Hát, nem tudom. Engem hidegen hagy, hogy a buddhisták egymást közt mint tartanak a pránanadiról, mivel nem vagyok buddhista. Ha a pránanadi nagyon buddhista lenne, akkor biztos nem csinálnám.
Másrészt viszont nyilván azt sem szeretném, ha ki lennék téve ilyen-olyan démonoknak, lidérceknek, nem tudom én miknek.
Viszont amit a szimbólumokról írnak az idézett helyen, az több szempontból is sántít. Először is a dévanagári íráshoz való hasonlatosság nem titok, és persze, hogy szembetűnik, én is megállapítottam nagyon hamar. Másrészről aki már eléggé előre haladt, az azért ilyet biztosan nem írna.
Harmadrészt pedig mi van, akkor, ha a szimbólumok nem innen-onnen lettek összelopkodva, hanem fordítva - egy korábban létező szimbólumrendszerből kerültek át a Bibliába vagy éppen a kínai filozófiába? Mert a "lopkodás" nem csak az egyik, hanem a másik irányba is működhet.
Másrészt viszont nyilván azt sem szeretném, ha ki lennék téve ilyen-olyan démonoknak, lidérceknek, nem tudom én miknek.
Viszont amit a szimbólumokról írnak az idézett helyen, az több szempontból is sántít. Először is a dévanagári íráshoz való hasonlatosság nem titok, és persze, hogy szembetűnik, én is megállapítottam nagyon hamar. Másrészről aki már eléggé előre haladt, az azért ilyet biztosan nem írna.
Harmadrészt pedig mi van, akkor, ha a szimbólumok nem innen-onnen lettek összelopkodva, hanem fordítva - egy korábban létező szimbólumrendszerből kerültek át a Bibliába vagy éppen a kínai filozófiába? Mert a "lopkodás" nem csak az egyik, hanem a másik irányba is működhet.