A darwinizmus összeomlása, az evolúciós csalás
Kedves Csillagözön
-
Az ember egy biologiai lény, élölények pedig nem léteznek anyag és anyagcsere nélkül.
Az agyunk képes élményeket feldolgozni de ezek forrása korábbi tapasztalatok eredménye.
-
Szerinted vannak "gondolatok" egy élölény nélkül is? Hogyan akarsz ilyesmit bizonyitani.
Csikorgo ajtoval, vagy lidércfénnyel? Ezen csak mosolygni lehet.
Kedves Csillagözön"...A megismerés forrása a tapasztalás, tehát a fizikai világ...."
Ebben a megfogalmazásban a mosolyod is benne van........
Te vonod le a kijelentésedből a következtetést: "...tehát a fizikai világ..."
Másnak esélyt sem adsz. Hogyan lehet egy erőszak igaz?
Kedves Csillagözön
-
Mondjál nekem egy (önmagában) érthetö mondatot amiben nincs tárgy, ige és jelzö?
Ezek pedig megfelelnek az objektumoknak, saját és kölcsönhatások közben mutatott tulajdonságoknak.
Anyag nélkül nem megy semmi....
Drága CsillagözönErnő! szájbarágósan.
"...A megismerés forrása a tapasztalás," - ez a megállapítás igaz.
"...tehát a fizikai világ." - ez azért nem igaz, mert ez a te következtetésed. Ha csak egyetlen embernek van ellenvetése, azt nem lesöpörni, megvitatni kell....
De te a vitát kizárod azzal az érvvel, amit már jó néhányszor leírtál: "Jajj, ne beszélj már csacsiságot! "
Ezzel arra kényszerítsz mindenkit, hogy hagyja abba a veled való vitatkozást, mert senki nem akarja veled szemben felvállalni a csacsiságot. Magyarul: nem akarja, hogy szamárnak nevezd.
.
Most már kezdem érteni,hogy a Földkorongot és az eget meg a mennyet az istenek teremtette.
A földkorongra teremtett növényeket,embert állatokat stb.Azt még nem értem, Ádámból és
Évából hogy lettek a négerek,feketék,sárgák stb.Azt osztán el se tudom képzelni,hogy az istenetek miért teremtett
tetűt meg fertőző vírusokat?Nyomorékot,sántát,púpost meg buzikat stb?Kapiskálom,hogy az evolúciót is az istenetek
csinálja,irányítja az élet kialakulását.Csupán azt nem értem még,hogyan alakult ki az istenetek ?
Lehet,hogy vissza ment az időben és megteremtette az anyagot amiből aztán létre jött?
Attól függ, hogy melyik Istenre gondolsz....Jaj dehogynem tudod Hamp,először mikor Lilithel összebalhézott Ádám és ott hagyta ,elment Lilith,ekkor az Isten elküldte az angyalait hozzák vissza,de Lillith nemet mondott.Büszke,igazi nő volt
A másik átok pedig mikor Ádám és Éva(a második feleség) ettek az almafáról és elzavarta őket Isten.
Azt én is szeretném tudni ,hogy Isten hogyan született?
Attól függ, hogy melyik Istenre gondolsz....
Mivel az igazit én sem tudom, de a hamisat igen, már többször is leírtam ide. De a hamis nem az én istenem, és szerintem egyik valódi magyarnak sem az. Hiába akarja Hamp a nyaunkba varrni, neki sem fog sikerülni, mint annak a többi lelkes aktivistának, akik pedig nagyon is igyekeznek...
Legyen nagyon szép, és vidám napotok!
Sok szeretettel Erzsi.
Őróla már jópárszor írtam ide. Ő először a nibiruról jött le ide, és Sétnek hívták, miután megölte a testvérét Oziriszt, sivatagi démon lett. A Mózest sikerült rábeszélnie, hogy fogadja el a népe istenének, azóta a Mózes által adott néven szerepel, ő most Jehova. Őt az igazi Isten teremtette, pont ugyan úgy mint minden létezőt ezen a fizikai síkon. A régi iratokban sok adat szerepel róla, még egy álarc is fentmaradt, amit a papok viseltek, mikor neki áldozták a bárányukat, ez a vadszamár, vörös szemekkel.Erzsike,arra amelyik 6 nap alatt tertette a világot és átkozódott.
evapatocs!
