alól és csak egy lyuk maradhat a helyükön. Ha valamelyik nyuszi ilyen mezőn áll és a lyukba esik, akkor az kiesik a játékból. Ha valamelyik játékosnak mind a négy nyuszija kiesik, akkor a játékos számára is véget ér a játék.
Akinek valamelyik nyuszija elsőként felér a domb tetejére a répához, az a játékos lesz a játék győztese.
Jó szórakozást!