Társasjátékok

Erőleves témája a 'Gyerekeknek' fórumban , 2009 Február 7.

Témaállapot:
Not open for further replies.
  1. viragne.icu

    viragne.icu Állandó Tag

    Meine erstes Naturspiel

    Ebből hiányzik a kék és a lila fakorong.
     

    Csatolt fájlok:

  2. maitra

    maitra Állandó Tag

    osztókártya

    Szia! Nekem ez a változat van meg az osztókártyából...
    Jó gyakorlást!
     

    Csatolt fájlok:

  3. duplaeva

    duplaeva Állandó Tag

    Húsvéti memória játék

    Sziasztok!

    Lehet, hogy itt is jól jön egy kis húsvéti hangulat. Két memória játékot csatoltam, forrás internet! Ha esetleg valaki másnak is van húsvéti társasa feltölthetné!

    Szép estét!

    Duplaeva
     

    Csatolt fájlok:

  4. noangel4u

    noangel4u Állandó Tag

    10 nap Amerikában (10 Days in the Americas)

    Üdvözlet,

    Egy "saját készítésű" játékot szeretnék megosztani: a játék eredeti neve "10 days in the Americas"
    Rejtett tartalom:
    **Rejtett tartalom: A tartalom megjelenítéséhez kattints a 'Tetszik' gombra.**
    vagyis 10 nap Amerikában.

    Kísérletem elején 3 verzióval próbálkoztam, végül nekem ez a változat jött be a legjobban. Csatoltam a másik két próba verziót is már csak azért, ha valakinek van kedve/ideje vélemény mondani vagy tanácsot, ötletet adni, aminek nagyon örülnék.
    A játéknak ugyanis van vagy még 4 változata (Európa, Ázsia, Afrika, USA) amelyekhez nekem is már részben megvan a nyersanyag... (nyersanyag egy része egy orosz oldalról származik, köszönet az eredeti készítőnek/feltöltőnek).

    Csatoltam a kártyákat (63db), táblát, magyar és angol szabályt.
    És a két próba változatot is.

    Ha valami hibát találtok akkor kérlek benneteket, hogy jelezzétek és igyekszem korrigálni.


    És közben kérdeznék is (mivel én ilyen földrajzos játékokra hajtok) esetleg valakinek megvan a Barangolás Európában nevű társasjáték? Milyen? Érdemes foglalkozni vele?
    Azt már tudom, hogy 200 kártya van benne és a neten olvastam már jót, de rosszat is róla (...a kártyákon egy csomó hiba van, sokszor a válasz helyett megint a kérdés van...).
    Köszönöm a segítséget előre is!!!:656:
     

    Csatolt fájlok:

  5. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

  6. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

    Zooloretto

    Brennero3 kérésére:
    img003.jpg img005.jpg

    img001.jpg img002.jpg

    img004.jpg img007.jpg

    img010.jpg img006.jpg

    doboz.jpg img009.jpg

    img008.jpg

    Csak így tudtam feltenni-köszönet az eredeti feltöltőnek:)
     
  7. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

    Zooloretto

    Folytatom:
    A Zooloretto társasjáték játékosainak mindegyike egy-egy állatkertet vezet, és azon igyekszik, hogy minél látványosabb állatokkal, valamint fagylaltot, pattogatott kukoricát és képeslapokat áruló bazárokkal magához vonzza a látogatókat. A játékosok egymás után húzzák fel a lapokat, amiket aztán elhelyezhetnek az állatkertjükben. Külön pont, ha egy hímnek és nősténynek gyermeke születik, ami még több látogatót vonz. De a játék során arra is vigyázni kell, hogy az állatkert szabad mezői gyorsan megtelnek, és a fölösleges példányokat nem könnyű eladni a szomszédos állatkerteknek.
    Csatolás megtekintése 848829 img014.jpg