"Mindenki azt láthatja amilyen tudati-szinten áll."
Milyen szinten állhatok én sokakkal együtt akik még nem látnak isteneket?
Osztán ha majd esetleg látomásaim lesznek meg szól hozzám valamelyik Isten akkor magasabb szintre lépek?
Esetleg ha magához szólít a MINDENHATÓ és láthatom , akkor?
Bocsánat, hogy beleszólok, de ha így kérdezel, akkor biztos nem fogod érteni amit Éva válaszol. Jó lenne, ha fogalmad lenne a TUDAT-ról, ha tudnád definiálni és megértenéd, hogy a tudat nem az agyad terméke. Ehhez viszont nyitottságra volna szükséged, de te inkább Ernő tanításait fogadod el, akinek aztán végképp lövése sincs arról, hogy mi az a tudat. Illetve biztos tudná definiálni aszerint, amit az egyetemeken egy elavult tudás birtokában gyömöszölnek a diákok fejébe.
Igen, elég hűen mondod fel azt, amit olvastál. (Bár azért van benne némi hiba: ha a tapasztalatot nevezed forrásnak, akkor mi az anyag, vagyis a megismerés tárgya? Vagy átjavítjuk és azt mondjuk, hogy az anyag a forrása a megismerésnek, akkor viszont a tapasztalatszerzés legfeljebb mód- vagy útként aposztrofálható.) A gond a következőkben rejlik: Azok, akik egyébként az általad is többször említett természettudományok magasan képzett művelői (kutatók, oktatók stb.), bár védik a mundér becsületét, általában elmondható, hogy tisztában vannak a maguk tudományágának alapvető hibáival és támadhatóságával. Ezt sokkal kevésbé értik a tudományok egyébként lelkes, de kevésbé képzett kedvelői. Ne vedd magadra, millió számra akadnak, nem gondolok konkrét személyre. Ezek a tudományok kivétel nélkül az általad is említett tapasztalazi úton gyarapodtak, gyarapodnak. Hadd tegyem itt fel a kérdést: melyik tapasztalat szerző érzéked tökéletes? Hm? Miután az érzékeink tökéletlenek és korlátozottak, az általuk nyújtott tapasztalat is megőrzi ugyanezt a minőséget, ez pedig nem vezethet tökéletes válaszokhoz, felismerésekhez. Mindebből az adódik, hogy a tananyag, amit annyira szeretsz, "a tudomány mai állása szerint" való, holnapra már idejét múlttá válik. Azaz csak mintegy "jobb híján" tölti ki a tankönyvek oldalait. Még egyszer: mindazok, akik ezekre a tanított kutatási eredményekre jutottak, és akik a könyveket összeállítják, általában tisztában is vannak mindezzel.A megismerés forrása a tapasztalás, tehát a fizikai világ.
A normálisan gondolkozó ember? Az, aki nam vallásos? Hogyan van ez? Attól lesz valaki normális, hogy nem vallásos? Alkoholista az lehet, drogos is, a családját is verheti, indíthat háborúkat, csak vallásos nem lehet, mert attól válik nem-normálissá? Egészséges egoizmussal önmagadat állítod példaként vagy van más jelölted? Egyáltalán mi alapján hatázozod meg a normalitás fogalmát? Már a vallásosságon kívül, mert azt már tudjuk, hogy szerinted kizáró ok. A világ legnagyobb koponyái sem képesek ennek egyértelmű magyarázatát adni, mert tisztában vannak minden anyaginak a viszonylagosságával."A normálisan gondolkodo ember elveti az ilyet, nem a vallásos."
Hibás feltételezésből indulsz ki eleve. A lélek természete az hogy éppen a változó anyaggal szembeni ellentétes tulajdonságokat mutat fel, vagyis ebben az állandóság is benne van. Te az anyagról beszélsz, ami valóban alakul és változik, annak a tulajdonságai és jellemzői azonban a lélekre az anyag és lélek közötti minőségi különbség miatt nem alkalmazhatók. Éppen ebben rejlik a a kettő közötti minőségi eltérés. Más a természetük. Utolsó mondatodat már nem idézem, mert bár az előzőtől különálló tartalomnak tűnik, lényegében csak az azt megelőző és itt idézett mondatodat ismétled és ugyanazt a félreértelmezést hangoztatod.Ilyen minden valoszinüség szerint nem létezik, látjuk, hogy maga az univerzum állando változásnak van kitéve ez sokkal inkább igaz egy mulando emberre.
