A Viagra ronthatja a szaglást

Pufi témája a 'Egészségünkre!' fórumban , 2007 Január 18.

  1. zsuzsanna03

    zsuzsanna03 Állandó Tag

    Előre is elnézést a továbbiakért.:D
    Eleve ostoba ötletnek tartom, hogy ilyen topik nyílhatott.
    Mint nőnek, az a véleményem, hogy ami nem megy azt kár erőltetni, mert legtöbb esetben csak bajt okozhatnak a különböző serkentőszerek.
    A Viagrát valahogy olyannnak tekintem, mint a nőknél a futtballabda méretre szilikonozott didkókat.
    Nekem mindkét ötlet visszataszító.
     
    Kicsi Fecske kedveli ezt.
  2. ionon

    ionon Vendég

    Igyatok fokhagyma bort még ott is segít serkenti a vér keringést erősebb leszel és nem vagy fáradékony Viagra lenne?
     
  3. Platoon

    Platoon Állandó Tag

    Szerintem egy kiegyensúlyozott, egészséges életvitelű, harmonikus párkapcsolatban élő férfinak nem lehet szüksége rá!
     
  4. szaki21

    szaki21 Állandó Tag

    Remélem soha sem lesz ilyenre vagy ehhez hasonlóra szükségem. Vagy ha lenne is, nem ilyenekhez fogok fordulni.
     
  5. neo1988

    neo1988 Állandó Tag

    Hát ha már viagrára lesz szükségem, akkor valszeg már a szaglásom se lesz a régi:D ergo nem baj az, csak hasson:p
     
  6. rtibi

    rtibi Állandó Tag

    Mint minden gyógyszernek, alap hogy ennek is van mellékhatása. Osztom Neo1988 véleményét :)
     
  7. var05

    var05 Állandó Tag

    Csak hasson :)
     
  8. knw6ku

    knw6ku Állandó Tag

    A dohányzás meg halált okozhat, mégsem rettent el senkit.
     
  9. tyros121

    tyros121 Állandó Tag

    hála istennek még nem volt rá szükségem
     
  10. schoby

    schoby Állandó Tag

    g

    nem rontja csak a dákó áll tőle :)
     
  11. schoby

    schoby Állandó Tag

    d

    de persze csakis jó értelembe :)
     
  12. Perseus

    Perseus Állandó Tag

    Ilyen alapon a nők ne használjanak sminket és szépítő szereket sem, mert mint férfinak az a véleményem hogy aki randa az az is marad, ami nem megy azt kár erőltetni mert a legtöbb esetben csak allergiát és bőrgyógyászati problémákat okoznak a smink készítmények.

    Természetesen nem ez a véleményem de azon a logikai alapon amin érvelsz, a fenti vélemény is lehet helytálló.
     
  13. zsuzsanna03

    zsuzsanna03 Állandó Tag


    *****

    Hogy jön össze a smink és a "serkentőszer", ami ugye már az emberi szervezet működésébe való belepiszkálás?!
    Némi különbség van a festék és a "gyógyszer" között.:)
     
    Kicsi Fecske kedveli ezt.
  14. Perseus

    Perseus Állandó Tag

    Oké, akkor írok másik példát:

    Mondjuk a nők ne szedjenek semmi olyan alakformáló és zsírégető tablettát ami belepiszkál a belső működésükbe, mert hát aki dagadt, az úgy is marad, kár ezt a karcsúság témát erőltetni...

    ha visszaemlékszel a híradásokra a tévében beszámoltak már olyan nőkről akik meg is haltak fogyi-tabletta szedése miatt.
     
  15. innektor

    innektor Állandó Tag

    Ronthatja a szaglást. Geez. Ha az egyik legfontosabb szerv nem működik megfelelően, akkor szerintem az emberünk, aki szedi ezt a készítményt, marhára nem fog törődni ezzel.
     
  16. cicamica58

    cicamica58 Állandó Tag

    Nem szaglászni, szeretkezni!
     
  17. Málnavirág

    Málnavirág Állandó Tag

    Ha megtalálod a párod, akkor szeretkezni is tudsz és az illatát is érzed. És ennél sobb serkentőszer nem is kell.
     
  18. kovacsdick

    kovacsdick Állandó Tag

    Ha már áll, kit érdekelnek a szagok?
     
  19. marco1983

    marco1983 Állandó Tag

    Én sem érzek már semmit:)
     
  20. KicsiTigris

    KicsiTigris Állandó Tag

    Ilyen téren nincsenek tapasztalataimXD
     

Megosztás