Társasjátékok

Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.

csilla311

Állandó Tag
Állandó Tag
re:monstermania


a sárga kicsit kékesebb árnyalat, a kék pedi talán zöldesebb, stb... szerintem nem teljesen olyan, mint az eredeti, de azok a színek, amiknek lennie kellene, csak az árnyalattal van egy pici gond. Maximalista vagyok, ezért újra elkészítettem,de a régit törölni nem tudom, és csak zavaró lenne, ha most újra feltenném.
 

csilla311

Állandó Tag
Állandó Tag
virágkvartett

régebben én kerestem,de hátha más is örül neki, nem saját
 

Csatolások

  • vq1.jpeg
    vq1.jpeg
    235.6 KB · Olvasás: 446
  • vq2.jpeg
    vq2.jpeg
    238.9 KB · Olvasás: 389
  • vq3.jpeg
    vq3.jpeg
    251.9 KB · Olvasás: 383
  • vq4.jpeg
    vq4.jpeg
    246.7 KB · Olvasás: 377
  • vq5.jpeg
    vq5.jpeg
    243.1 KB · Olvasás: 386
  • vq10.jpeg
    vq10.jpeg
    233 KB · Olvasás: 378
  • vq9.jpeg
    vq9.jpeg
    242.3 KB · Olvasás: 365
  • vq8.jpeg
    vq8.jpeg
    221 KB · Olvasás: 373
  • vq7.jpeg
    vq7.jpeg
    230 KB · Olvasás: 370
  • vq6.jpeg
    vq6.jpeg
    234.6 KB · Olvasás: 374

anuska

Állandó Tag
Állandó Tag
Rizikó

rizikó társasjáték 2-6 játékos részére, a hat színű bábúkat, amik 3, 4 és 5 szögűek 48db 3 szögletű, 8 4 és 6 5 szögletű papírral lehet helyettesíteni. A játékszabály németül van, de sikerült magyart szerezni a wikipédiáról, kérdés mennyire használható. a tábla 49x49 centiméteres.

Jó szórakozást a játékhoz
 

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
7 dragons

Neten találtam ezt a jó kis kártyajátékot, ami elsősorban nagyobbaknak készült, de kicsit leegyszerűsítve már óvodásokkal is használható (a játékszabályban erre külön adnak tippeket). Kicsit dominó jellegű, de nagyobbaknak különféle akciókártyákkal bonyolítható a játék. A grafikája nagyon szép, én fotopapírra nyomtattam, és lamináltam, és tökéletes lett.
 

Csatolások

  • Cards3.jpg
    Cards3.jpg
    1.2 MB · Olvasás: 384

Brigicó

Állandó Tag
Állandó Tag
solo

Beszkenneltem a Solo-t. Kölcsönkaptuk és így lementettem. Remélem valaki örülni fog neki. Mindegyik kép neve után odaírtam, hogy hányszor kell kinyomtatni.
Jukati-nak: Én is úgy tudtam, hogy alanyi jogon jár. De az élet produkál meglepetéseket. Ha érdekel, priviben elmondom, hogy ne legyünk off-ok.
 

csilla311

Állandó Tag
Állandó Tag
ország párosító

térkép-zászló-nevezetesség
 

Csatolások

  • staty-2-824-f.jpg
    staty-2-824-f.jpg
    233.1 KB · Olvasás: 407
  • staty-2-824-e.jpg
    staty-2-824-e.jpg
    230.6 KB · Olvasás: 405
  • staty-2-824-d.jpg
    staty-2-824-d.jpg
    239.6 KB · Olvasás: 403
  • staty-2-824-c.jpg
    staty-2-824-c.jpg
    215.5 KB · Olvasás: 401
  • staty-2-824-b.jpg
    staty-2-824-b.jpg
    221 KB · Olvasás: 431
  • staty-2-824-g.jpg
    staty-2-824-g.jpg
    238.1 KB · Olvasás: 403
  • staty-a-jejich-symboly-812-b.jpg
    staty-a-jejich-symboly-812-b.jpg
    197.7 KB · Olvasás: 394
  • staty-a-jejich-symboly-812-d.jpg
    staty-a-jejich-symboly-812-d.jpg
    185.1 KB · Olvasás: 395
  • staty-a-jejich-symboly-812-c.jpg
    staty-a-jejich-symboly-812-c.jpg
    183.8 KB · Olvasás: 395
  • staty-a-jejich-symboly-812-e.jpg
    staty-a-jejich-symboly-812-e.jpg
    194.9 KB · Olvasás: 392

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
Mentsük meg a dínókat!