Hát nekem sok mindenről nincsen fogalmam! Én még ott tartok,hogy azt hiszem: minden az agyból indul ki.Még a hülyeség is.Ernő tudatlan és buta?Bocsánat, hogy beleszólok, de ha így kérdezel, akkor biztos nem fogod érteni amit Éva válaszol. Jó lenne, ha fogalmad lenne a TUDAT-ról, ha tudnád definiálni és megértenéd, hogy a tudat nem az agyad terméke. Ehhez viszont nyitottságra volna szükséged, de te inkább Ernő tanításait fogadod el, akinek aztán végképp lövése sincs arról, hogy mi az a tudat. Illetve biztos tudná definiálni aszerint, amit az egyetemeken egy elavult tudás birtokában gyömöszölnek a diákok fejébe.
"A tudomány mai állása az", hogy ellenőrizhető, ellentmondásmentes, a valóság általunk ismert szeletkéjét minél inkább érthetővé tevő kijelentéseket tekintsünk tudománynak. Általánosan elfogadott "Ockam borotvája", hogy minden sallangot, fölösleget, feltételezést levágjuk a magyarázatról. Pont emiatt a hozzáállás miatt fújnak rá a hívők, akik minden személyes "tapasztalást" elébe helyeznek az ellenőrizhető, mindenki számára egyaránt hozzáférhető tudományos téziseknek. A tudomány eredményei kézzelfoghatóak, hatalmasak, mindenki szívesen él is velük, még a fanyalgók is. A tudósok hangyaszorgalommal gyűjtik a megfigyeléseiket, rendszerezik őket, egymás feltevéseit felülvizsgálják, és valóban, az eredményeiket sohasem tekintik véglegesnek. Az persze nem igaz, hogy minden mai állításuk holnapra idejétmúlttá válik. Nem régóta létezik szigorúan vett tudomány. De Kepler vagy Newton törvényei nem veszítik érvényüket azzal, hogy ma világosabban látjuk, milyen léptékekben érvényesek. És más törvényei vannak a szubatomi szintnek, mint a makroszkopikusnak vagy a kozmikusnak. Tehát nem a tudomány állításai kérdőjeleződnek meg, hanem az az ezoterikus alapelv, hogy "amint fent, úgy lent". Ha mindezzel szembeállítjuk a "megvilágosodásokon" és "kijelentéseken" alapuló, a "végső valóságra" vonatkozó kijelentéseket, sem mindenki számár hozzáférhetőségről, sem ellenőrizhetőségről, sem egységességről vagy ellentmondásmentességről nem beszélhetünk. Hinnünk kéne a guruknak. Csakhogy melyiknek?? Hiszen elfelejtenek egyeztetni a végső valóságra vonatkozólag. Ha a tudósok annyira különböző nézeteket táplálnának a vulgáris valóságról, mint a vallásalapítók a magukéról, akkor nem írnánk topikokban a számítógépünkön, hanem a gumókat gyűjtögetnénk vagy a kőbaltánkat csiszolgatnánk.Kedvees Ernoe! És persze, Kedves Mindenki, aki arra adja magát, hogy elovassa ezeket a sorokat!