    Csatolás megtekintése zooloretto_magyar_kieg3.pdf img015.jpg

    Csatolás megtekintése 848828 Csatolás megtekintése 848831

    Csatolás megtekintése Zooloretto.doc img011.jpg

    img013.jpg img012.jpg

    Csatolás megtekintése 848827
     
  8. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

    Max mümmelmann-nyulas kártya

    Max Mümmelmann kártyajáték*2-4 játékos részére 5-12 éves korig

    Minden játékos megpróbál egy nyúlapából, egy nyúlanyából és négy nyúlgyerekből álló családot összegyűjteni. Az nyer, aki először gyűjt össze egy teljes nyúlcsaládot. Ez nem is olyan egyszerű, mert Max Mümmelmann is a játékban van!

    A tábla minden oldalára 3 nyuszis kártya kerül lefordítva, egyik kupacba a fehér nyuszifej sárgarépával-ez max nyuszi. A közös nyuszibábuval lépünk annyit jobbra vagy balra, amennyit dobunk, ahova érünk a legfelső kártyát felhúzzuk. Ha max kártyát húzunk, a másik játékostól egy számunkra hiányzó kártyát kérhetünk. Max mindig visszakerül a játékba.*
    006.jpg 002.jpg

    007.jpg 001 (1).jpg

    004.jpg 003.jpg

    Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket!
     
  9. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

    Mentsük meg a dínókat!

    Judit 198205 kereste-köszönet az eredeti feltöltőnek!

    4 éves kortól ajánlott. A játék lényege: meg kell menteni a dínókat, mielőtt a vulkán kitör.
    A játékszabályt valami miatt nem engedi feltölteni, úgyhogy röviden leírom:
    A dínózsetonokat és a felfedezőket összekeverjük, és képpel lefelé kirakjuk (ne túl szorosan egymás mellé). A vulkánt a nyugalmi állapotban lévő felével felfelé rakjuk le. A játékhoz még tartozik egy dobókocka, melynek 5 oldala színes (zöld, kék, sárga, piros, fehér), a 6. oldalán pedig egy vulkán van.
    A játék menete:
    Az első játékos dob a kockával, majd a kötelet rádobja a zsetonokra. Azokat a zsetonokat fordíthatja fel, amelyek a kötélen belül vannak (az is elég, ha a kötél csak érinti a zsetont). Ha van közte olyan színű, amilyet a dobókockával dobott, akkor azt megtarthatja, a többit érintetlenül, képpel felfelé kell hagyni. Ha fehéret dobott a kockával, akkor bármelyik színt választhatja. Ha vulkánt, akkor nem dob a kötéllel, hanem a vulkán első lapját megfordítja (azaz kezd kitörni a vulkán), de utána dobhat egyet a kockával. Ha a kötéllel sikerült egy felfedezőt fognia, akkor még egyszer dobhat a kockával, a felfedező zsetonja pedig kikerül a játékból. Az a nyertes, aki több dínót össze tud gyűjteni, mielőtt a vulkán kitör.
    kotel.jpg dinok (1).jpg