Mire végre beszkenneltem ezt a társast, a neten rátaláltam egy jobb minőségűre, így most azt csatolom.
4 éves kortól ajánlott. A játék lényege: meg kell menteni a dínókat, mielőtt a vulkán kitör.
A játékszabályt valami miatt nem engedi feltölteni, úgyhogy röviden leírom:
A dínózsetonokat és a felfedezőket összekeverjük, és képpel lefelé kirakjuk (ne túl szorosan egymás mellé). A vulkánt a nyugalmi állapotban lévő felével felfelé rakjuk le. A játékhoz még tartozik egy dobókocka, melynek 5 oldala színes (zöld, kék, sárga, piros, fehér), a 6. oldalán pedig egy vulkán van.
A játék menete:
Az első játékos dob a kockával, majd a kötelet rádobja a zsetonokra. Azokat a zsetonokat fordíthatja fel, amelyek a kötélen belül vannak (az is elég, ha a kötél csak érinti a zsetont). Ha van közte olyan színű, amilyet a dobókockával dobott, akkor azt megtarthatja, a többit érintetlenül, képpel felfelé kell hagyni. Ha fehéret dobott a kockával, akkor bármelyik színt választhatja. Ha vulkánt, akkor nem dob a kötéllel, hanem a vulkán első lapját megfordítja (azaz kezd kitörni a vulkán), de utána dobhat egyet a kockával. Ha a kötéllel sikerült egy felfedezőt fognia, akkor még egyszer dobhat a kockával, a felfedező zsetonja pedig kikerül a játékból. Az a nyertes, aki több dínót össze tud gyűjteni, mielőtt a vulkán kitör.
 

Csatolások

  • dinok.jpg
    dinok.jpg
    1.3 MB · Olvasás: 348
  • kotel.jpg
    kotel.jpg
    1.3 MB · Olvasás: 345
  • vulkan.jpg
    vulkan.jpg
    1.1 MB · Olvasás: 344

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
mesepárosító

Én is találtam a neten egy-két párosítót. Úgy kell játszani, mint a memoryt, csak itt hármasokat kell gyűjteni, nem párokat.
 

Csatolások

  • pohadky-816-f.jpg
    pohadky-816-f.jpg
    233.1 KB · Olvasás: 388
  • pohadky-816-e.jpg
    pohadky-816-e.jpg
    234.5 KB · Olvasás: 385
  • pohadky-816-d.jpg
    pohadky-816-d.jpg
    230 KB · Olvasás: 395
  • pohadky-816-c.jpg
    pohadky-816-c.jpg
    237.1 KB · Olvasás: 414

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
közlekedési táblák

hasznos lehet
 

Csatolások

  • dopravni-znacky-801-f.jpg
    dopravni-znacky-801-f.jpg
    210.1 KB · Olvasás: 367
  • dopravni-znacky-801-e.jpg
    dopravni-znacky-801-e.jpg
    207.4 KB · Olvasás: 368
  • dopravni-znacky-801-c.jpg
    dopravni-znacky-801-c.jpg
    207.3 KB · Olvasás: 366
  • dopravni-znacky-801-d.jpg
    dopravni-znacky-801-d.jpg
    217.9 KB · Olvasás: 374
  • dopravni-znacky-801-b.jpg
    dopravni-znacky-801-b.jpg
    220.2 KB · Olvasás: 433
  • dopravni-znacky-801-g.jpg
    dopravni-znacky-801-g.jpg
    210.1 KB · Olvasás: 370

rebaba

Állandó Tag
Állandó Tag
mit esznek az állatok?

mit esznek az állatok?
 