Elsőként is ez ragadott meg az írásodból:
Igen, elég hűen mondod fel azt, amit olvastál. (Bár azért van benne némi hiba: ha a tapasztalatot nevezed forrásnak, akkor mi az anyag, vagyis a megismerés tárgya? Vagy átjavítjuk és azt mondjuk, hogy az anyag a forrása a megismerésnek, akkor viszont a tapasztalatszerzés legfeljebb mód- vagy útként aposztrofálható.) A gond a következőkben rejlik: Azok, akik egyébként az általad is többször említett természettudományok magasan képzett művelői (kutatók, oktatók stb.), bár védik a mundér becsületét, általában elmondható, hogy tisztában vannak a maguk tudományágának alapvető hibáival és támadhatóságával. Ezt sokkal kevésbé értik a tudományok egyébként lelkes, de kevésbé képzett kedvelői. Ne vedd magadra, millió számra akadnak, nem gondolok konkrét személyre. Ezek a tudományok kivétel nélkül az általad is említett tapasztalazi úton gyarapodtak, gyarapodnak. Hadd tegyem itt fel a kérdést: melyik tapasztalat szerző érzéked tökéletes? Hm? Miután az érzékeink tökéletlenek és korlátozottak, az általuk nyújtott tapasztalat is megőrzi ugyanezt a minőséget, ez pedig nem vezethet tökéletes válaszokhoz, felismerésekhez. Mindebből az adódik, hogy a tananyag, amit annyira szeretsz, "a tudomány mai állása szerint" való, holnapra már idejét múlttá válik. Azaz csak mintegy "jobb híján" tölti ki a tankönyvek oldalait. Még egyszer: mindazok, akik ezekre a tanított kutatási eredményekre jutottak, és akik a könyveket összeállítják, általában tisztában is vannak mindezzel.
Ezen a ponton kell hogy feltegyem a következő kérdésemet: akkor most nem állítható-e, hogy mindez a ma-még-így-van felismerés más emberek számára (joggal) ugyanolyan meseszerűnek tűnhet, mint számodra a világ bármely Szentírása?
Maradjunk meg még egy pillanatra ezért a szerzett tapasztalatok útján levont következtetések szintjén. Úgy tűnik, te ebben hiszel. Oké, ez is csak egy hit.... Mondjuk, hogy bár nem látod magát a virágot, a rózsa illata a rózsa létezésére enged következtetni. Ugyanígy miért is ne lehetne elfogadni pusztán látott és hallott dolgok alapján egy úgyszintén nem látott Isten létezését? Nem állíthatsz kettős mércét.
Teszem hozzá: Milliárdnyi ember állítja, hogy dehogyisnem: látja Istent. Látja ebben, abban, mindenben.
Haladjunk is. Ezt is írod:
A normálisan gondolkozó ember? Az, aki nam vallásos? Hogyan van ez? Attól lesz valaki normális, hogy nem vallásos? Alkoholista az lehet, drogos is, a családját is verheti, indíthat háborúkat, csak vallásos nem lehet, mert attól válik nem-normálissá? Egészséges egoizmussal önmagadat állítod példaként vagy van más jelölted? Egyáltalán mi alapján hatázozod meg a normalitás fogalmát? Már a vallásosságon kívül, mert azt már tudjuk, hogy szerinted kizáró ok. A világ legnagyobb koponyái sem képesek ennek egyértelmű magyarázatát adni, mert tisztában vannak minden anyaginak a viszonylagosságával.
Hibás feltételezésből indulsz ki eleve. A lélek természete az hogy éppen a változó anyaggal szembeni ellentétes tulajdonságokat mutat fel, vagyis ebben az állandóság is benne van. Te az anyagról beszélsz, ami valóban alakul és változik, annak a tulajdonságai és jellemzői azonban a lélekre az anyag és lélek közötti minőségi különbség miatt nem alkalmazhatók. Éppen ebben rejlik a a kettő közötti minőségi eltérés. Más a természetük. Utolsó mondatodat már nem idézem, mert bár az előzőtől különálló tartalomnak tűnik, lényegében csak az azt megelőző és itt idézett mondatodat ismétled és ugyanazt a félreértelmezést hangoztatod.
Hát nekem sok mindenről nincsen fogalmam! Én még ott tartok,hogy azt hiszem: minden az agyból indul ki.Még a hülyeség is.Ernő tudatlan és buta?
Ha a tudósok annyira különböző nézeteket táplálnának a vulgáris valóságról, mint a vallásalapítók a magukéról, akkor nem írnánk topikokban a számítógépünkön, hanem a gumókat gyűjtögetnénk vagy a kőbaltánkat csiszolgatnánk.
Látom, megragadtad a lényeget.Ha így megy a világunk tovább, akkor hamarosan gumókat fogunk gyűjtögetni és kőbaltákat csiszolgatni netezés helyett.