    vulkan.jpg
     
  10. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

    RIZIKÓ Syncmaster kérésére- köszönet a feltöltőnek:)
    A játék bemutatása
    A RIZIKÓ klasszikus stratégiai társasjátékban a 2-6 játékos titkos katonai küldetést próbál végrehajtani, melynek célja a területek elfoglalása. A játékterep hat kontinensre, azon belül 42 körzetre van felosztva, amelyek közül néhány stratégiai előretolt állás. A területek védelme csak figyelmes tervezés után lehet sikeres. A súlyos vereségek fontos körzetek, vagy akár kontinensek elvesztését jelentik.
    A győzelemhez a merész csapatmozgásokon és gyakorlaton kívül a kockadobás szerencséje is szükséges.
    A játék közben szövetségek alakulnak ki, melyek azonban nem mindig bizonyulnak tartósnak...
    A Rizikó egy variációjában pedig a feladat - az egész világ meghódítása.
    Minden játékos ugyanazt a RIZIKÓ-t vállalja.
    Tartozékok
    1 db játékterep, 14 db feladat-kártya, 44 db Rizikó-kártya, 6 játékfigura készlet, 5 dobókocka (3 piros, 2 kék)
    A játék rövid története
    Noha a játék elvei minden változatban azonosak, a pontos szabályok lényegesen eltérhetnek országról országra - és olykor még kiadásról kiadásra is. A risket egy Albert Lamorise nevű francia találta fel, a különböző országok kiadói azonban némileg módosítottak az eredeti szabályokon. Az alábbiakban a legfrissebb angol változatot tárgyaljuk.
    A játék kezdete
    A játék azzal kezdődik, hogy a táblát lefektetik, és mindegyik játékos eldönti, melyik színnel akar játszani. Az egyik játékost ki kell nevezni tábornoknak, ő lesz a felelős a kártyák kiosztásáért, begyűjtéséért és a pótlásokért. A játékosok kapnak egy-egy kártyát, amely előírja, hogy az adott játékosnak milyen titkos küldetést kell teljesíteni, pl. megsemmisíteni valamelyik hadsereget, elfoglalni bizonyos kontinenseket, és birtokba venni bizonyos számú területet.
    Ezután kiosztják a risk kártyákat, amelyek meghatározzák, melyik területet kell elfoglalniuk a résztvevőknek a játszma elején. Ez a játék egyik kulcsfontosságú része, mindenkinek ekkor kell eldöntenie, mely területekről kívánják indítani a támadást, és mely stratégiai fontosságú területeket muszáj megerősíteni a védelem érdekében.


    A stratégia
    Az általános stratégia mindig attól függ, milyen küldetést kell teljesítenünk. Általában véve azonban elmondható, hogy nem kifizetődő azonnal és nyíltan a kiszabott küldetésre koncentrálni, mert sokkal nehezebb dolgunk lesz, ha a többiek felfedezik a célunkat. Többnyire jó stratégiának minősül először meghódítani Ausztráliát, megerősítve csapatainkat, mielőtt a többi kontinens lerohanására indulnánk, majd pl. Sziámon vonni össze erőinket, és várni Ázsia megszállásával addig, míg elegendő tartalékunk össze nem gyűlik a helyszínen. Dél-Amerika ugyancsak hasznos stratégiai kiindulópont, noha biztosítása jelentős erőket leköt. A játék kezdeti szakaszában Európát és Ázsiát nehéz tartani, olyan nagyok és sok irányból támadhatnak.
    A győzelem
    Két- vagy hatszemélyes játék esetén az nyer, aki először teljesíti a küldetéskártyán feltüntetett feladatot. Ez azt is jelenti, hogy a sikeres előretörés nem feltétlenül jele annak, hogy egy játékos közel áll küldetése teljesítéséhez. A kétszemélyes változatban, melyet küldetéskártyák nélkül játszanak, az nyer, akinek sikerül megsemmisíteni az ellenfél haderőit. A világhódító játék több játékossal is játszható, de ilyenkor jóval tovább tart.
    risiko5.jpg Csatolás megtekintése 848908

    risiko2.jpg risiko3.jpg

    risiko4.jpg risiko6.jpg

    risiko1 001.jpg
     
    barbie43, brennero3 és Syncmaster kedveli ezt.
  11. umárku

    umárku Állandó Tag


    Lefordítottam a játékszabályt, ha valakinek szüksége lenne rá.
     