Csatolások

  • Cim_se_zivi_zviratka-Karticky1.jpg
    Cim_se_zivi_zviratka-Karticky1.jpg
    101.4 KB · Olvasás: 400
  • Cim_se_zivi_zviratka-Karticky2.jpg
    Cim_se_zivi_zviratka-Karticky2.jpg
    96.3 KB · Olvasás: 375
  • Cim_se_zivi_zviratka-Karticky3.jpg
    Cim_se_zivi_zviratka-Karticky3.jpg
    96.9 KB · Olvasás: 368
  • Cim_se_zivi_zviratka-Karticky4.jpg
    Cim_se_zivi_zviratka-Karticky4.jpg
    92.5 KB · Olvasás: 367
  • Cim_se_zivi_zviratka-Karticky5.jpg
    Cim_se_zivi_zviratka-Karticky5.jpg
    79.7 KB · Olvasás: 364
  • Cim_se_zivi_zviratka-Karticky6.jpg
    Cim_se_zivi_zviratka-Karticky6.jpg
    100.8 KB · Olvasás: 363

vizike

Állandó Tag
Állandó Tag
Nálunk csak "Piroskázás"-nak nevezik a következő játékot.
A kártyacsomagot egyenlően elosztja a két játszó gyerek. A kártyákat lefele fordítva tartják és mindig az aljáról veszik a lapot, amit középre egymásra tesznek képpel felfele. Ha valaki pirosat tesz, a másik fel kell vegye az egész középre tett kártyát a kezébe (képpel lefele a rakás tetejére teszi.) Addig játsszák, amíg az egyik játékos kártya nélkül marad.
Izgalmas és jól szórakoztat. : )
 

Ancsapancsa

Állandó Tag
Állandó Tag
sziasztok

keresek magyar kártyával játszható kártyajátékot kisgyerekeknek.
előre is köszönöm.

Én ezeket találtam, de nem írtad meg, hogy hány éves gyerekeknek keresed.

Csapd le csacsi

Kártya: magyar, 32 lap
Játék típusa: gyermek
Játékosok: 4

A játék célja:
Nyolc azonos színű lap összegyűjtése után a kártyalapokat az asztalra dobni. A játék vesztese - csacsi lesz -, aki utolsóként csapta le kártyáit.

A játék menete:
Az osztó mindenkinek 8 kártyát ad. Haladási irány, jobbra tartással.
A játékosok igyekeznek egy szín mind a nyolc lapját begyűjteni. Az osztótól jobbra ülő kezdi a játékot: egy tetszése szerinti lapot zártan tesz jobb oldali szomszédja elé. Ő ezt felveszi és egy másikat küld a mellette ülőnek. Így megy ez mindaddig, míg valakinek a kezében összegyűlik egy szín valamennyi lapja. Ekkor az asztalra csapja kártyáit "Csapd le csacsi!" felkiáltással. A többiek is igyekeznek minél előbb eldobni lapjaikat. Csacsi lesz, aki ezt utolsóként teszi és zálogot ad.

Lórum

Kártya: magyar, 32 lap
Játék típusa: gyermek
Játékosok: 3, 4

A játékosok száma 3-4 lehet. Három személy részvételénél ki kell venni a kártyacsomagból a makk hetest és a zöld hetest.

A játék menete:
A lórum több osztásból álló, összetett játék, minden fázisában más feladatot kell teljesíteni a résztvevőknek. Az ütéses ciklusokban a kártyalapok hagyományos hierarchiája érvényesül: legerősebb az ász, majd király, felső, alsó, X, IX, VIII és VII lesz a sorrend. Leírásunk csak a fontosabb elemeket sorolja fel, hiszen a társasági szokások jelentősen eltérnek egymástól. Talán az egyetlen szabály azonosság, hogy a játékosok minden osztáshoz egyenlő számú kártyát kapnak.

A játék jobbra tartással folyik. Minden osztásban az első ütéshez az osztótól jobbra ülő hív ki lapot, ő kezdi a sorozatépítéseket is. A továbbiakban a kihívási jog az ütést szerző játékosé. A lórum izgalmasabb, ha valamilyen jelképes tétben játszunk. A közös kasszába mindenki teljesítménye függvényében fizet téteket vagy ad zálogot. A hetedik osztás boldog győztese aztán elviheti a kasszát.

Az első játék: a pirosfogás. Célja, hogy a játékos egyetlen piros színű lapot se vigyen el ütéseiben, vagy mindegyiket meg tudja szerezni. Színre szín adása kötelező, hívott szín hiányában bármelyik lap dobható. A pirosfogásban a felülütés nem kötelező. A kasszába mindenki az elvitt piros lapok számával megegyező egységet fizet. A nyolc piros lapot megszerző játékos nem fizet, a vesztesek viszont 3-3 egységet tesznek a kasszába.