    Csatolt fájlok:

  12. 4xmami

    4xmami Állandó Tag

    Harry Potter Cluedo nyomtatható

    Sötét erők a Roxfortban. Egy diáktársad eltűnt a híres Boszorkány- és varázslóképző Szakiskolából - és Neked kell megoldanod a rejtélyes esetet. Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna vagy Neville bőrébe bújva próbáld meg kitalálni, hogy KI, MILYEN varázsigével vagy eszközzel és HOL támadta meg a tanulót. Esetleg Draco Malfoy tette egy Altatóitallal a Bagolyházban? Járd körbe Roxfortot és gyanúsítsd meg a lehetséges elkövetőket. De vigyázz, mivel a kastélyban rejtett bejáratok és mozgó lépcsők találhatók. A játéktáblán lévő kerekek folyamatosan mozognak - titkos átjárók nyílhatnak, vagy megjelenhet a Sötét Jegy! Akárhányszor feltűnik a Sötét Jegy, vigyázz, - mert ha egyszer láthatóvá válik, bizonyos, hogy Sötét Erők munkálkodnak. Vegyél fel Mentő Kártyákat, melyeken varázsigék, szövetségesek és eszközök szerepelnek, ezek megvédenek a Sötét Erőktől és megóvnak attól, hogy házpontokat veszíts. Ha elveszted az összes házpontodat, kizárnak a játékból! Ha biztos vagy az esetet illetően, menj Dumbledore Irodájába, emelj vádat és nyerd meg a játékot!

    Tartozékok: 1 játéktábla, 6 tanuló kártya, 6 bábu, 33 mentő kártya, 33 sötét kártya, 21 rejtély kártya, 1 jegyzetfüzet, 40 házpont zseton, 6 gyanúsított zseton, 6 eszköz zseton, 1 boríték, 2 dobókocka, 1 Roxfort dobókocka, 1 matrica ív és játékszabály
    [​IMG]

    Rejtett tartalom:
    **Rejtett tartalom: A tartalom megjelenítéséhez kattints a 'Tetszik' gombra.**
    Néhány gyakorlati tanács:
    -A tábla és a kerekek pdf-ben vannak,darabolva.Mindegyikben 1cm-es átlapolások vannak az illesztéseknél.
    -A kártyák sorrendje fontos,mert minden előlapos oldal után a hátoldala következik.2 oldalas nyomtatáshoz csináltam,az egyetlen fontos dolog,h a második oldal nyomtatásakor is ugyanaz a vége legyen elöl mint az első oldal nyomtatásakor,esetleg meg lehet jelölni.
    -Találtam egy elég rossz felbontású képet a dobókockára ragasztható matricákról, a méretezésével nem vacakoltam,mert az dobókocka-függő.
    -Mivel a kártyákat átméreteztem,új borítékot csináltam az eredeti mintával,remélem jó lett a mérete.
    -Bábukat még nem csináltam hozzá,de tervezem.;)

    Ha valaki megcsinálja,mesélje el hogyan sikerült!
    Kimaradt a jegyzetfüzet:
    http://data.hu/get/4926792/jegyzet.jpg
     
    Utoljára módosítva a moderátor által: 2015 Április 22
  13. spongyabandi

    spongyabandi Állandó Tag

    Mäusse carussell

    Egérkörhinta.
    Én arra gondoltam színes papírral bevont papírtörlős gurigából és a 100g-os joghurtitalos flakonból csinálom meg, méretre össze illenek. A sajt meg vagy színes műanyagkupak, vagy építő kocka lenne
     

    Csatolt fájlok:

  14. duplaeva

    duplaeva Állandó Tag

    Dínós ötletek



    Szia!

    Pár ötletet találtam az interneten, hátha segítségedre lesz a dínós társas elkészítésében!

    Kíváncsi vagyok, hogy mit sikerül összehoznod. Nagyon drukkolok, hogy jól sikerüljön!

    Szép estét!

    Évi
     

    Csatolt fájlok:

  15. spongyabandi

    spongyabandi Állandó Tag

    Kabaleo

    Kabaleo
     

    Csatolt fájlok:

  16. umárku

    umárku Állandó Tag

    Mixx

    Sziasztok!

    A bggn találtam a Mixx nevű játékot. A lényege, hogy a 8 féle formából 8 féle szín van. Vízszintesen, vagy függőlegesen lehet rakni, de csak úgy, hogy se színben, se formában nem lehet egyforma. Sajna nem volt fönn mind a 64 kártyáról kép. Van valakinek ötlete, hogy a meglévő formákat milyen programmal tudnám átszínezni, hogy kipótoljam a hiányzó kártyákat? Gondoltam, ha ez megoldható, akkor nem kéne házilag legyártani a 64 kártyát, csak a hiányzókat kipótolni.
     

    Csatolt fájlok:

    evakatona, gcsilla, Puma5 és 1 másik tag kedveli ezt.
  17. spongyabandi

    spongyabandi Állandó Tag

    Fel a formákkal!

    Fel a formákkal!
    A játéktáblából 4 kell , a dodókocka oldalai 2 nagy háromszög 2 kis háromszög 1 kocka és 1 kéz
     

    Csatolt fájlok:

  18. umárku

    umárku Állandó Tag

    Xe Queo!

    Bgg-ről. Szerintem jó kis játék lehet. Sajnos a tábláról csak elég kis felbontású képet találtam, bár kartonból könnyen kivitelezhető. A tábla mérete 50 X 50 cm.
     

    Csatolt fájlok:

  19. Erőleves

    Erőleves Állandó Tag

    Élve fogd el- kérésre

    Az Élve fogd el! egy állatos társasjáték. A célja, hogy minél több pontot gyűjtsünk különböző állatok befogásával, megszerzésével. A játék nem bonyolult, csak lépegetni kell a játéktáblán lólépésben.

    A játékosok egymás után lépnek, mindenki egyet léphet és ha olyan mezőre lép, ahol egy állat képe látható, megkapja érte az adott állatot ábrázoló kártyalapot. Azonban van pár olyan mező , amelyikre nem lehet lépni, például vízesés, szakadék, vagy esetleg homokvihar.

    A játéktábla tulajdonképpen a Földet szimbolizálja, a tábla sorai a földgömb szélességi fokainak feleltethetőek meg, így a tábla felső soraiban találhatjuk meg a jegesmedvét, a középső sorokban a tigrist, a vízilovat vagy az afrikai elefántot és legalul akadhatunk rá például a kengurura.

    Az állatok különböző pontokat érnek, az oroszlánért 1000 pont jár, míg a fácánért csak 100. Összesen 80 állat (mindegyikből egy) képe szerepel a játéktáblán és minden állatból csak egy kártya van, tehát ha egy játékos megszerzett egy kártyát akkor a többi játékos hiába lép az adott mezőre, lapot már nem fog érte kapni. Összesen 8 csoportba sorolhatóak a játékban szereplő állatok:
    - zöld (100 pont) például a marabu, a krokodil,
    - narancssárga ( 200 pont ) például a zerge vagy a vidra,
    - piros (300 pont) például a strucc vagy a varacskos disznó
    - kék (400 pont) például a kenguru vagy a kafferbivaly
    - lila (500 pont) ide tartozik a víziló és a gorilla,
    - barna (600 pont) például a jegesmedve vagy a grizzly
    - szürke (800 pont) például a tigris vagy az afrikai elefánt
    - és az oroszlán 1000 pont (szintén piros).

    A játék addig tart, amíg minden állatkártya nem talál gazdára. Ezután jön a pontok összeszámolása és az a nyertes természetesen aki a legtöbb pontot gyűjtötte.
    Köszönet az eredeti feltöltőnek.

    ATTACH]850302[/ATTACH] élve fogd el.jpg

    élve fogd elpic441533.jpg

    Sajnos a 80 kártyalap és a figurák hiányoznak.
     

    Csatolt fájlok:

  20. gdani3

    gdani3 Állandó Tag

    Élve fogd el!

    Nem tudom, hogy mindegyik kártya meg van e, de amit találtam azt feltöltöttem...
     

    Csatolt fájlok:

Témaállapot:
Not open for further replies.

Megosztás