A második játék: a felsőfogás. Hasonló a feladat az előbbihez, de itt vagy elkerüljük a felső lapok elvitelét, vagy megpróbáljuk valamennyit begyűjteni. Elvitt felsőnként két egységet fizetnek a játékosok. A négy felsőt elnyerő nem fizet, a többiek 3-3 egységet tesznek a kasszába.

A harmadik játék: az ütésfogás. Célja minden ütés elvitele, vagy egyetlen ütést sem szerezni. A játékosok elvitt ütésenként fizetnek 1-1 egységet a kasszába. Aki minden ütést elvitt, most sem fizet, társai viszont 3-3 egységgel gyarapítják a közös bankot.

A negyedik játék: a kvárt. Azonos színű lapokból négyes sorozatok elvitele. Megnyeri a kvártot, aki elsőként fogyasztja el kézlapjait. Amelyik játékosnak lehetősége van rá, egymás után több kártyát az ütésbe tehet, akár mind a négyet. Az ütést szerző folytatja a lerakást tetszése szerint választott lappal. A nyertes nem fizet a kasszába, a többiek 3-3 egységet tesznek be.

Az ötödik játék: a gyorsvonat. Szintén sorozatépítés, de itt VII-től kezdődik az építkezés és minden kártya az asztalon marad. A sorra kerülő játékos több lapot is lerakhat, ha azok rangban egymást követik egymást. A színeknek nincs jelentősége. A gyorsvonatot az a játékos nyeri meg, aki minden lapját szabályosan lerakta. A kasszába fizetés a kvártnál leírtak szerint zajlik.

A hatodik játék: a szőrös majom. A lórum legmulatságosabb játéka. A résztvevők nem nézik meg lapjaikat. Legyezőt képezve maguk elé emelik úgy, hogy csak ellenfeleik láthatják a kártyák képét. Ennek megfelelően mindenki csak a játékostársak lapjait látja, a sajátját nem. A kártyák véletlenszerűen kerülnek az ütésekbe. Az egyes ütéseket mindig az a lap viszi el, mely a kihívott színben a legerősebb. A szőrös majomnak nincs győztese, csak vesztese. Aki elviszi a piros királyt veszít, és megállapodás szerinti egységet fizet mindhárom ellenfelének. (Itt kivételesen nem a kasszába fizetnek a játékosok!)

A hetedik játék: a dominó. Ebben is sorozatokat építenek a játékosok, de azonos színűeket. Több lapot is lerakhat a soron következő, ha erre lehetősége van. A dominót megnyeri az a játékos, aki lapjaitól elsőként képes megszabadulni. A kasszába már senki sem fizet, viszont az ott felhalmozott téteket a dominó nyertese viheti el.

A kassza kiürítése után elölről kezdődik a lórumparti. A játék megegyezés szerinti ideig tart. A lórumban néhány társaságban szokás játszani az alábbi két játékot is. Hatodik ütés: Aki elviszi a hatodik ütést, 10 egységet fizet a kasszába. Makk alsó: Aki elviszi a makk alsót, a vele szemben ülő fizet 10 egységet a kasszába.
Piros papucs

Kártya: magyar, 32 lap
Játék típusa: gyermek
Játékosok: 3, 4, 5, 6

A játék célja:
A kézlapok lerakása.

A játék menete:
Az osztó a kártyalapokat képükkel lefelé fordítva kör alakban helyezi el az asztalon. Végül egy kártyát a kör közepére helyez, képével felfelé fordítva. Az osztótól jobbra ülőnek, majd sorban minden játékosnak a kör közepén lévő kártyával azonos színű lapot kell tenni és egy tetszés szerinti lappal színt kérni. Tehát ha piros lap lett felütve, a következő játékos addig húz a körbe rakott kártyákból, amíg piros színűt nem talál. Ezt a kör közepére teszi és egy másik lappal színt kér a következő játékostól: pirosra makkot, makkra zöldet, stb. Aki nem tud a kért színből tenni, a legfelső kártyával azonos színű lapot fel kell vennie. Ilyenkor a tőle jobbra ülő játékos tehet le a felső lappal azonos színű kártyát és kérhet egy másikkal színt a szomszédjától. A játékot megnyeri az a játékos, aki utolsó lapját is a kör közepére tudta tenni.
 
Státusza
További válaszok itt nem küldhetőek.
Oldal tetejére